Много добра тема в момента и при мене има такава дилема за един транспорте той е с двигател 1.6тд а сме намерили двигател от ауди с директно впръскване но без помпа с колегата знайнай мислехме да ползваме помпата от 1.6тд и дая сложим на 1.9тд като дилемата е да намали на 150 бара дюзите или да дигнем налягането на помпата.След новагодина ще питам помпаджия за мнение.
Изчетох цялата тема но пак не стана ясно дали от 1.6тд помпа може да се подкара.



mTDI
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: mTDI
На практика разликата е във налягането със което впръскват дюзите.
AAZ 155 bar
1Z и AFN 200 bar
Това е трябва да накараш твоята помпа да подава това налягане.
Като разкараш N75 на 1Z мотора турбото надува на 0.7 та къде е проблема да не стане?
AAZ 155 bar
1Z и AFN 200 bar
Това е трябва да накараш твоята помпа да подава това налягане.
Като разкараш N75 на 1Z мотора турбото надува на 0.7 та къде е проблема да не стане?
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: mTDI
Според мен е по-добре да не се "бутат" дюзите ,т.е. да се "намалят" на 150 бара
.Каквото има да се прави ,да е по помпата . За самата помпа : дали става от 1.6 директно...става но е с компромиси , по-добре ще е май от AAZ с буусткоректор , ако ще е "директно"- и пак е компромисно . Но за "пълен ефект" се знае от феновете на мТДИ - помпата на Ленд Ровер Дискавъри 300, модела който не е за авт.скор. кутия ,т.е. -само от мех.скор.кутия. Турбината- там мн не знам
но смятам,че тая с уестгейт тип ( като на 1Z) е по-лесна за целта.Със сигурност и от AFN ще стане , но ще е "фатка" да се пригоди, че геометрията е по-трудна без комп , но някъде бях чел решение и то ефикасно ..само да го намеря де беше 
П.п. загледах се ей сега по помпи Zexel масово по японски дизелаци ( като ги гледам помпите имам чувството ,че са пълно копие на Бош
) http://www.vepump.cn/CZZ.htm ,гледам доста има с 10 и 11 мм буталце .Дали няма да стане при тях ,само със смяна на гърбичната шайба от 1Z помпа и с такава "японска" механика и..айде на mTDI 



П.п. загледах се ей сега по помпи Zexel масово по японски дизелаци ( като ги гледам помпите имам чувството ,че са пълно копие на Бош


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Tipsy и 38 госта