пасат 1.9 афн 99г въпрос за вакуум маркучи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

пасат 1.9 афн 99г въпрос за вакуум маркучи

Мнениеот svere » Съб 24 ное 2012 13:45


Привет колеги!
Схемата на вакумите за управлението на турбото и ЕГР на моя пасат 1.9тди АФН 110к.с е следната(без клапан N239):
Изображение

Uploaded with ImageShack.us

При условие че съм затапил с пластина и ограничил софтуерно ЕГР-а, не е ли по добре да се изолират и вакуум маркучите към клапан Н18, като се премахнат трипътниците 1 и 2. По този начин ще достига повече вакуум кум Н75, който управлява турбината:
Изображение

Uploaded with ImageShack.us




Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Въпрос за вакуум маркучи на пасат 1.9 афн 99г

Мнениеот IvailoOo » Съб 24 ное 2012 13:52


Не е проблем дори и да не ги пипаш. Реално ЕГР-а си работи на около 5%,щом си го ограничил софтуерно и дори да отваря газовете не могат да навлязат.А вакуума не го мисли.Ако са ти здрави маркучетата,няма да има ралика



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта