


Кои части се сменят за да стане SDI-->TDI ?
- ProbeX
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пет 20 ное 2009 23:53
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AAM 1994
- Местоположение: Варна/Разград
Кои части се сменят за да стане SDI-->TDI ?
Здравейте колеги, търсих във форума но не открих отговор на въпроса си. Струва ли си да се налеят пари в 1.9СДИ за да стане 1.9ТДИ (90кс или 110кс). Освен че се слага колектора с турбината, интеркулер с тръбите, компа и помпата кои други части се сменят? Скоростите ще си останат от СДИ, въпроса е с минимални средсва да се съживи двигателя. Заслужава ли си, или е по-добре да се суапне с друг двигател ?
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Кои части се сменят за да стане SDI-->TDI ?
За какъв автомобил говорим? Мислил ли си върху това, да продадеш колата и да си вземеш подобна с желания от теб мотор, като дадеш някой лев отгоре? 
От тоя вариант по-лесен, а вероятно и по-евтин едва ли има...

От тоя вариант по-лесен, а вероятно и по-евтин едва ли има...
- ProbeX
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пет 20 ное 2009 23:53
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AAM 1994
- Местоположение: Варна/Разград
Re: Кои части се сменят за да стане SDI-->TDI ?
Не става въпрос за моята кола, а на приятел. Просто като си говорехме днес възникна въпроса. Колата е Шкода Фабия 2004 с СДИ.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Кои части се сменят за да стане SDI-->TDI ?
Без значение е за коя кола става дума. В случая с Фабия-та важи с пълна сила това, което те посъветвах. Тая кола могат да й се вземат прилични пари, понеже си държат добра цена. И вече човекът да си дири 1.9 ТДИ 100 коня, не са много често срещани, но ги има. 
Отвори едно мобиле или карс.бг и виж. Цените на тия коли са в диапазона 4 до 5 хиляди лева. Аз бих я продал и бих дал някой лев отгоре за 1.9 ТДИ. Със сигурност ще излезе по-евтино, отколкото да се търсят двигатели, да се сменяват инсталации, компютри, спирачна система и т.н. и т.н.

Отвори едно мобиле или карс.бг и виж. Цените на тия коли са в диапазона 4 до 5 хиляди лева. Аз бих я продал и бих дал някой лев отгоре за 1.9 ТДИ. Със сигурност ще излезе по-евтино, отколкото да се търсят двигатели, да се сменяват инсталации, компютри, спирачна система и т.н. и т.н.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Кои части се сменят за да стане SDI-->TDI ?
Друга кола е най-добре .
- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: Кои части се сменят за да стане SDI-->TDI ?
Колега, освен тези работи дето изброи.. също и клапаните на турбото ще ти трябват, че нали трябва "нещо" да го управлява.. а също и да разтоварва.. Може би генерацията, ако е по-тясна, ще трябва да се разшири.. По-лесно, ако не се продава колата е да се вземе цял двигател TDI с абсолютно всичко и да се забоде директно.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Кои части се сменят за да стане SDI-->TDI ?
И скоростите не стават, кекави са на SDI . Нямаш си на представа в какъв филм ще влезеш със суап-а
Продава се тази на добра цена ,понажда се парата "как да стане ТДИ" и се купува ТДИ .Вярвай ми ,това е най-правилното и най-доброто решение

Продава се тази на добра цена ,понажда се парата "как да стане ТДИ" и се купува ТДИ .Вярвай ми ,това е най-правилното и най-доброто решение

- ProbeX
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пет 20 ное 2009 23:53
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AAM 1994
- Местоположение: Варна/Разград
Re: Кои части се сменят за да стане SDI-->TDI ?
Благодаря ви за отговорите
Суапа или купуването на друга кола несъмнено са най-безпроблемните решения, просто исках да разбера кои железа се сменят за конверсията, а то излиза че остават само блока и някои други неща 


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 29 госта