Проблема е следният, при плавно увеличаване на оборотите на място между 2 и 3к оборота двигателя започва да прекъсва и да изкарва бяло син пушек от ауспуха. По време на движение върви малко по добре от атмосферен дизел. Помпата е ремонтирана, дебитомера е нов, всички вакум маркучи са подменени, клапана който управлява турбината е почистен и работи на 100%. Катализатора е махнат и ЕГР-а е затапен с ламаринка. Само не съм проверил дали е зацепен правилно ремъка. Снощи за последно установих, че на празен ход аванса на помпата е 0.4 градуса, толкова е и исканият аванс от ЕКУ. Според програмата за диагностика аванса на празен ход трябва да е между 2* и 4* градуса. В момента когато почва да прекъсва.... аванса спада до ниво 0.9*-0.7* градуса. Максималният аванс (отново според програмата за диагностика) при пълна газ трябва да е между 15*-18* градуса, толкова е и като и дам газ до края. От помпата дадох аванс на празен ход 12* и тресенето изчезна, но двигателя работи на аванс и не върви както трябва, също така веднага записва грешка за проблем с аванса. Накараха ме да отрежа един проводник на помпата който е за авансаторният клапан, на празен ход аванса отиде на 28* и двигателя "закрека". Според човека който ме накара да направя това авансаторният клапан е изправен. Бутнах от помпата аванса на празен ход да е 3.7*-3.8* ( ЕКУ продължава за празен ход да си иска аванс от 0.4*) и вървенето стана една идея по добро, но отново си има прекъсването. Според мен проблема е в омазан софтуер от някой пишман мапер или проблем в самото ЕКУ. Кажете какво да правя, вече се изчерпах от идеи. А там където я закарам на диагностика..... имам чувството, че знам повече от хората които я гледат. Затова и от няколко дни си купих кабел да мога да я чета и взех нещата в свои ръце.
Приемам всякакви съвети...



Голф 4 1.9 ТДИ 90к.с прекъсва
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 90к.с прекъсва
Преди малко направих и логове, който иска може да ги погледне.
- Прикачени файлове
-
- 1-8-11.xlsx
- (7.02 KиБ) Свален 23 пъти
-
- 2-4.xlsx
- (6.12 KиБ) Свален 80 пъти
-
- 10.xlsx
- (5.35 KиБ) Свален 152 пъти
- tdi fen
- Мнения: 4717
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 90к.с прекъсва
ако не е загрял двг е нормално
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта