Здравейте!
Миналото лято ми се случи за първи път въпросното изфорсиране когато е топла.
Случи се точно когато бях спрял за 5мин. и след като се качих и запалих се изфорсира до 1200 оборота....от тогава до днес не ми е правила тази аномалия.
Днес се случи същото,само че ми направи впечатление,че изпуши леко при паленето с леко лютива миризма и бял цвят на пушека.
Преди време съм гледал стойностите на температурния датчик на вагком ,защото се съмнявам в него ,и имаше съвсем леко играене на стойностите (например от 0.49 падат на 0.39 и пак се качват 0.49....нещо такова беше). За тези стойности се посъветвах с майстор ,и той ми каза,че са много малки за да сменям датчика,от тогава не съм гледал стойностите.
Има още нещо което не съм направил,а трябва да направя е да си върна леко центровката на помпата към закъснение,че в момента ми е малко в повече към предварение 70-74....ако има значение това де :)
Ще помоля за съвети и насоки....
Благодаря предварително :)



Голф 4 тди 90к.с се изфорсира при палене топъл
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Голф 4 тди 90к.с се изфорсира при палене топъл
Не мога да кажа със сигурност, но мисля че няма да е зле да ти видят помпата, там има един клапан който понякога се сбъгва и резултата е точно такъв какъвто го описваш - още при самото палене, двигателя се изфорсирва рязко, но нека и други да изкажат мнение.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Голф 4 тди 90к.с се изфорсира при палене топъл
Не пипай помпата,а си смени температурният датчик на антифриза, ако вече не е твърде късно за свещите . 

- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Re: Голф 4 тди 90к.с се изфорсира при палене топъл
Мдааа ...характерно е също при причинител темп.датчик лампата за подгрева да свети при топъл двигател съмнително дълго.Форсажите при палене отделно...
И аз смятам че е темп.датчик.При мен също беше тези симптоми.
И аз смятам че е темп.датчик.При мен също беше тези симптоми.
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 тди 90к.с се изфорсира при палене топъл
Благодаря :)
Свещи на антифриза нямам,а другите свещи съм ги сменил миналата година и четирите.
Свещи на антифриза нямам,а другите свещи съм ги сменил миналата година и четирите.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 тди 90к.с се изфорсира при палене топъл


- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Голф 4 тди 90к.с се изфорсира при палене топъл
Dobromirski написа:Не пипай помпата,а си смени температурният датчик на антифриза, ако вече не е твърде късно за свещите .

- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 тди 90к.с се изфорсира при палене топъл
Това мисля да направя,да го сменя този температурен датчик...
Благодаря на всички за съветите :)
Благодаря на всички за съветите :)
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Голф 4 тди 90к.с се изфорсира при палене топъл
Jonkata_v написа:Свещи на антифриза нямам,а другите свещи съм ги сменил миналата година и четирите.
Dobromirski написа:
За да не се оплаквате, че Ви горят свещите , винаги поглеждайте дали имате записана грешка за темп. датчик в ЕЦУ-то
На VAG групата много често им дефектира температурният датчик на антифриза. ЕЦУ-то записва грешка ,едва когато веригата остане отворена. За съжаление , преди датчика да прекъсне на пълно ( и ЕЦУ-то да запише грешка) , той увеличава съпротивлението си , като по този начин лъже компа, че двигателят е студен. В резултата на това, се включва подгряването на свещите и се отива на по-високи стойности на горивото при тихи обороти. Ако колата е на място (speed сензора отчита 0км/h ) след около две секунди , ECU-то се усеща какъв е проблема (поради повишените обороти на празен ход) и записва грешка в темп. датчик. Но ако това се случи в движение , свещите греят и в горещата горивна камера изгарят бързо. Просто ми направи впечатление, че почти всички коли с изгорели 4 свещи имат записана грешка в engine colant temp. sensor .
Когато казвам записана грешка, имам предвид АКТИВНА ( в момента ). При рестарт ма двигателя, или временно възстановяване на параметрите на датчика, всичко започва отново.
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 тди 90к.с се изфорсира при палене топъл
Dobromirski благодаря ти за ясния и изчерпателен отговор 

- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 тди 90к.с се изфорсира при палене топъл
Температурния датчик вече е сменен със оригинален - зелен на цвят.
Преди смяната е направена проверка с вагком и грешка не беше записана.
Преди смяната е направена проверка с вагком и грешка не беше записана.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Tipsy и 33 госта