Имам следния проблем с колата си (VW Passat 1,9 TDI 90 PS AHU 1998 година) - след отваряне на турбината, която е Garrett T15 - 028145702 видях че има осезаем радиален луфт в оста й.
Турбината не е с променлива геометрия.
Причината за разглабянето беше факта, че при почистване на всмукателния колектор извадих доста мизерия. За целта реших да проверя всичко по веригата дали е ОК.След като видях състоянието на турбината, поразпитах тук там, порових се в интернет и в крайна сметка разбрах, че единия вариант е рециклиране а др. ново турбо. От Реал турбо (на околовръстното на разклона за Бояна)ми предложиха ремонт от 340 до 650 лв., като първия включва подмяна на лагери и втулки + баланс. А втория за по-голямата сума е със смяна на цялата срeдна част. За целта трябвало да им занеса цялото турбо за да го диагностицират и те да кажат кое трябва да се смени. С оглед на това, че живеем в БГ, сме свикнали да се съмняваме във всичко и аз се опасявам да не им нарина една шапка пари а те да скалъпят нещо колкото да мине номера. Аз няма как да проверя какво точно са направили. Мевдувременно в интернет попаднах на един от официалните дилъри на Garrett в UK - BTN turbo. При тях ново оригинално турбо е 685 евро.
Въпроса ми е, кое е за предпочитане и какво бихте ме посъветвали. Имали ли сте аналогични проблеми и как сте ги разрешили?
Ще съм Благодарен за всякакви съвети и споделен опит.



Passat 1,9 TDI 90 PS AHU 1998 година турбо
- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: Турбо на Passat 1,9 TDI 90 PS AHU 1998 година
Като изключим че турбото ми е рециклирано (от предния собственик) в Реал турбо и е перфектно... Аз бих ти препоръчал втора ръка турбо с допустим минимален луфт да си намериш... Все пак няма да се жениш за тази кола, а особено ако не е надувана и няма чип, втора ръка си е добър вариянт (евтин вариянт*).
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mitko23 и 8 госта