Passat B5 1.9 TDI AFN High Line - експлоатация

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rushfit
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 13 ное 2012 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Passat B5 1.9 TDI AFN High Line - експлоатация

Мнениеот Rushfit » Пет 16 ное 2012 19:54


Здравейте колеги!Имам няколко въпроса относно експлоатацията на Пацо.
1)"Полезно" или противопоказно е , ако карам през 90% от времето между 1200 / 2000 оборота , като рядко го "изстрелвам" до 3000?
2)Моторът е 1.9 TDI AFN , редно ли е да трепери воланът при неутрална скорост в 900 оборота ?
3) (Малко тъп въпрос) Редно ли е , всеки път преди да изгася двигателя , да гася и климатроника? (понякога климатроника се пуска сам при стартиране на двигателя , въпреки , че преди това е бил изгасен - редно ли е?)
4)Тъй като съединителят ми отделя доста високо , как е по-добре да го натискам за момента , до половина или докрай , преди да го сменя след няколко месеца ?
Благодаря ви ! :)




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Hight Line - експлоатация

Мнениеот samo_pechka » Пет 16 ное 2012 22:02


1)Докато е "студен"-леко след това - по твоя преценка , но все пак колата ,ако се кара "пенсионерската"( или предимно градско с малко "газ") прекалено дълго време ,ще имаш проблем с колата. Тук да вмъкна : важно условие е качественото масло и да е съобразен вискозитета !
2) Нямам сигурно мнение по това :oops: , но за мен не би трябвало да ти трепери волана .Има някаква причина : тампони на мотор, съединител ,окачване, проблем по управлението ( хидравликата) и други. При мен НЕ тресе , ама и грам !
3)Според мен е по-добре да се угаси климатика малко преди спиране - най-вече заради изпарителя , влагата (конденза) по него "завъжда" миризливи бактерии с времето ,то рано или късно се случва , но защо да ги "вкарваме по-рано", това си е мое мнение де :)
А затова ,че сам се включва , като преди това е бил изключен ...не знам причината :oops: нека колеги да кажат откъде е проблема.
4) Не отлагай мн във времето ремонта ! Натискай го докрай.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Re: Passat B5 1.9 TDI AFN High Line - експлоатация

Мнениеот gr_kanev » Пет 16 ное 2012 22:02


На всичките въпроси има отговори във форума - просто потърси.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], levskarq77 и 31 госта