


Допуска от горна мъртва точка до челото на главата на TDI ?
- juli76
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Допуска от горна мъртва точка до челото на главата на TDI ?
Какъв трябва да е минималния допуск от горна мъртва точка на буталото до челото на цилиндровата глава при TDI двигатели така че да не се получават детонаций при положение че са обработвани опорите на блока и челото му.Съответно буталата леко стърчат над блока и трябва да се изработи по висока гарнитура с определена дебелина.Въпроса ми е по скоро теоритичен а ми е трудно да намеря подобна информация в интернет.Конкретизирам се с двигател Мерцедес 602.980.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Допуска от горна мъртва точка до челото на главата на TDI ?
Отдавна ми беше тая история,макар и на предкамерен дизел,на Нисан...някъде 5-7 десети не достигат да се ударят!!!Да,буталата надстърчат блока и си има различни гарнитути(по дебелина).Ама пуста липса на информация-колко,какво...навремето изтръпнах и няколко пъти мерих...ба'х ли го колко сляга гарнитурата!!!Получи се!
- juli76
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Допуска от горна мъртва точка до челото на главата на TDI ?
С оригинална гарнитура най-високата възможна не става.Получават се детонации и едно такова тракане като загрее.Докато е студен първите минути няма проблем,но след това е доста дразнещо особенно във високите обороти.Проблема се реши с по висока гарнитура правена по поръчка но не съм убеден че е подбрана правилната височина.Защото пак има едно леко претракване по скоро цъкане, най вече като позагрее повече мотора и във високите обороти.Но това е нищо в сравнение с преди и подчти не ме дразни.Уж са правени изчисления за височината на гарнитурата. За дизелите на Мерцедес това разстояние било между 7-8 десети,но си мисля че можеше да се направи гарнитурата с 1 десета по висока,едва ли щеше да се отрази драстично на компресията и мощноста.Иначе машината си върви екстра,масло не бара не загрява.Само това леко доловимо цъкане ме дразни по някога.Не си е работа да се шлайфат опорите на блока но така се наложи в моя случай.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта