



Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня
Или се гледа 13ти канал на VAG-COM-а
.

- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня
Колега не искам да те плаша но и аз минах по подобен път, симптомите на крива биела са точно като тези на дюза. С мерене на компресия ще се разбере дали и коя била е крива. За съжаление не може да се каже с крива биела колко можеш да караш, аз карах 10000км и се скъса. Другото което забелязахме е че на вагком на 13-ти канал точно дюзата на проблемния цилиндър (при мен 2-ри) даваше коренно различни стойности от другите 3
Сменихме каквото трябваше по мотора дюзите са същите и в момента дават почти перфектни стойности всичките 4. Т.е явно мотора се опитва да компенсира и вкарва повече нафта в проблемния цилиндър
Това може първоначално да е накякъв ориентир, но ако имаш къде да премериш компресията направо се захващай от сега че една скъсана биела и може да хвърлиш целия мотор в кофата 



-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня
Опа, прав си - ако има крива биела показанията на 13ти канал ще са на + на този цилиндър. Не съобразих по-горе.
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 20:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Italy
Re: Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня
пичове няма развитие по колата
,,,компресията е ок на всеки цил. 19 показва няма фрапираща разлика един от друг а само един дава 18,5 но проблема си остава
не може ли дае от датчик на кулер щото оставиж датчика от купения втора употреба,температурен датчик,или евентуално реле на свещите,вече не знам кво да правя имам време само субота и неделя да я бъзикам,карах я на диагностика казаха че всичко е в нормите само 1 диуза даде плюс 1,4 но все пак каза 4ее в норми незнам на кои да вярвам бече тесе хващат право за помпата каза ми дая карам на помпаджия
а всичко твае след вода в кулера,за крива бияла никой не иска и да чуе
като слушат мотора на загряло не трепва казват че ще тресе и на загряла макар и минимално...














-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Вода в интеркулера Голф 4 тди 110 коня
Тая компресия е доста ниска - минималната която дават е 18.5 - 19 бара. На практика си на ръба. На мотор в добро здраве дават, че е 24 до 30 бара (по спомени, може и да бъркам малко цифрите).
Тая дюза дето показва +1.4 предполагам на топъл мотор сте я гледали. Провери я и на студен колко е. Има шанс той да е с кривата биела, ама може и просто да е проблем с дюзата.
Тая дюза дето показва +1.4 предполагам на топъл мотор сте я гледали. Провери я и на студен колко е. Има шанс той да е с кривата биела, ама може и просто да е проблем с дюзата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта