Поло 1.9D AEF с BOSCH

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
martin_2003
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
Автомобил: POLO
Двигател: AGR
Местоположение: karlovo

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот martin_2003 » Сря 12 сеп 2012 18:44


За момента върви много добре разхода още не мога да го усетя защото я карам малко,но сега на леко стръмна улица тръгвам на оборот с включен климатик,и набира по бързо след 3000 об.двигателя е по тих,пали от четвърт докато с Лукаса палеше сякаш един по един цилиндрите.Като се уверя с сигурност за разхода ще пиша.




grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот grishitu » Чет 13 сеп 2012 16:26


А, то след 3 000 оборота има ли смисъл да се настъпва? При мен сега над 3 000 се настъпва само на 5-та и то на магистрала иначе в града си е преразход.

п.п. направи едно клипче да чуем как работи.


Потребителски аватар
martin_2003
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
Автомобил: POLO
Двигател: AGR
Местоположение: karlovo

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот martin_2003 » Чет 13 сеп 2012 18:15


grishitu написа:А, то след 3 000 оборота има ли смисъл да се настъпва? При мен сега над 3 000 се настъпва само на 5-та и то на магистрала иначе в града си е преразход.

п.п. направи едно клипче да чуем как работи.

Аз много добре знам как да си карам колата,просто споделям разликите м/у BOSCH и LUKAS и клипче ще направя когато имам възможност.Поздрави :да:


Потребителски аватар
martin_2003
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
Автомобил: POLO
Двигател: AGR
Местоположение: karlovo

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот martin_2003 » Пон 24 сеп 2012 17:33


Здр.колеги обещах че ще пиша за разхода на колата,колегата от който купих помпата каза че му е паднал разхода но, са му я слагали в сервиз.При мен забелязвам че колата гори повече,градско пак 7 8л.на 100км.извън градско обаче пак гори към 7 на 100 а ми гореше 4,5.Може засичането да не е много точно защото я засичам до като светне лампата,че нямам средства за сега да я напълня до горе.Единствено съм махнал ел.блока който стоеше под лукаса,според мен е имобилайзера но не съм сигурен ако някой знае какъв е този ел.блок да пише.Другото което ми правеше впечатление е оборотите не падаха под 1000 и откачих обогатителя паднаха на 900 и сега ще засича как гори,дали това има значение.Ако някой се сеща нещо да пише приемам всякакви мнения.Благодаря предварително и поздрави.


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот stivenj » Пон 24 сеп 2012 19:22


martin_2003 написа:Здр.колеги обещах че ще пиша за разхода на колата,колегата от който купих помпата каза че му е паднал разхода но, са му я слагали в сервиз.При мен забелязвам че колата гори повече,градско пак 7 8л.на 100км.извън градско обаче пак гори към 7 на 100 а ми гореше 4,5.Може засичането да не е много точно защото я засичам до като светне лампата,че нямам средства за сега да я напълня до горе.Единствено съм махнал ел.блока който стоеше под лукаса,според мен е имобилайзера но не съм сигурен ако някой знае какъв е този ел.блок да пише.Другото което ми правеше впечатление е оборотите не падаха под 1000 и откачих обогатителя паднаха на 900 и сега ще засича как гори,дали това има значение.Ако някой се сеща нещо да пише приемам всякакви мнения.Благодаря предварително и поздрави.

Колега аз мисля че писах по горе в темата ти по същия проблем,аз преди 2 месеца преживях як ремонт ,та като стигнах до помпата майстора ми каза една цифра ,която ме разклати ,само за да и направи профилактика ,сваляне и стенд и на колата настройки отново.Та отидох до моргата и се обадих с предложение да каже каква да нося ,бош или лукас,той каза лукас,после надълго си говорихме, по тази тема.Та думите му бяха ,няма да е по добре за колата ,тази кола с бош,даже може да вдигне разхода,и тогава взех лукас и от две направи една читава.Майстора е на ти с всички дизели,много е добър,няма тайни,но и цените му са такива стресиращи,но поне върши работа и не се налага по няколко пъти да ходиш.Затова се отказах да сменя помпата ,хем имаше в моргата много и на добри цени.


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот grishitu » Чет 15 ное 2012 9:19


А сега по темата един въпрос, кой от Вас е виждал двигател AEF с помпа от 1Z,ALH и други с електронен педал за газ, поне по външни белези прилича на такава помпа. Външно си личи, че двигателя е AEF: наклонен напред, голямата черна кутия на скукателния колектор, разположението на хидравлика, водна помпа, генератор и др. си е като на AEF. Имаше дори подгряване на антифриза. Разликата освен помпата беше, че имаше нещо като клапа на входа на скукателния колкетор и маркуча за въздушния филтър не беше сплескан а цилиндричен.
Смятам да отида днес до сервиза за повече инфо.


Потребителски аватар
martin_2003
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
Автомобил: POLO
Двигател: AGR
Местоположение: karlovo

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот martin_2003 » Съб 17 ное 2012 17:16


grishitu написа:А сега по темата един въпрос, кой от Вас е виждал двигател AEF с помпа от 1Z,ALH и други с електронен педал за газ, поне по външни белези прилича на такава помпа. Външно си личи, че двигателя е AEF: наклонен напред, голямата черна кутия на скукателния колектор, разположението на хидравлика, водна помпа, генератор и др. си е като на AEF. Имаше дори подгряване на антифриза. Разликата освен помпата беше, че имаше нещо като клапа на входа на скукателния колкетор и маркуча за въздушния филтър не беше сплескан а цилиндричен.
Смятам да отида днес до сервиза за повече инфо.

Аз не знам полото SDI с какъв мотор е все се каня да погледна един познат има такова,да не е нещо подобно това което си гледал.Иначе помпа от 1z не става защото на тези помпи аванса се дава от помпата.И между другото да питам на някой случвало ли му се е,вчера ми направи впечатление горивото ми беше на първата бяла черта оставих колата да работи на обороти и видимо стрелката започна да пада и стигна до червените черти а аз гледах с недоумение след това като тръгнах лека полека се нормализира и стрлката отиде пак на първата бяла черта та незнам от какво стана това.


Потребителски аватар
BruDoNe
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот BruDoNe » Съб 17 ное 2012 18:31


martin_2003 написа:
grishitu написа:А сега по темата един въпрос, кой от Вас е виждал двигател AEF с помпа от 1Z,ALH и други с електронен педал за газ, поне по външни белези прилича на такава помпа. Външно си личи, че двигателя е AEF: наклонен напред, голямата черна кутия на скукателния колектор, разположението на хидравлика, водна помпа, генератор и др. си е като на AEF. Имаше дори подгряване на антифриза. Разликата освен помпата беше, че имаше нещо като клапа на входа на скукателния колкетор и маркуча за въздушния филтър не беше сплескан а цилиндричен.
Смятам да отида днес до сервиза за повече инфо.

Аз не знам полото SDI с какъв мотор е все се каня да погледна един познат има такова,да не е нещо подобно това което си гледал.Иначе помпа от 1z не става защото на тези помпи аванса се дава от помпата.И между другото да питам на някой случвало ли му се е,вчера ми направи впечатление горивото ми беше на първата бяла черта оставих колата да работи на обороти и видимо стрелката започна да пада и стигна до червените черти а аз гледах с недоумение след това като тръгнах лека полека се нормализира и стрлката отиде пак на първата бяла черта та незнам от какво стана това.

Спрял си на наклонено място .. даже и малък наклон да има пак ще ти отчете грешно :да:


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот grishitu » Пон 19 ное 2012 10:59


Наклона в случея няма общо, и аз съм го забелязъл това. Дори в събота пак ми направи впечатление, това "явление" е по забележимо зимно време, незнам защо.

Винаги спирам на равно място.


Потребителски аватар
BruDoNe
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот BruDoNe » Пон 19 ное 2012 19:42


И на мен така ми става и аз мисля, че в моя гараж е на равно .. ама като излезна на улицата и ми се повишава нафтата.. Следователно не е равно.. :)


Потребителски аватар
martin_2003
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
Автомобил: POLO
Двигател: AGR
Местоположение: karlovo

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот martin_2003 » Вто 20 ное 2012 19:00


Аз това го забелязах откакто смених помпата,преди това мърдаше стрелката, но не така.Защото като смених помпата и се мъча да я засича колко гори,но я засичам докато светне лампата,пък така не ми дава реален разход,защото като остане по малко гориво и като я оставя да работи на място и святка лампата.Но горе долу съм доволен от разхода за вървенето има много голяма разлика сега върви много повече.Още малко да застуди и ако пали от раз ще снимам как пали и как работи,ако не е добре ще отчета смяната като грешка,но сега всичко е в полза на BOSCH.


lucata
Мнения: 114
Регистриран на: Съб 24 окт 2009 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот lucata » Вто 20 ное 2012 21:06


колеги аз имам шкода фелиция 1.9д АЕФ и съм с помпа бош много съм доволен засега, но и на мен стрелката ми мърда постоянно но не ми пречи още един + за бош



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта