голф 4 116к.с. AJM пали трудно сутрин

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pepo_1986
Мнения: 448
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

голф 4 116к.с. AJM пали трудно сутрин

Мнениеот pepo_1986 » Нед 04 ное 2012 15:07


Здравейте,колеги голфа ми който е 116к.с. AJM пали трудно сутрин при ниски температури само при първото палене.мисля че е акумулатор но не съм на 100% сигурен затова искам мнение и от вас




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: голф 4 пали трудно сутрин

Мнениеот samo_pechka » Нед 04 ное 2012 20:37


Там където се продават акумулатори , имат тестер ( или вилка товарна) за проверка на силата на тока.Ще ти го замерят и ще си прецениш , дали е "тръгнал".


Потребителски аватар
pepo_1986
Мнения: 448
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: голф 4 пали трудно сутрин

Мнениеот pepo_1986 » Нед 04 ное 2012 20:39


знам колега,благодаря ама не съм в бг аз и тука нищо незнам



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта