Golf 4 AHF проблем при гасене.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Golf 4 AHF проблем при гасене.

Мнениеот okti_1 » Пет 05 окт 2012 16:21


Не е желателно по този начин да гасне,заради маховика ако е демферен.




Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: Golf 4 AHF проблем при гасене.

Мнениеот vankata__098 » Съб 27 окт 2012 16:26


Маслото което е по тръбата и ЕГР-а е от турбото, тръгнало е и гледай да не те изненада някъде. И при мен беше така омазан ЕГР-а и ми цапаше и двигатела надолу под него и накрая се принудих да ремонтирам турбото и сега вече 3000 км няма течове ни от ЕГР-а нито маркуча е омазан отвътре. ЕГР клапана го изчистих с обезмаслител, както и цялата система на интеркулера за да разбера дали всичко по турбината е наред, но радиатора на кулера го мии само с бензин, без вода че scare ще има "БУМ" на двигатела ако смукне останала вода в кулера.


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: Golf 4 AHF проблем при гасене.

Мнениеот vankata__098 » Съб 27 окт 2012 16:41


VALENTINO87 написа:и аз го имам този проблем.Странното е,че и при мен се получи след настройване на автоматично :idea:

при мен беше настроена на автоматични скорости и ми даваше някаква грешка, че няма информация от датчика на скоростите и придърпваше много лошо на ниски обороти първо на 2-ра ск. и после и на 3-та и 4-та, и ми изпокъса всичко гумено по окачването отпред и накрая я откарах на майстор в Бош в София на околовръстното и момчето там ми каза че колата е имала проблем с топлото палене и затова е сложена на автоматик и пали по-лесно като е топла (направихме проба на пътя и наистина така беше - на ръчни ск. неможа да запали и я сложи пак на автоматични) и ми каза да си оправя стартера или токовете и няма да имам проблем. Оправих стартера (беше се стопил шалтера и нямаше достатъчно ток, смених и четките) и колата нямаше проблем повече. Това беше преди 40 000км. :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта