mTDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: mTDI

Мнениеот veidar » Съб 29 дек 2012 12:55


Много добра тема в момента и при мене има такава дилема за един транспорте той е с двигател 1.6тд а сме намерили двигател от ауди с директно впръскване но без помпа с колегата знайнай мислехме да ползваме помпата от 1.6тд и дая сложим на 1.9тд като дилемата е да намали на 150 бара дюзите или да дигнем налягането на помпата.След новагодина ще питам помпаджия за мнение.
Изчетох цялата тема но пак не стана ясно дали от 1.6тд помпа може да се подкара.




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: mTDI

Мнениеот znainainai » Съб 29 дек 2012 14:26


На практика разликата е във налягането със което впръскват дюзите.
AAZ 155 bar
1Z и AFN 200 bar
Това е трябва да накараш твоята помпа да подава това налягане.
Като разкараш N75 на 1Z мотора турбото надува на 0.7 та къде е проблема да не стане?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: mTDI

Мнениеот samo_pechka » Съб 29 дек 2012 16:26


Според мен е по-добре да не се "бутат" дюзите ,т.е. да се "намалят" на 150 бара :) .Каквото има да се прави ,да е по помпата . За самата помпа : дали става от 1.6 директно...става но е с компромиси , по-добре ще е май от AAZ с буусткоректор , ако ще е "директно"- и пак е компромисно . Но за "пълен ефект" се знае от феновете на мТДИ - помпата на Ленд Ровер Дискавъри 300, модела който не е за авт.скор. кутия ,т.е. -само от мех.скор.кутия. Турбината- там мн не знам :oops: но смятам,че тая с уестгейт тип ( като на 1Z) е по-лесна за целта.Със сигурност и от AFN ще стане , но ще е "фатка" да се пригоди, че геометрията е по-трудна без комп , но някъде бях чел решение и то ефикасно ..само да го намеря де беше :019:
П.п. загледах се ей сега по помпи Zexel масово по японски дизелаци ( като ги гледам помпите имам чувството ,че са пълно копие на Бош :!: ) http://www.vepump.cn/CZZ.htm ,гледам доста има с 10 и 11 мм буталце .Дали няма да стане при тях ,само със смяна на гърбичната шайба от 1Z помпа и с такава "японска" механика и..айде на mTDI eusa



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Tipsy и 38 госта