с което при включване на дълги светват и късите т.е. в положение на лоста дълги късите светят заедно с дългите,същото положение е и при присветване с дългите,късите светват заедно с дългите,при мен лошото е че на късите имам ксенон.Та какво се е получавало,когато модула е подавал 20% напрежение към дългите,същото напрежение се е подавало и към баластите на ксенона на късите,но понеже очевидно е недостатъчно да запали ксенонните крушки те(баластите)просто са си стояли под напрежение.Не знам как е положението при голфовете с модул smartDRL и ксенон на късите,какво се получава при тях при подаване на напрежение към дългите...Та както и да е това го оправихме,при мен вече светлините са разделени т.е. когато светнат дългите, късите не светват(не се подава напрежение към тях) и модула вече спокойно може да подава напрежение към дългите без да се товарят баластите.Това едното,другото е че променихме мястото на свързване на захранването на модула и мястото където подава напрежение към светлините(дългите).
Сега очаквате да пиша,че всичко се е оправило...нееее

http://youtu.be/tT37ZR0rTG8
слушайте звука на двигателя,когато си промени звука започва да вибрира.
Та аз официално вече изключих модула,няма да го ползвам,но ще го оставя,ако продавам колата бъдещия собственик може да не му пука от някакви си там вибрации и да си го ползва.
