Passat B6 2006г. 2.0 TDI 103kW (BMP) - запали и изгасна

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
gamble
Мнения: 389
Регистриран на: Пон 26 ное 2012 13:43
Автомобил:
Двигател:

Passat B6 2006г. 2.0 TDI 103kW (BMP) - запали и изгасна

Мнениеот gamble » Сря 26 дек 2012 13:47


Здравейте колеги ! Това ми се случи преди има няма час:
В моя край (Кърджали) времето е супер и си казах, че е време да се измие колата. Закарах я на автомивка за външно чистене/измиване. Мои хора са там. Измиха я. Казаха ми, че е готова и аз се радвам как блести. До тука с хубавата приказка... Качвам се. Бутам ключа. Колата пали, вдига 1000-1100 оборота и изгасна :( За малко да припадна maikomila За щастие наоколо има 3 сервиза. Викнах от единия сервиз началника да я погледне. Сядам аз, натискам ключа (нали се сещате, че тоя модел не е с въртене на ключа :) ) Стартера върти ама не може да запали. Стигнахме до извода, че не е от акумулатора 100% След 2 мин прати при мене помощника си с лап топ. Грешки: 0 :shock Попитаме за нафтата момчето и му казах следното: "Взех колата преди месец и съм минал 1000 км. От тях първите 700 км ги минах с нафта на Лукойл. Миналата седмица заредих от ОМВ Maxx Motion. Отидох и се върнах от Пловдив ~ 250-300 км." След това си казах: "Ще задържа копчето повече, па к'вото стане..." :cry: Опит в продължение на няколко секунди и... УСПЯХ !!! Запали... но нещо държеше 1000 оборота. Принципно си работи на 850-900, ако не ме лъже паметта. Малко форсаж към критичните 5-6к оборота. Като отпуснах газта всичко си заработи нормално. Питаше ме дали съм сменял филтри. Не съм сменяла нищо... от приятел я купих и има още около 3-4к км до смяна на маслото. Тогава мислех да сменя и горивния филтър. Каза че щом не съм го сменял и е минал 10к км (на маслото му дават 15к км, Motul марка е сипваното масло) това е най-добрият вариант за решаване на проблема. Първо се усъмни в горивната помпа, но като му казах че не съм сменял горивния филтър, каза първо него да сменим. Това ще стане утре. 4-5 пъти запалих колата, без проблем си пали звяра. Някакви идеи освен филтъра? Даже моята тема може би се припокрива с тази на колегата: viewtopic.php?f=24&t=363203 но все пак си викам, че тъй като е по-нов модел, може да е нещо по различно. Дано не е така :|




Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Passat B6 2006г. 2.0 TDI 103kW (BMP) - запали и изгасна

Мнениеот blade84 » Сря 26 дек 2012 16:44


Мен ми се струва че като са я мили с силната струя малко вода е влезнала във въздушния колектор и за това отначало не е искала да залапали пък после е превъртяла няколко пъти и е запалила.


Потребителски аватар
masiven
Мнения: 162
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 10:54
Автомобил: Passat B6+Passat CC+Seat+Yaris
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B6 2006г. 2.0 TDI 103kW (BMP) - запали и изгасна

Мнениеот masiven » Сря 26 дек 2012 18:36


Почти съм сигурен(90%), че е помпата в резеорвара. Лесно се проверява с мултицета. 5 мин ви трябват да стигнете до нея. Нова е около 250 лв :beer


gamble
Мнения: 389
Регистриран на: Пон 26 ное 2012 13:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2006г. 2.0 TDI 103kW (BMP) - запали и изгасна

Мнениеот gamble » Сря 26 дек 2012 20:16


Не вярвам да е от водата, поради факта че се оплакваха от слабото нялагане през целият ден. Наистина си беше слабо + като вдигнах капак си беше сухо всичко. Ако помпата е проблема... ще се сменя. Надявам се да е филтъра все пак. Пробвах 5-6 пъти и си палеше без проблем колата. Карах малко със 140-160 км/ч и не усетих придърпване. Или е дало признаци, че сдава багажа или е помпата. А те какво и как ще проверят с мултицета? За пръв ще я карам на майстор. Уж е добър сервиза (добри отзиви има), но няма да навреди ако съм леко подготвен и аз :) Утре ще драсна какво е станало. А вече, ако направи същият номер преди да съм навъртял 5-10к км ще се сменя явно помпата. Викам си да дам шанс на евтиният вариант първо. Даже ще снимам е филтъра, ако е в окаяно състояние :mrgreen:


gamble
Мнения: 389
Регистриран на: Пон 26 ное 2012 13:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2006г. 2.0 TDI 103kW (BMP) - запали и изгасна

Мнениеот gamble » Чет 27 дек 2012 16:16


Смениха ми горивния филтър. Стария не е бил чак в окаяно състояние. Насъбрала се е мръсотия в дъното на филтера. Вече 10 и кусур паления - не е правил проблем :talk: Чеки да чукна на дърво :bowdown


J_O_E
Мнения: 101
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Passat B6 2006г. 2.0 TDI 103kW (BMP) - запали и изгасна

Мнениеот J_O_E » Чет 27 дек 2012 20:04


masiven написа:Почти съм сигурен(90%), че е помпата в резеорвара. Лесно се проверява с мултицета. 5 мин ви трябват да стигнете до нея. Нова е около 250 лв :beer

Колега,как по точно се стига до тая помпа? Моята на няколко пъти ми забръмча много яко но се оправяше след като я загася и запаля отново,а като отвора 5-тата врата и ме лъха една миризма на изгоряло и съм почти на 100%,че е от тая помпа. И може ли да ме остави на пътя тая помпа?


Потребителски аватар
masiven
Мнения: 162
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 10:54
Автомобил: Passat B6+Passat CC+Seat+Yaris
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B6 2006г. 2.0 TDI 103kW (BMP) - запали и изгасна

Мнениеот masiven » Пет 28 дек 2012 4:45


Като се повдигне задната седалка се отвива един голям пръстен и помпата излиза. Иначе има вероятност да те остави ако тандема не е много читав. Моята помпа в резеорвара беше изгоряла тотално, но колата си вървеше, просто понякога и трябваше малко повече въртене на стартер да си дръпне нафта зада запали.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта