Здравейте,
Колата ми влиза в авариен режим,както си карах на Цариградско шосе на 110 км/ч и изведнъж колата спря да набира.Прибрах се едвам едвам(защото не знаех че има такъв режим,мислих че нещо е счупено).На следващия ден паля колата и всичко е добре.Реших пак да я пробвам и дигнах 100-110 и колата пак влезе в авариен режим.Ходих на диагностика,казаха ми че съм имал някаква грешка на двигателя, изтриха я и че сега всичко ще е наред.Реших пак да пробвам колата и пак ми даде този проблем.Просто не може да карам 110 да спирам да гася колата и после пак да карам за да върви колата нормално.Мотора на колата е 1.9 TDI 131 коня.Ако някой може да ми помогне или да ме насочи някъде ще съм му много благодарен.
Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим
Тези които са ти правили "четене на записани грешки" са симпатяги,не знам какво са имали в предвид като са казали,че всичко ще е наред ,иначе това е била записаната грешка-
17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
Possible Symptoms:
Reduced power output
Limp mode
Possible Causes:
Boost Pressure too High
Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Charger Pressure Control defective
VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions:
Check Hoses/Pipes to/between Components
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
Check / Clean mechanism for variable nozzles
Category:
Fault Codes
Най-общо казано турбината на колата пренадува,възможни причини-Н75,пробив във вакуумните маркучи,некоректно работещ актуатор,запекла геометрия.
За повече информация пиши в търсачката "променлива геометрия","авариен режим" или :запекла геометрия"
Успех
17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
Possible Symptoms:
Reduced power output
Limp mode
Possible Causes:
Boost Pressure too High
Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Charger Pressure Control defective
VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions:
Check Hoses/Pipes to/between Components
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
Check / Clean mechanism for variable nozzles
Category:
Fault Codes
Най-общо казано турбината на колата пренадува,възможни причини-Н75,пробив във вакуумните маркучи,некоректно работещ актуатор,запекла геометрия.
За повече информация пиши в търсачката "променлива геометрия","авариен режим" или :запекла геометрия"
Успех
- kok12
- Мнения: 640
- Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим
Опитай с по-лесното като за начало.
Провери си вакуумите, ако си сменял въздушен филтър, там отдолу има едно такова маркуче, провери го.
Огледай и проследи тези вакууми, най-общо казано.
Ако всичко е наред отивай на клапана, който спомена колегата по-долу-Н75.
Ще се оправи, и не им давай да ти чистят грешката да плащаш, щото причината ще седи там докато не я отстраниш
Поздрави
Провери си вакуумите, ако си сменял въздушен филтър, там отдолу има едно такова маркуче, провери го.
Огледай и проследи тези вакууми, най-общо казано.
Ако всичко е наред отивай на клапана, който спомена колегата по-долу-Н75.
Ще се оправи, и не им давай да ти чистят грешката да плащаш, щото причината ще седи там докато не я отстраниш
Поздрави
Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим
Това дали може да е от дизела,който зареждам,защото обикновенно зареждам с омв дизел и реших да го сменя с maxx motion omv дизел и пробвах и не влезе в авариен режим.
Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим
пак ще влезе - въпрос на време е. избери си някое по-хубаво нагорнище и настъпи колкото може. иначе Фелипе ти е описал най-честите проблеми. Аз само мога да добавя и една проверка на ДПФ, катализатор (ако имаш), както и ЕГР, който не може плътно да затвори. зависи от самата грешка която ти дава - тя би трябвало малко поне да те насочи. може и МАF (дебитомер) да е.
(малко навлизаме в света на научната фантастика така )
(малко навлизаме в света на научната фантастика така )
Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим
Направих пак диагностика и ми казаха че може би е от някакви маркучи които правят конденз и като стане по студено замразват.Разбрахме се да сложат филтър на тези маркучи всичко щяло да е наред.Иначе грешката беше от по-голямо налягане в турбината и не го изпукала и затова се включвал аварийния режим.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим
Колега защо се хабихме да пишем,кое точно не разбра от това което е написано по-горе
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим
Проблема е че хората като не разбират се вслушват в съветите на някакви си майстори и после патят.Миналата година в София едни прехвалени майстори е така искаха да свалят на Skoda-та турбината,че и запекла геометрията,а дори не беше VNT.И им викам къде я видяхте тая геометрия бе... а те мълчат.Както и да е.
Приятно четене : search.php?keywords=%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%B2%D0%B0&terms=all&author=&fid%5B%5D=24&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5
Приятно четене : search.php?keywords=%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%B2%D0%B0&terms=all&author=&fid%5B%5D=24&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим
Ама честно и аз смятах да кажа, че турбината "замръзва" от конденза от студеното и топло време...това е четвъртата тема за последните няколко дни и заедно с метеорологичните особености на нашето географско положение бих казал, че това е проблема.
Тия майстори много ги разбират нещата
Тия майстори много ги разбират нещата
- masiven
- Мнения: 162
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 10:54
- Автомобил: Passat B6+Passat CC+Seat+Yaris
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим
Колегата FELIPE ти е го е написал още с първия си пост за проблема. Ти от тук нататък може да набиваш филтърчета където ти е кеф по колата
Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим
Колега мани тия филтри а послушай това което ти казват колегите и си оправи контрола на турбината.Като пренадуе и компа реже горивото да не спукаш мотора/авариен режим/,болка не само при VW а при всички турбини с променлива геометрия.
Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим
Човека хем търси помощ, хем не слуша какво му се обяснява.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим
И аз съм в същия филм, само че след като спрях, изгасих и запалих- всичко се оправи!
Като пристигнах видях че компютъра е записал грешка:
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl
Control Module Part Number: 038 906 019 KD
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 4897
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 05314
Additional Info: WVWZZZ3BZ4E064096 VWZ7Z0C7882097
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
Разтърсих се тук във форума и се оказа че не съм сам в тоя филм
На другия ден реших да огледам вакуум трасетата- както успях да прочета по темите във форума и да направя един лог, хем да видя колко показват тези параметри на моя VW.
И се оказа че данните са в нормите нали
Все пак мисля да сменя вакуумните трасета като потърся такъв маркуч - някой да има идея колко горе - долу ще ми трябва? Видях че има два диаметъра - какви да потърся ?
И все още не ми е много ясна причината за влизането в сервизен режим и самооправянето й...
Като пристигнах видях че компютъра е записал грешка:
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl
Control Module Part Number: 038 906 019 KD
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 4897
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 05314
Additional Info: WVWZZZ3BZ4E064096 VWZ7Z0C7882097
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
Разтърсих се тук във форума и се оказа че не съм сам в тоя филм
На другия ден реших да огледам вакуум трасетата- както успях да прочета по темите във форума и да направя един лог, хем да видя колко показват тези параметри на моя VW.
И се оказа че данните са в нормите нали
Все пак мисля да сменя вакуумните трасета като потърся такъв маркуч - някой да има идея колко горе - долу ще ми трябва? Видях че има два диаметъра - какви да потърся ?
И все още не ми е много ясна причината за влизането в сервизен режим и самооправянето й...
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим
Не може да набие грешка без да пренадува,така че има нещо. Уцелил си каналите ама лог се прави на постоянна газ от ~1500 до ~4000 об./мин.,за да могат да се хванат всякакви пикови налягания и т.н.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим
Ами ... наистина не знам-за първи път правя такъв файл, и малко неудобно-че сам трябваше да включвам компютъра и да карам.
Но наистина каква е процедурата? Аз поне си мислех че трябва да докарам колата до положение 3-та предавка и обороти около 3000 и след това да натисна газта до дупка (Trottle pos). Иначе като си карам нормално доколкото успявах да поглеждам живите данни- нещата си бяха в норми.
И освен при останалите случаи и при пълна газ (100% Throttle pos) например се вижда че заданието на турбината: Spec. intake press. = Actual intake press.
2340=2316
2340=2304
2340=2376
2328=2376
2280=2364
е почти равно на отработеното от турбината, т.е няма пренадуване.
И между впрочем, не съм сигурен, дали минаването в сервизен режим не е било още на много ниска скорост/предавка - движех се - тръгвах от един паркинг, така че го усетих при излизането на пътя, но първоначално, понеже си карах без особенно желание за бързо ускорение, си помислих че всичко е нормално, но после следваше едно нагорнище и там вече започнаха големите съмнения че нещо става...
Но наистина каква е процедурата? Аз поне си мислех че трябва да докарам колата до положение 3-та предавка и обороти около 3000 и след това да натисна газта до дупка (Trottle pos). Иначе като си карам нормално доколкото успявах да поглеждам живите данни- нещата си бяха в норми.
И освен при останалите случаи и при пълна газ (100% Throttle pos) например се вижда че заданието на турбината: Spec. intake press. = Actual intake press.
2340=2316
2340=2304
2340=2376
2328=2376
2280=2364
е почти равно на отработеното от турбината, т.е няма пренадуване.
И между впрочем, не съм сигурен, дали минаването в сервизен режим не е било още на много ниска скорост/предавка - движех се - тръгвах от един паркинг, така че го усетих при излизането на пътя, но първоначално, понеже си карах без особенно желание за бързо ускорение, си помислих че всичко е нормално, но после следваше едно нагорнище и там вече започнаха големите съмнения че нещо става...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта