Здравейте,
Имам няколко въпроса за моята кола. Това е Пасат Б6 2.0 ТДИ, 170 к.с. 2007 с ДСГ скоростна кутия.
1. Колко градуса е наклона, по който може като пусна спирачката колата да потегли без газ. Питам това, защото опитах на един наклон, който изглежда > 45 градуса и колата директно си тръгна назад докато не стигна на равното. Като опитвам на малък наклон няма проблем, колата си тръгва напред без проблем.
2. Ходих в сервиз да сменят маслото на скоростната кутия и от тогава, може и да няма връзка, но като потеглям рязко не ми светва лампата на ЕСП - то. Преди дори като ускорявах и светеше, а сега мисля, че дори набира тромаво, ама може и да се заблуждавам. Това нормално ли е и дали се дължи на износена кутия. При смяна на скоростите не забелязвам да се усеща дори и като гледам таблото.
Разходът ми градско е 8,5 - 10,0 л. на 100км, междуградско 5,4 - 6,3 л. на 100км. в зависимост как карам и какъв е наклона на пътя, но това е обикновено между 120 - 150 км/ч.
3. Може ли да се види колко коня е колата ако се закачи на компютър и може ли по грешка да се настрои на 140 к.с вместо на реалните 170.
4. Когато тръгвам от място понякога усещам, че скоростите не зацепват. Това е като усещането да навиваш макара с връв до момента, в който се опъне. Някак така усещам.
Ако това са глупави въпроси за някой, за мен са важни защото е ясно, че не разбирам и искам да се грижа добре за колата си. Всеки може да ми даде съвети или какво да огледам по колата, за да бъда спокоен. Благодаря Ви, предварително.



Пасат Б6 2.0 ТДИ 170 к.с. въпроси
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Имам въпроси за Пасат Б6 2.0ТДИ 170к.с
1) при ДСГ е така под обределен наклон просто кутията все едно остава на неутрална-за това има auto-hold функция. 2)виж да не са отка4или някои кабел например буксата за дебитомера,за настройките няма как да стане отиди при някои от клубните маистори да я зака4ат на ваг-ком и да ти кажат защо не върви,разхода ти е идеален
при тръгването това също е нормално за ДСГ просто трябва да и свикнеш или пак ползваи AUTO-HOLD 


-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Имам въпроси за Пасат Б6 2.0ТДИ 170к.с
Ако нямаш Auto hold функция, можеш да ползваш спирачката на наклон. Натискаш с левия крак спирачката, а с десния подаваш леко газ, отпускаш спирачката и потегляш в правилната посока.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Имам въпроси за Пасат Б6 2.0ТДИ 170к.с
PASSAT-DSG няма как да няма auto-hold.
Re: Имам въпроси за Пасат Б6 2.0ТДИ 170к.с
Тези мнения бяха доста полезни и ме успокоиха и ще всикна с времето. Имам си Ауто Холд, но още не съм го пробвал.
Re: Имам въпроси за Пасат Б6 2.0ТДИ 170к.с
AUTO HOLD-a e МНОГО полезна функция,но на голям наклон не държи. Тогава се прилага номера с ръчната
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Имам въпроси за Пасат Б6 2.0ТДИ 170к.с
При мен Auto Hold държи при всякакви условия, в които съм го тествал, дори на доста стръмен наклон, например на излизане от подземния паркинг на магазин Лидл в Изток.
Re: Пасат Б6 2.0 ТДИ 170 к.с. въпроси
4) При мен по някога има едно замисляне около секунда,подавам газ но колата не тръгва. Според мен е от турбината защото в сервиз на VW ми заявиха,че турбото ми не работи при ниските обороти. Може да има повечко нагар,ще стане ясно февруари като влезе в бокса,и без това съм за смяна на маховик
А що се отнася до AUTOHOLD за мен това е може би най-добрата екстра в моята кола,след АCC-то разбира се 


Re: Пасат Б6 2.0 ТДИ 170 к.с. въпроси
1. При мен работи Ауто Холд-а в всякакви условия (всякакъв наклон). Не го ползвам, защото ме дразни, с рядки изключения. Без аутохолд на голям наклон, колата първоначално тръгва назад, след което (в зависимост от големината на наклона) си тръгва съвсем бавно напред, колкото по-малък наклон, толкоз по-бързо тръгва напред.
2. Да не си сменял гумите? за да не ти свети ЕСП-то, може да не ти превъртат гумите и затова. Сега в мокрото ще вземе да ти свети пак
3. Едва ли
4. Пуснеш ли спирачката - скоростите вече са зацепени. Но и при мен го има момента, който описваш - първоначално тръгва по-бавно. Другия момент е - като пуснеш спирачната, да не натискаш веднага педала на газта, а да има изчакване около 1 сек.
2. Да не си сменял гумите? за да не ти свети ЕСП-то, може да не ти превъртат гумите и затова. Сега в мокрото ще вземе да ти свети пак

3. Едва ли

4. Пуснеш ли спирачката - скоростите вече са зацепени. Но и при мен го има момента, който описваш - първоначално тръгва по-бавно. Другия момент е - като пуснеш спирачната, да не натискаш веднага педала на газта, а да има изчакване около 1 сек.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта