BKP 2.0 140 k проблемните мотори

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот joro09 » Съб 24 сеп 2011 19:38


I_Binchev написа:да, и в България се сменят безплатно.За потвърждение сменени 3бр.в VW В. Търново преди месец комплект с кабелите, заплатен само труда.

А колата нова и от БГ ли е купувана?




Потребителски аватар
n77n
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 16 юни 2011 0:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: UK

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот n77n » Вто 17 яну 2012 12:24


Здравейте.
Имам проблем със запалването без значение дали е топъл или студен двигателят.Неможах да срещна като моят проблем и затова рещих да попитам тук в тази тема.Ходих във Фолксваген няколко пъти , но и те неможаха да намерят проблема от къде се получава.Така,ситуациата е следната --- понякога когато се опитам да стартирам колата на таблото се появява реотанчето за подгряване /което е нормално / Но след това не изчезва а започва да мига /което е ненормално/ А докато мига немога да стартирам колата. Изваждам ключа няколко пъти зключвам колата отключвам я,и ако съм късметлия запалва.Ако ли пък не запали продължавам с гимнастиката и повтарям упражнението още дваисетина пъти докато запали. Докато мига даденото реотанче неможе да се стартира двигателят,стартерът върти но двигателят не стартира и изписва Енгине Фаулт Гараге.Както казах проблемат не го прави винаги и затова във фолксваген немогат да го засекат,понеже винаги когато отида там колата е в перфектно състояние и си пали нормално scare .Моля ако ниакои си има на идея какво може да е ,да сподели.Ще му бъда много Благодарен. Вече съм платил за диагностики над 200 паунда facepalm но без никакъв резултат за проблемът ми.

п.п.Ако сметнете че поста ми не е в правилният раздел го преместете.Извинете ме за това.


adrianski
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 08 юли 2011 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот adrianski » Пет 28 дек 2012 17:31


до n77n
Колега какво стана реши ли проблема с паленето? Аз имах същия проблем.Пак не щеше да дава на контакт-чак след 5-6 опита палеше.И освен това гаснеше докато карам.Случи ми се веднъж на магистралата и няколко пъти из града по светофарите.
оказа се едно малко сервомоторче което отключва волана и е свързано с имобилайзера.някъде пред волана в таблото се намира..така ми обясни майстора.Той ме прати във ФВ да ми го сменят понеже се вкарвали някакви кодове онлайн от сървърите на ФВ и уш само там можели да ги вкарат..и така самото моторче беше 200 и нещо лв.с труда излезе 280лв.ОТ сервиза на ФВ ми казаха,че няколко пъти са сменяли на други Пасати и Туарези.


MITKOOLOT
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 23:48
Автомобил: vw passat 3c2--b6
Двигател: BKP
Местоположение: olot,spain

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот MITKOOLOT » Съб 29 дек 2012 20:49


Здравейте,някой има ли информация за тези дюзи на мотор БКП рециклираните които ги слагат от ФВ по колко км. издържат.


Потребителски аватар
izcrazy
Мнения: 334
Регистриран на: Пон 20 дек 2010 0:35
Автомобил: Vw Golf 3 Variant 1995
Двигател: AAZ
Местоположение: Добрич

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот izcrazy » Нед 30 дек 2012 12:37


Dobromirski написа:Различни са не само напрежението, а и продължителността и броя на впръскването за такт. За директна подмяна на електрическият елемент просто забрави.

Колегата Dobromirski се изказа най донре :beer


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот passat123 » Пет 01 фев 2013 3:14


Ок един въпрос !
Ако реша да сменя дюзите на симес със на бош модела на пасат б6 версията със дпф филтъра
за твърди частици ... какво е нужно имали варият да се направи чувал съм ,че на бош са
един вид вечни . Имали нещо вярно и тая инвестиция колко ще ми излезне и при
желание в дилър на Фолсваген могат ли да ми го направят и се пита евентуално като
са калпави на симес нямали варият да се подменят със на бош като рекламация !


gamble
Мнения: 389
Регистриран на: Пон 26 ное 2012 13:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот gamble » Пет 01 фев 2013 8:57


passat123 написа:Ок един въпрос !
Ако реша да сменя дюзите на симес със на бош модела на пасат б6 версията със дпф филтъра
за твърди частици ... какво е нужно имали варият да се направи чувал съм ,че на бош са
един вид вечни . Имали нещо вярно и тая инвестиция колко ще ми излезне и при
желание в дилър на Фолсваген могат ли да ми го направят и се пита евентуално като
са калпави на симес нямали варият да се подменят със на бош като рекламация !


Ти си с BKP мотора, Сименс дюзи? Правилно ли разбрах? Е иди да ти ги сменят. То нали има акция за тяхната подмяна :thup


ruslanmilev
Мнения: 154
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот ruslanmilev » Пет 01 фев 2013 18:39


Този /passat123/пише и в двете теми за дюзи.Уникален е.Граматика като на марсианец! :mhihi Просто не се сдържах


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот passat123 » Съб 02 фев 2013 1:18


ruslanmilev написа:Този /passat123/пише и в двете теми за дюзи.Уникален е.Граматика като на марсианец! :mhihi Просто не се сдържах

Какво да се прави колега организъм !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: NathaN и 55 госта