Здравейте,
карам голф 5 1.9 TDI 2004 .От 1 месец ми свети грешка на тъблото, закачих е на компютър оказа се че EGR-a не работи (май е запушен) . По прочетах малко из форума , и до колкото разбрах за голф 5 не е хубаво да се затапва или спира софтуерно. Нямам някаква осезаема разлика в мощността или в разхода на гориво. Тъй като нямам сега пари , въпроса ми е мога ли да си карам още време така с неработещ ?! Може ли да ми направи някакъв проблем на двигателя или на нещо друго? И не подлежът ли на ремонт тези ЕГР-и ?
Поздрави,
Дани



голф 5 1.9 TDI 2004 Неработещ EGR
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 01 май 2011 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: голф 5 1.9 TDI 2004 Неработещ EGR
ако е маханично да сваляш и чистиш
Re: голф 5 1.9 TDI 2004 Неработещ EGR
С 2.0 тди съм и го махнах преди 2 години, както механично, така и софтуерно. При мен проблема беше страшно много сажни и масло и беше станало каша. Винаги набива грешка ако се затапи или елиминира механично. Решението е софтуерна намеса. При мен само Брезел помогна...при елиминиране софтуерно, като на 4-ката не става и вдига разхода с до 2 литра.
Защо не е хубаво да се маха на 5-цата? Каква ти е информацията?
Защо не е хубаво да се маха на 5-цата? Каква ти е информацията?
Re: голф 5 1.9 TDI 2004 Неработещ EGR
kenwood написа:при елиминиране софтуерно, като на 4-ката не става и вдига разхода с до 2 литра.
Колега сигурен ли си в думите си?
Това ми убижеланието за Голф 4(което предполагам е кодирано в израза "4-ката").
Re: голф 5 1.9 TDI 2004 Неработещ EGR
За 4-ката имах предвид ПД. Метода беше да се коригират търсените стойности от дебитомера примерно на недостижима стойност...мисля на 800мг...така дебитомера никога не може да я достигне и не набива грешка. Този метод при 2.0 не става...т.е. става и няма грешки ама особено градско когато най много се ползва егр ми вдигна разхода с около и над 2л. За 4-ката не знам някой да се е оплакал, даже обратното. А за голф 5 1,9 не знам но Брезел може да го елиминира софтуерно.
Re: голф 5 1.9 TDI 2004 Неработещ EGR
Каква е разлика между ЕГР на ПД и ЕГР на "роторна" четворка?
От къде идва разликата във въздействието?
От къде идва разликата във въздействието?
Re: голф 5 1.9 TDI 2004 Неработещ EGR
Е функцията му е една и съща, електрониката го регистрира, като неработещ, въпреки че един ми се хвалеше преди време, че на-4-ката му ПД си затапил егр-а и досега не е набивала грешка... не знам не съм имал 4-ка, а и имаше май тема за премахване на егр доста голяма... там има писано доста 

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 5 1.9 TDI 2004 Неработещ EGR
Моята 4-ка е ПД и е изолиран само софтуерно и не ми набива никаква грешка,незнам на вас как са ви набивали грешки,но по-вероятно е да ти е било от тунера,а не от колата.За разхода не мога да кажа,защото за над 115000км е засичана само 3 или 4 пъти и не ми е направило впечатление да е намалял или да се е увеличил.
По принцип темата е в съвсем друга насока и става въпрос за една класа над голф4
По принцип темата е в съвсем друга насока и става въпрос за една класа над голф4
Re: голф 5 1.9 TDI 2004 Неработещ EGR
red.devilll написа:Моята 4-ка е ПД и е изолиран само софтуерно и не ми набива никаква грешка,незнам на вас как са ви набивали грешки,но по-вероятно е да ти е било от тунера,а не от колата.За разхода не мога да кажа,защото за над 115000км е засичана само 3 или 4 пъти и не ми е направило впечатление да е намалял или да се е увеличил.
По принцип темата е в съвсем друга насока и става въпрос за една класа над голф4
За разхода говоря за голф 5...а при теб нормално като ти е изолиран софтуерно да не ти набива грешка...какво чудно има...аз говорих само за механично
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 01 май 2011 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: голф 5 1.9 TDI 2004 Неработещ EGR
[quote="kenwood"
Защо не е хубаво да се маха на 5-цата? Каква ти е информацията?[/quote]
Колега , грешно съм разбрал явно . Ако се махне само механично е проблем, понеже набива грешка. Ходих на майстор, каза ми че мембраната вътре ми с скъсана или нещо такова . Колкото до премахването му софтуерно ми казаха че е към 150 лв ?! То по добре да дам някой лев още и да си взема нов. Но за сега никакво дейстиве няма да предприема.
Защо не е хубаво да се маха на 5-цата? Каква ти е информацията?[/quote]
Колега , грешно съм разбрал явно . Ако се махне само механично е проблем, понеже набива грешка. Ходих на майстор, каза ми че мембраната вътре ми с скъсана или нещо такова . Колкото до премахването му софтуерно ми казаха че е към 150 лв ?! То по добре да дам някой лев още и да си взема нов. Но за сега никакво дейстиве няма да предприема.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 5 1.9 TDI 2004 Неработещ EGR
то по-добре още малко пари и вместо нов егер да си сложиш нов софт и никога повече няма да ти свети лампата заради него,а и ще върви като луда 

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: голф 5 1.9 TDI 2004 Неработещ EGR
danny`s funk написа:Здравейте,
карам голф 5 1.9 TDI 2004 .От 1 месец ми свети грешка на тъблото, закачих е на компютър оказа се че EGR-a не работи (май е запушен) . По прочетах малко из форума , и до колкото разбрах за голф 5 не е хубаво да се затапва или спира софтуерно. Нямам някаква осезаема разлика в мощността или в разхода на гориво. Тъй като нямам сега пари , въпроса ми е мога ли да си карам още време така с неработещ ?! Може ли да ми направи някакъв проблем на двигателя или на нещо друго? И не подлежът ли на ремонт тези ЕГР-и ?
Поздрави,
Дани
Аз от 3г карам с изолиран ЕГР /софтуерно/ от Брезел и картерни към атмосфера. Проблеми не съм имал.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: голф 5 1.9 TDI 2004 Неработещ EGR
при голф 5 софтуерното изключване е по сложно от колкото на голф 4 заради дроселовата клапа. Ако някой се опита да го маха както при Г4 ще вдигне разхода. Ако знае как да го направи читаво няма да има проблеми с разхода, просто софтуера е малко по друг на голф 5.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 5 1.9 TDI 2004 Неработещ EGR
Brezel написа:при голф 5 софтуерното изключване е по сложно от колкото на голф 4 заради дроселовата клапа. Ако някой се опита да го маха както при Г4 ще вдигне разхода. Ако знае как да го направи читаво няма да има проблеми с разхода, просто софтуера е малко по друг на голф 5.
Ето ти отговора
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта