Кои части се сменят за да стане SDI-->TDI ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ProbeX
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 20 ное 2009 23:53
Автомобил: Golf III
Двигател: AAM 1994
Местоположение: Варна/Разград

Кои части се сменят за да стане SDI-->TDI ?

Мнениеот ProbeX » Сря 27 фев 2013 22:04


Здравейте колеги, търсих във форума но не открих отговор на въпроса си. Струва ли си да се налеят пари в 1.9СДИ за да стане 1.9ТДИ (90кс или 110кс). Освен че се слага колектора с турбината, интеркулер с тръбите, компа и помпата кои други части се сменят? Скоростите ще си останат от СДИ, въпроса е с минимални средсва да се съживи двигателя. Заслужава ли си, или е по-добре да се суапне с друг двигател ?




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Кои части се сменят за да стане SDI-->TDI ?

Мнениеот stefan4o » Сря 27 фев 2013 22:18


За какъв автомобил говорим? Мислил ли си върху това, да продадеш колата и да си вземеш подобна с желания от теб мотор, като дадеш някой лев отгоре? :c020
От тоя вариант по-лесен, а вероятно и по-евтин едва ли има...


Потребителски аватар
ProbeX
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 20 ное 2009 23:53
Автомобил: Golf III
Двигател: AAM 1994
Местоположение: Варна/Разград

Re: Кои части се сменят за да стане SDI-->TDI ?

Мнениеот ProbeX » Сря 27 фев 2013 22:29


Не става въпрос за моята кола, а на приятел. Просто като си говорехме днес възникна въпроса. Колата е Шкода Фабия 2004 с СДИ.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Кои части се сменят за да стане SDI-->TDI ?

Мнениеот stefan4o » Сря 27 фев 2013 22:45


Без значение е за коя кола става дума. В случая с Фабия-та важи с пълна сила това, което те посъветвах. Тая кола могат да й се вземат прилични пари, понеже си държат добра цена. И вече човекът да си дири 1.9 ТДИ 100 коня, не са много често срещани, но ги има. :th_up
Отвори едно мобиле или карс.бг и виж. Цените на тия коли са в диапазона 4 до 5 хиляди лева. Аз бих я продал и бих дал някой лев отгоре за 1.9 ТДИ. Със сигурност ще излезе по-евтино, отколкото да се търсят двигатели, да се сменяват инсталации, компютри, спирачна система и т.н. и т.н.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Кои части се сменят за да стане SDI-->TDI ?

Мнениеот samo_pechka » Чет 28 фев 2013 12:54


Друга кола е най-добре .


Потребителски аватар
kr1sh0
Мнения: 202
Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
Автомобил: BMW
Двигател: 335d
Местоположение: София

Re: Кои части се сменят за да стане SDI-->TDI ?

Мнениеот kr1sh0 » Нед 03 мар 2013 22:31


Колега, освен тези работи дето изброи.. също и клапаните на турбото ще ти трябват, че нали трябва "нещо" да го управлява.. а също и да разтоварва.. Може би генерацията, ако е по-тясна, ще трябва да се разшири.. По-лесно, ако не се продава колата е да се вземе цял двигател TDI с абсолютно всичко и да се забоде директно.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Кои части се сменят за да стане SDI-->TDI ?

Мнениеот samo_pechka » Нед 03 мар 2013 22:41


И скоростите не стават, кекави са на SDI . Нямаш си на представа в какъв филм ще влезеш със суап-а :mhihi
Продава се тази на добра цена ,понажда се парата "как да стане ТДИ" и се купува ТДИ .Вярвай ми ,това е най-правилното и най-доброто решение :th_up


Потребителски аватар
ProbeX
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 20 ное 2009 23:53
Автомобил: Golf III
Двигател: AAM 1994
Местоположение: Варна/Разград

Re: Кои части се сменят за да стане SDI-->TDI ?

Мнениеот ProbeX » Нед 03 мар 2013 23:11


Благодаря ви за отговорите :th_up Суапа или купуването на друга кола несъмнено са най-безпроблемните решения, просто исках да разбера кои железа се сменят за конверсията, а то излиза че остават само блока и някои други неща :biggrin



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 29 госта