Мотора ти е направен перфектно и сам го усещаш.
Цилиндрите ги мерят в шлайфистите а не монтьорите, но ако искаше това да се направи щях да повикам човека с когото работя. Той ми и престърга мотора на леона.
Оправихме мешането с нафтата, взаимно решихме да проверим турбината защото сам си беше гледал турбо пътищата и каза че има масло. Свалих ти турбото казх ти че е перфектно. Ти не ми повярва и си го носи и в реал турбо. От там поставиха същата диагноза. Най лесното беше да му метна един ремонтен комплект и да ти взема парите. После ти прави доста консултаций не знам с кого, каза да свалям главата. Свалих я за един час. Занесех я при Джуди клапаните падаха все едно нямаше гумички. Но от там ми казаха че този голям разход на масло според тях не е от главата. Съобщих ти го. Ти пак се консултира с някого каза да отворя и на долу. Имаше запекъл сегмент на четвърти цилиндър.
Мотора ти е направен перфектно, и сам го знаеш.
А колкото пъти си го докарал все е бил улят от главата до петите. Каза че духането през пръчката е изчезнало но маслото си изчезва. Помоли ме да запуша ЕГР'а да не тече. Запуших го. Каза че си сменил гарнитурата на капака на клапаните че и тя текла. Е то като мотора вече не е целия улят вече се е видяло че и от долу тече. И все юак признай че не веднъж ти казах че според мен не е от мотора и да отстраним течовете. Е не го направихме. Колкото до милиграмите, след сглабянето бяха едни, като покара се бяха променили. Каза че вече са едиколкоси, съгласих се и ги настройхме.
Колкото до това че съм искал да ремонтираме турбото, това го казах по следния начин след проведения разговор с тебе. Ти ме пита съгурен ли съм че не е от него, а аз ти отговорих "може да сме сигурни само ако се отремнтира"
Мотора ти е направен перфектно и макар изказаните негативи към мен аз съм с най добри чувства към теб. Радвам се че драмата ти приключи.
