Здравейте колеги ! Това ми се случи преди има няма час:
В моя край (Кърджали) времето е супер и си казах, че е време да се измие колата. Закарах я на автомивка за външно чистене/измиване. Мои хора са там. Измиха я. Казаха ми, че е готова и аз се радвам как блести. До тука с хубавата приказка... Качвам се. Бутам ключа. Колата пали, вдига 1000-1100 оборота и изгасна

За малко да припадна

За щастие наоколо има 3 сервиза. Викнах от единия сервиз началника да я погледне. Сядам аз, натискам ключа (нали се сещате, че тоя модел не е с въртене на ключа

) Стартера върти ама не може да запали. Стигнахме до извода, че не е от акумулатора 100% След 2 мин прати при мене помощника си с лап топ. Грешки: 0

Попитаме за нафтата момчето и му казах следното: "Взех колата преди месец и съм минал 1000 км. От тях първите 700 км ги минах с нафта на Лукойл. Миналата седмица заредих от ОМВ Maxx Motion. Отидох и се върнах от Пловдив ~ 250-300 км." След това си казах: "Ще задържа копчето повече, па к'вото стане..."

Опит в продължение на няколко секунди и... УСПЯХ !!! Запали... но нещо държеше 1000 оборота. Принципно си работи на 850-900, ако не ме лъже паметта. Малко форсаж към критичните 5-6к оборота. Като отпуснах газта всичко си заработи нормално. Питаше ме дали съм сменял филтри. Не съм сменяла нищо... от приятел я купих и има още около 3-4к км до смяна на маслото. Тогава мислех да сменя и горивния филтър. Каза че щом не съм го сменял и е минал 10к км (на маслото му дават 15к км, Motul марка е сипваното масло) това е най-добрият вариант за решаване на проблема. Първо се усъмни в горивната помпа, но като му казах че не съм сменял горивния филтър, каза първо него да сменим. Това ще стане утре. 4-5 пъти запалих колата, без проблем си пали звяра. Някакви идеи освен филтъра? Даже моята тема може би се припокрива с тази на колегата:
viewtopic.php?f=24&t=363203 но все пак си викам, че тъй като е по-нов модел, може да е нещо по различно. Дано не е така
