


Поло 1.9D AEF с BOSCH
- martin_2003
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
- Автомобил: POLO
- Двигател: AGR
- Местоположение: karlovo
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
За момента върви много добре разхода още не мога да го усетя защото я карам малко,но сега на леко стръмна улица тръгвам на оборот с включен климатик,и набира по бързо след 3000 об.двигателя е по тих,пали от четвърт докато с Лукаса палеше сякаш един по един цилиндрите.Като се уверя с сигурност за разхода ще пиша.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
А, то след 3 000 оборота има ли смисъл да се настъпва? При мен сега над 3 000 се настъпва само на 5-та и то на магистрала иначе в града си е преразход.
п.п. направи едно клипче да чуем как работи.
п.п. направи едно клипче да чуем как работи.
- martin_2003
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
- Автомобил: POLO
- Двигател: AGR
- Местоположение: karlovo
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
grishitu написа:А, то след 3 000 оборота има ли смисъл да се настъпва? При мен сега над 3 000 се настъпва само на 5-та и то на магистрала иначе в града си е преразход.
п.п. направи едно клипче да чуем как работи.
Аз много добре знам как да си карам колата,просто споделям разликите м/у BOSCH и LUKAS и клипче ще направя когато имам възможност.Поздрави

- martin_2003
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
- Автомобил: POLO
- Двигател: AGR
- Местоположение: karlovo
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
Здр.колеги обещах че ще пиша за разхода на колата,колегата от който купих помпата каза че му е паднал разхода но, са му я слагали в сервиз.При мен забелязвам че колата гори повече,градско пак 7 8л.на 100км.извън градско обаче пак гори към 7 на 100 а ми гореше 4,5.Може засичането да не е много точно защото я засичам до като светне лампата,че нямам средства за сега да я напълня до горе.Единствено съм махнал ел.блока който стоеше под лукаса,според мен е имобилайзера но не съм сигурен ако някой знае какъв е този ел.блок да пише.Другото което ми правеше впечатление е оборотите не падаха под 1000 и откачих обогатителя паднаха на 900 и сега ще засича как гори,дали това има значение.Ако някой се сеща нещо да пише приемам всякакви мнения.Благодаря предварително и поздрави.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
martin_2003 написа:Здр.колеги обещах че ще пиша за разхода на колата,колегата от който купих помпата каза че му е паднал разхода но, са му я слагали в сервиз.При мен забелязвам че колата гори повече,градско пак 7 8л.на 100км.извън градско обаче пак гори към 7 на 100 а ми гореше 4,5.Може засичането да не е много точно защото я засичам до като светне лампата,че нямам средства за сега да я напълня до горе.Единствено съм махнал ел.блока който стоеше под лукаса,според мен е имобилайзера но не съм сигурен ако някой знае какъв е този ел.блок да пише.Другото което ми правеше впечатление е оборотите не падаха под 1000 и откачих обогатителя паднаха на 900 и сега ще засича как гори,дали това има значение.Ако някой се сеща нещо да пише приемам всякакви мнения.Благодаря предварително и поздрави.
Колега аз мисля че писах по горе в темата ти по същия проблем,аз преди 2 месеца преживях як ремонт ,та като стигнах до помпата майстора ми каза една цифра ,която ме разклати ,само за да и направи профилактика ,сваляне и стенд и на колата настройки отново.Та отидох до моргата и се обадих с предложение да каже каква да нося ,бош или лукас,той каза лукас,после надълго си говорихме, по тази тема.Та думите му бяха ,няма да е по добре за колата ,тази кола с бош,даже може да вдигне разхода,и тогава взех лукас и от две направи една читава.Майстора е на ти с всички дизели,много е добър,няма тайни,но и цените му са такива стресиращи,но поне върши работа и не се налага по няколко пъти да ходиш.Затова се отказах да сменя помпата ,хем имаше в моргата много и на добри цени.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
А сега по темата един въпрос, кой от Вас е виждал двигател AEF с помпа от 1Z,ALH и други с електронен педал за газ, поне по външни белези прилича на такава помпа. Външно си личи, че двигателя е AEF: наклонен напред, голямата черна кутия на скукателния колектор, разположението на хидравлика, водна помпа, генератор и др. си е като на AEF. Имаше дори подгряване на антифриза. Разликата освен помпата беше, че имаше нещо като клапа на входа на скукателния колкетор и маркуча за въздушния филтър не беше сплескан а цилиндричен.
Смятам да отида днес до сервиза за повече инфо.
Смятам да отида днес до сервиза за повече инфо.
- martin_2003
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
- Автомобил: POLO
- Двигател: AGR
- Местоположение: karlovo
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
grishitu написа:А сега по темата един въпрос, кой от Вас е виждал двигател AEF с помпа от 1Z,ALH и други с електронен педал за газ, поне по външни белези прилича на такава помпа. Външно си личи, че двигателя е AEF: наклонен напред, голямата черна кутия на скукателния колектор, разположението на хидравлика, водна помпа, генератор и др. си е като на AEF. Имаше дори подгряване на антифриза. Разликата освен помпата беше, че имаше нещо като клапа на входа на скукателния колкетор и маркуча за въздушния филтър не беше сплескан а цилиндричен.
Смятам да отида днес до сервиза за повече инфо.
Аз не знам полото SDI с какъв мотор е все се каня да погледна един познат има такова,да не е нещо подобно това което си гледал.Иначе помпа от 1z не става защото на тези помпи аванса се дава от помпата.И между другото да питам на някой случвало ли му се е,вчера ми направи впечатление горивото ми беше на първата бяла черта оставих колата да работи на обороти и видимо стрелката започна да пада и стигна до червените черти а аз гледах с недоумение след това като тръгнах лека полека се нормализира и стрлката отиде пак на първата бяла черта та незнам от какво стана това.
- BruDoNe
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
martin_2003 написа:grishitu написа:А сега по темата един въпрос, кой от Вас е виждал двигател AEF с помпа от 1Z,ALH и други с електронен педал за газ, поне по външни белези прилича на такава помпа. Външно си личи, че двигателя е AEF: наклонен напред, голямата черна кутия на скукателния колектор, разположението на хидравлика, водна помпа, генератор и др. си е като на AEF. Имаше дори подгряване на антифриза. Разликата освен помпата беше, че имаше нещо като клапа на входа на скукателния колкетор и маркуча за въздушния филтър не беше сплескан а цилиндричен.
Смятам да отида днес до сервиза за повече инфо.
Аз не знам полото SDI с какъв мотор е все се каня да погледна един познат има такова,да не е нещо подобно това което си гледал.Иначе помпа от 1z не става защото на тези помпи аванса се дава от помпата.И между другото да питам на някой случвало ли му се е,вчера ми направи впечатление горивото ми беше на първата бяла черта оставих колата да работи на обороти и видимо стрелката започна да пада и стигна до червените черти а аз гледах с недоумение след това като тръгнах лека полека се нормализира и стрлката отиде пак на първата бяла черта та незнам от какво стана това.
Спрял си на наклонено място .. даже и малък наклон да има пак ще ти отчете грешно

-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
Наклона в случея няма общо, и аз съм го забелязъл това. Дори в събота пак ми направи впечатление, това "явление" е по забележимо зимно време, незнам защо.
Винаги спирам на равно място.
Винаги спирам на равно място.
- BruDoNe
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
И на мен така ми става и аз мисля, че в моя гараж е на равно .. ама като излезна на улицата и ми се повишава нафтата.. Следователно не е равно.. 

- martin_2003
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
- Автомобил: POLO
- Двигател: AGR
- Местоположение: karlovo
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
Аз това го забелязах откакто смених помпата,преди това мърдаше стрелката, но не така.Защото като смених помпата и се мъча да я засича колко гори,но я засичам докато светне лампата,пък така не ми дава реален разход,защото като остане по малко гориво и като я оставя да работи на място и святка лампата.Но горе долу съм доволен от разхода за вървенето има много голяма разлика сега върви много повече.Още малко да застуди и ако пали от раз ще снимам как пали и как работи,ако не е добре ще отчета смяната като грешка,но сега всичко е в полза на BOSCH.
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
колеги аз имам шкода фелиция 1.9д АЕФ и съм с помпа бош много съм доволен засега, но и на мен стрелката ми мърда постоянно но не ми пречи още един + за бош
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта