1Z за смяна Н75 или дебитомер
- jettro
- Мнения: 662
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе / Любимец
- Контакти:
Re: 1Z за смяна Н75 или дебитомер
Колеги аз имам същия проблем, дава ми грешка на дебитомера "28-00 Short to plus". Да го сменям ли или проблема е от нещо друго? Благодаря Ви предварително.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: 1Z за смяна Н75 или дебитомер
Провери да не би турбото да изпуска налягане от някъде.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Вто 20 мар 2012 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: 1Z за смяна Н75 или дебитомер
Колеги извинявам се че се намесвам в темата, но само да попитам нормално ли е да има вакуум н75 -маркучето кьм филтьра при работещ двг или вьпросния клапан е повреден.афн 110 к.с.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: 1Z за смяна Н75 или дебитомер
slav4o08 написа:Колеги извинявам се че се намесвам в темата, но само да попитам нормално ли е да има вакуум н75 -маркучето кьм филтьра при работещ двг или вьпросния клапан е повреден.афн 110 к.с.
Ако клапана цъка докато работи двигателя е нормално. Ако НЕ цъка значи или някои е объркал маркучите или клапана е заминал.
viewtopic.php?f=24&t=358957
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Вто 20 мар 2012 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: 1Z за смяна Н75 или дебитомер
Клапана не го чувам да цька,и като си сложа езика на маркучето дьрпа постоянно.Какви други тестове мога да му направя,иначе мисля че е свьрзан правилно.
- kenykirilov
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 05 апр 2011 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: 1Z за смяна Н75 или дебитомер
Колега, аз забиване имах при определени обороти от няколко неща:
1- заминали маркучета за вакуум ( те са няколко и се сменят лесно, обикновено се цепят на входа на маркуча )
2- проблем с ГНП-то, което като кача оборотите си разказваше играта и колата почвваше да работи на 3 цилиндъра като трактор;
3- задръстен въздушен филтър- дебитомера не бачка правилно;
4- горивен филтър- не достигаше достатъчно нафта до помпата
5- това което най- ме нервира- спукан маркуч на турбо пътя от кулера към турбото ( колата пуши черно отзад яко и не върви.
Мой съвет- най-лесно е като вдигнеш капака и да има някой да ти помага... подава малко газ ( не 2000 оборота.. просто като да не е в покой.. всички звуци се чуват по ясно така ) и се ослушвай за звука " ССССССССССССС " който ако го има .. идва от някое вакуумно маркученце и то ти дава ядове. Трябва много внимателно да преслушаш навсякъде под капака че те са си навсякъде, и игрнорирай звука на динамото, че той заблуждава. Ако съм бил полезен- радвам се! Успех!
1- заминали маркучета за вакуум ( те са няколко и се сменят лесно, обикновено се цепят на входа на маркуча )
2- проблем с ГНП-то, което като кача оборотите си разказваше играта и колата почвваше да работи на 3 цилиндъра като трактор;
3- задръстен въздушен филтър- дебитомера не бачка правилно;
4- горивен филтър- не достигаше достатъчно нафта до помпата
5- това което най- ме нервира- спукан маркуч на турбо пътя от кулера към турбото ( колата пуши черно отзад яко и не върви.
Мой съвет- най-лесно е като вдигнеш капака и да има някой да ти помага... подава малко газ ( не 2000 оборота.. просто като да не е в покой.. всички звуци се чуват по ясно така ) и се ослушвай за звука " ССССССССССССС " който ако го има .. идва от някое вакуумно маркученце и то ти дава ядове. Трябва много внимателно да преслушаш навсякъде под капака че те са си навсякъде, и игрнорирай звука на динамото, че той заблуждава. Ако съм бил полезен- радвам се! Успех!
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Вто 20 мар 2012 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: 1Z за смяна Н75 или дебитомер
Мерси,ще ги проверя тези неща.Колега kenykirilov как рещи проблема с помпата?
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: 1Z за смяна Н75 или дебитомер
В крайна сметка се оказа дебитомер, изчистен със спрей и колата спря да забива. Явно ще трябва да се сменя, спрея временно ще реши проблема. Благодаря за всички насоки.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: 1Z за смяна Н75 или дебитомер
bobitur написа:В крайна сметка се оказа дебитомер, изчистен със спрей и колата спря да забива. Явно ще трябва да се сменя, спрея временно ще реши проблема. Благодаря за всички насоки.
Не не трябва да се сменя той, а трябва да си сменяш въздушният филтър по-често (3000/4000км) И забрави за тези "СПОРТНИ" филтри. ТЕ са най-големият враг на дебитомера та ако ще не КиН да е а някоя извън земна разработка.Спортният филтър е с по-голяма пропускливост демек, влизат по-големи елементи през него.Дебитомера ти си е ОК не го закачай просто го потдържай. (чисти го през няколко месеца със спрея)
Поздрави....
- paralesko
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1Z за смяна Н75 или дебитомер
Да използвам темата ,с какъв спрей се пръска да се почисти дебитомера на 1z мотора ,благодаря ви предварително
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: 1Z за смяна Н75 или дебитомер
paralesko написа:Да използвам темата ,с какъв спрей се пръска да се почисти дебитомера на 1z мотора ,благодаря ви предварително
Със спрей за дебитомери или спрей за чистене на нови спирачни дискове. Аз лично използвах втория, защото ми беше под ръка.
- petiaivanova12
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
- Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
- Двигател: BKD 2008
- Местоположение: sofia
Re: 1Z за смяна Н75 или дебитомер
Имах същия проблем с дебитомер,купих спрея за почистване на дебитомери но не успях да го почиста.Един приятел ми каза че чисти дебитомер с безконтактно и пробвах с него- стана като нов.Затова препоръчвам безконтактно но само по металната пластина и да изцъхне добре.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: 1Z за смяна Н75 или дебитомер
bobitur написа:paralesko написа:Да използвам темата ,с какъв спрей се пръска да се почисти дебитомера на 1z мотора ,благодаря ви предварително
Със спрей за дебитомери или спрей за чистене на нови спирачни дискове. Аз лично използвах втория, защото ми беше под ръка.
Става и със спрея за дискове, аз лично ползвам такъв вместо контактен спрей.
Флакона е огромен и стига за много процедури. (и излиза по-евтино)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта