


Върви ли по-малко когато е горещо на вън? Vento AHU
- rapo_vd
- Мнения: 370
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: Видин
Върви ли по-малко когато е горещо на вън? Vento AHU
Искам да попитам при вас усеща ли се когато е топло на вън колата да върви по-малко, а вечер когато е по - хладно на вън да върви повече, или пак си внушавам нещо?
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Върви ли по-малко когато е горещо на вън?
За вентото ли става въпрос ? Ако е така ..не,не си внушаваш
Кулера не охлажда добре, и в двигателя постъпва по-топъл въздух,а както знаем топлия въздух е с по-голям обем.По-малко въздух=по-малък вървеж

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Върви ли по-малко когато е горещо на вън?
Теоретично със сигурност е така, но аз лично забележима разлика не съм усещал
.

- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Върви ли по-малко когато е горещо на вън?
Аз съм усещал разлика. Ако е леко влажно времето върви още повече.
- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Върви ли по-малко когато е горещо на вън?
Има и други причини сигурно. За една мога да споделя. Сигурно имаш клапан за обратна нафта. Ако той се прецака или се запушат тръбичките, които отвеждат нафтата до резервоара спира циркулацията на нафтата, нейната температура се качва доста над нужното и центровката на помпата се измества. При мен когато бяха адските жеги по 40+ градуса супер много се усещаше това. Сега като е хладно ефекта от нарушената циркулация на нафтата се усеща доста по-слабо, но го има. При теб може да е същото и в комбинация с топлия въздух, който влиза в двигателя двигателя става доста по-муден и немощен.
- rapo_vd
- Мнения: 370
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: Видин
Re: Върви ли по-малко когато е горещо на вън?
Сигурно е от клапана както казва колегата, неможе да върви както като е хладно на вън. 

- rapo_vd
- Мнения: 370
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: Видин
Re: Върви ли по-малко когато е горещо на вън?
А и друго, колкото по-дълго я карам толкова повече върви. Или пак си внушавам? Откачена работа е тая кола.
Също като има малко нафта пак не върви....



- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Върви ли по-малко когато е горещо на вън?
Да и при мен преди се усещаше разлика във вървенето като нафтата е на минимума и като съм с 3/4 резервоар. Тогава си мислех, че е заради налягането във резервоара, но е смешно да е от това
Явно на времето тоя клапан за рециркулация на нафтата ми е работел както трябва и при повече нафта е имало по-добро охлаждане, а при резерва съответно слаб топло-обмен и така. Сега при мен няма разлика пълен празен винаги като загрее на 90 градуса двигателя става с една идея по-муден.....аз това го отдавам на центровката, която се променя заради температурата на нафтата. Тезата ми е подкрепена и от ВАГ-КОМ данни диаграми и т.н. Повечето майстори трудно ще стигнат до такова заключение понеже винаги проблемите се търсят в едрогабаритните части - турбини, помпи, кулери и т.н.

- rapo_vd
- Мнения: 370
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: Видин
Re: Върви ли по-малко когато е горещо на вън?
Не са се сетили да сложат един датчик за температурата на горивото, и според това да се настройва компира
.Или аз казах някоя глупост току що.
Значи нищо и няма на колата само малко ме дразни като прави така, но нищо неможе да се направи.







- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Върви ли по-малко когато е горещо на вън?
Аз сега, ако ти кажа, че има точно такъв датчик за температурата на горивото и той естествено се намира на най-удобното възможно място - в ГНП-то
Понякога тотално ме изнервят тия немци къде закътват разни възлови датчици, клапани и чудесии.

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Върви ли по-малко когато е горещо на вън?
bangobango написа:... Понякога тотално ме изнервят тия немци къде закътват разни възлови датчици....
Ами ако допуснем, че точно тази температура е интересна на компа

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Върви ли по-малко когато е горещо на вън? Vento AHU
Каквато и кола да е-с кулер или без има разлика във вървежа при топло и хладно време.Особено лятото вечерта имам чувството, че колата е 10 коня отгоре 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта