Golf 3 1.9 TDI (смяна на ангренажен ремък)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Golf 3 1.9 TDI (смяна на ангренажен ремък)

Мнениеот bkunev » Нед 04 ное 2012 14:00


ventotdi написа:Колега гледам ,че колата ти е ГОЛФ 3 ,а от тях няма мотори ,на които водните им помпи да са на ангренажа. AFN , 1Z , AHU , AAZ , 1Y ....на всички водните им помпи са вън ангренажа .В повечето случаи на алтернаторния ремък , рядко се среща да е на ремъка за хидравликата. Сменяй си ангренажа без да бараш антифриза и помпата. Тя се сменя лесно без да закачаш ангренажа.


Аз не съм разбирач, ама като сменяхме с моя майстор на моето AHU ангренажа, сменихме и помпата. И все си мисля, че без да развиеш и махнеш ремъка и шайбата на коляновия вал не можеш извади и смениш водна помпа :roll:
В по-горен пост бях писал да смениш антифриза, ама в интерес на истината моя не го смених, защото е бистър като сълза и тръбите вътре бяха идеално чисти като нови.




EMILEN
Мнения: 98
Регистриран на: Съб 23 май 2009 9:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Golf 3 1.9 TDI (смяна на ангренажен ремък)

Мнениеот EMILEN » Нед 04 ное 2012 14:47


Аз ли се изразявам неправилно или...?
Въпросът ми беше, не дали трябва да се смени антифризът при смяна на ангенажен ремък, а дали може да не се смени? Или иначе казано дали технически е възможно да се смени ангренажен ремък, който от своя страна налага смяна на водна помпа, без да изтече антифриза.


Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Golf 3 1.9 TDI (смяна на ангренажен ремък)

Мнениеот bkunev » Нед 04 ное 2012 16:13


EMILEN написа:Аз ли се изразявам неправилно или...?
Въпросът ми беше, не дали трябва да се смени антифризът при смяна на ангенажен ремък, а дали може да не се смени? Или иначе казано дали технически е възможно да се смени ангренажен ремък, който от своя страна налага смяна на водна помпа, без да изтече антифриза.

е все си мисля че във втората част на вече предпоследния ми пост съм ти отговорил...аз прецених да не го сменям!!!


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Golf 3 1.9 TDI (смяна на ангренажен ремък)

Мнениеот ventotdi » Нед 04 ное 2012 16:49


На AHU мотора се сменя елементарно водната помпа без да бараш ангренажа. Махаш динамо ,хидравлика и компресор евентуално ,ако имаш клима се дърпат и вадиш помпата с корпуса !


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Golf 3 1.9 TDI (смяна на ангренажен ремък)

Мнениеот samo_pechka » Нед 04 ное 2012 18:30


Така е . Мисля, хидравличната помпа няма да има нужда :roll: , но стойката на алтернатора ще се наложи.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Golf 3 1.9 TDI (смяна на ангренажен ремък)

Мнениеот 110afn » Нед 04 ное 2012 23:04


Има нужда хидравликата да се отмести леко, компресора не пречи


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 3 1.9 TDI (смяна на ангренажен ремък)

Мнениеот mladeja » Пон 05 ное 2012 20:31


При смяна на ангренажа не смених водната помпа.Била добре.Два месеца след това протече и се наложи да подменям.Антифриза се мери и евентуално ако не отговаря за конкретните климатични условия се подменя. Г12 се води с по - дълъг живот май.Някъде четох доживотен-за автомобила де.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 3 1.9 TDI (смяна на ангренажен ремък)

Мнениеот red.devilll » Вто 06 ное 2012 1:12


Те според колегата всички антифризи са доживотни :mrgreen: . Мериш на "–" колко замръзва и всяка вечер гледаш прогнозата и ако т есъмнява точиш 200-300 грама и доливаш малко концетрат за да го подсилиш малко :Mr Green Fun .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта