1.9 TDI 1Z 94г. пак проблеми :(

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Triph4z3
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: някъде там

1.9 TDI 1Z 94г. пак проблеми :(

Мнениеот Triph4z3 » Съб 29 сеп 2012 13:47


здравейте колеги предстои ми смяната на масло но излезнаха още няколко проблеми.
Днес забелязах че май капе масло от гарнитураната за горивната помпа и то като е запалена доста си тече. Интересува ме дали се продава потделно гаринитура за горивната помпа и каква и е цената горе доло ? и възможно ли да е и от нещо друго?
препоръчаите ми какво масло да и налея този път?




Потребителски аватар
Лъвчо
KMETO
Мнения: 1649
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:58
Автомобил: Passat B5 syncro
Двигател: AFN
Местоположение: Радомир/София

Re: 1.9 TDI 1Z 94г. пак проблеми :(

Мнениеот Лъвчо » Съб 29 сеп 2012 13:50


Има ремонтен комплект :wink: струва около 16-18лв.
Преди няколко месеца минах по този път :beer


Triph4z3
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: някъде там

Re: 1.9 TDI 1Z 94г. пак проблеми :(

Мнениеот Triph4z3 » Съб 29 сеп 2012 13:55


Лъвчо написа:Има ремонтен комплект :wink: струва около 16-18лв.
Преди няколко месеца минах по този път :beer


лесно ли се сваля и сменя?


какво масло да и търся 10W40 кой модел?


Потребителски аватар
Лъвчо
KMETO
Мнения: 1649
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:58
Автомобил: Passat B5 syncro
Двигател: AFN
Местоположение: Радомир/София

Re: 1.9 TDI 1Z 94г. пак проблеми :(

Мнениеот Лъвчо » Съб 29 сеп 2012 14:01


Ами по добре майстор да пипа там,че идва малко сложно за сглобяването.
За маслото сипах 10W40 IGAT за дизел наливно 7.40лв. за литър за сега доволен :wink:


Triph4z3
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: някъде там

Re: 1.9 TDI 1Z 94г. пак проблеми :(

Мнениеот Triph4z3 » Съб 29 сеп 2012 14:19


Значи теча е от горният капак под него има ли прожини или нещо такова?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1.9 TDI 1Z 94г. пак проблеми :(

Мнениеот Andonov » Съб 29 сеп 2012 14:22


Щом е само от горния, можеш и ти да си смениш гарнитурата.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: 1.9 TDI 1Z 94г. пак проблеми :(

Мнениеот velinsl » Съб 29 сеп 2012 15:34


Triph4z3 написа:...май капе масло от гарнитураната за горивната помпа

тя пресмазва ли се или си искал да напишеш нафта?


Triph4z3
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: някъде там

Re: 1.9 TDI 1Z 94г. пак проблеми :(

Мнениеот Triph4z3 » Съб 29 сеп 2012 16:20


купих си комплекта и колата отива в бош


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 1.9 TDI 1Z 94г. пак проблеми :(

Мнениеот milmar » Съб 29 сеп 2012 16:36


velinsl написа:
Triph4z3 написа:...май капе масло от гарнитураната за горивната помпа

тя пресмазва ли се или си искал да напишеш нафта?


В ГНП-то няма масло ... по принцип :D . Освен ако не караш на такова :mrgreen: .


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.9 TDI 1Z 94г. пак проблеми :(

Мнениеот °niksi° » Съб 29 сеп 2012 19:17


Triph4z3 написа:...............колата отива в бош

Там са добри, могат да сменят горната гарнитура без проблем. :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 1.9 TDI 1Z 94г. пак проблеми :(

Мнениеот milmar » Съб 29 сеп 2012 21:37


Колега, трябва да ти стана ясно, че смяната на горната гарнитура не изисква някакви особенни умения. Нито ГНП се нуждае после от настройки, или пък ще хвръкнат някакви пружини и край :Mr Green Fun . Просто сменяш гарнитурата, секрета е да попаднеш на качествена и да не изпуснеш някой гайчен ключ или чук в помпата, това е е майсторлъка на горния капак mhihi .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 40 госта