Bora ASZ 2002 Тресене на двигателя и smartDRL

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 Тресене на двигателя и smartDRL

Мнениеот FELIPE » Съб 20 окт 2012 17:14


Днес почти цял ден се занимаваме с един много добър майстор(Апостол от Асеновград)с колата и модула и да споделя резултатите,значи моята кола ,както знаете оригинално е с едносекционни фарове,а не двусекционни-отделно къси и дълги,както Голф 4,но в момента е с двусекционни слагани допълнително и за тази цел е било сложено едно допълнително реле
Изображение
с което при включване на дълги светват и късите т.е. в положение на лоста дълги късите светят заедно с дългите,същото положение е и при присветване с дългите,късите светват заедно с дългите,при мен лошото е че на късите имам ксенон.Та какво се е получавало,когато модула е подавал 20% напрежение към дългите,същото напрежение се е подавало и към баластите на ксенона на късите,но понеже очевидно е недостатъчно да запали ксенонните крушки те(баластите)просто са си стояли под напрежение.Не знам как е положението при голфовете с модул smartDRL и ксенон на късите,какво се получава при тях при подаване на напрежение към дългите...Та както и да е това го оправихме,при мен вече светлините са разделени т.е. когато светнат дългите, късите не светват(не се подава напрежение към тях) и модула вече спокойно може да подава напрежение към дългите без да се товарят баластите.Това едното,другото е че променихме мястото на свързване на захранването на модула и мястото където подава напрежение към светлините(дългите).
Изображение
Сега очаквате да пиша,че всичко се е оправило...нееее :twisted: ,пак си тресе и люшка при работещ модул,даже звука на двигателя се променя
http://youtu.be/tT37ZR0rTG8
слушайте звука на двигателя,когато си промени звука започва да вибрира.
Та аз официално вече изключих модула,няма да го ползвам,но ще го оставя,ако продавам колата бъдещия собственик може да не му пука от някакви си там вибрации и да си го ползва.
:D А и докато не съм забравил,много ви моля,ако разберете,че се готвя да правя подобни модификации по колата от тук нататък,този колега ,който е най-близко незабавно да дойде и да ми изплющи един шамар без да ми казва за какво...ако съм забравил този случай ще се сетя защо.




Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Bora ASZ 2002 Тресене на двигателя и smartDRL

Мнениеот IvailoOo » Съб 20 окт 2012 22:51


Има нещо сбъркано при теб и не е от модула,понеже моята кола е с ксенон на късите и ДРЛ.Отделно редовно "наглеждам" още 5 коли с ксенон на късите и ДРЛ - ядове никакви. Само не ми стана ясно как от дългите подава напрежение към късите при условие,че не си бутнал лостчето "на дълги". При нормално положение на лоста за мигачите късите и дългите са отделени.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 Тресене на двигателя и smartDRL

Мнениеот FELIPE » Нед 21 окт 2012 8:40


Хм...добре Ивайло,а какво става когато присветнеш с дългите,късите(ксенона) присветват ли заедно с дългите?Какво става когато с модула подадеш 100% напрежение на дългите?Но както и да е, при мен ,както писах вече късите и дългите ги направихме да са на съвсем отделни вериги(както си е инсталацията на Бора),всъщност някой знае ли откъде идва разликата в инсталацията м/у Бора и Голф 4,става въпрос за фаровете-ключа за фаровете,лоста за мигачите,някъде другаде.
При мен както се вижда на последната снимка,вече монтажа е абсолютен,те кабелите не са толкова много-синия както се вижда е на маса,червения към клема 30,черния към габаритите,жълто зеления към дългите,оранжевия получава напрежение при контакт,това е,но тръгне ли модула да подава ток към дългите,започва да люшка като от маховик :D ,ако подам със светкавицата импулс на дългите,спира да люшка.Нещо модула и ЕКУ-то на колата си мешат капите и то това става само,когато той е под товар,защото, когато дам на контакт,той така или иначе започва да работи дори и да е изключен,чувам го когато включвам габарити да пиука,но не влияе на колата.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Bora ASZ 2002 Тресене на двигателя и smartDRL

Мнениеот L&R » Нед 21 окт 2012 9:25


Пробвай на 100% дали има проблем с оборотите и ако няма, го слагай на късите след запалване и така, да свети само отпред ксенона след запалване на двигателя. А иначе допълнително поставеното реле е било добро решение за смяна на едносекционен към двусекционен фар и едва ли релето е включвало от дрл-а т.е. ксенона не е бил под напрежение.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 Тресене на двигателя и smartDRL

Мнениеот FELIPE » Нед 21 окт 2012 11:09


:D Ами ще изчакам да отлежат нещата,времето със сигурност ще даде някакво решение,което като гледам клони към модул на късите(ксенона),жалко имах много,ама много голям мерак да е на дългите,като казвам,че ще изчакам имам в предвид това,че от другата седмица минаваме към зимно часово време и така и така в следващите 6 месеца трябва да си карам на къси и габарити с все багаж лампички :D


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Bora ASZ 2002 Тресене на двигателя и smartDRL

Мнениеот L&R » Нед 21 окт 2012 11:15


Ами може да се направи и всичко да свети, все едно са пуснати от ключа да не се занимаваш всеки път, модулчето може да се използва по много начини.


Потребителски аватар
simon
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
Автомобил: Hyundai Tucson
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Bora ASZ 2002 Тресене на двигателя и smartDRL

Мнениеот simon » Сря 24 окт 2012 15:55


Много коли около мен с ДРЛ от ЛиР си работят добре включително и моята (ксенон на къси и ДРЛ на дългите с халогенна лампа).Опитай както ти казва на късите само да го пуснеш,много пъти съм се поомотвал особенно като съм прехвърлял ДРЛ от една кола на друга и винаги ми е давал верни съвети.А и досега един не е бил дефектен или пък да сме го счупили с грешен монтаж.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 Тресене на двигателя и smartDRL

Мнениеот FELIPE » Пет 16 ное 2012 16:42


:D Пак съм аз...понеже изключително рядко оставям нещата не разровени докрай днес се сдобих с нов модул
Изображение
опитвайки се да реша нещата на принципа "Има SmartDRL има проблем,няма SmartDRL няма проблем",лошото е ,че принципа(иначе добре звучащ) не сработи при мен,накратко-и с новия модул люшка,изобщо ,както и с предходния модул при сработването му настъпва някаква промяна в работата на двигателя,едва едва забележима,но усещаща се.
Извода оттук нататък поне за мен е,или моята кола е супер специална и чувствителна(много малко вероятно), или другите собственици на коли с двигатели помпа дюза с монтирани модули за DRL не обръщат внимание на вибрациите(хора всякакви).Аз ги усещам и се дразня.
Сега като се замисля има и вариант да съм попаднал на два различни модула с еднаква електроника,макар,че втория има очебийни разлики в платката,а и в начина за програмиране(втория се програмира на контакт,чрез включване на дългите за кратко три пъти).
Та тези модули ми струваха много нерви и пари и препоръчвам на всеки решил да ги слага много внимателно да обмисли нещата.
Сърдечно благодаря на майстора(Апостол Оджаков) за разбирането и търпението.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 28 госта