Втори опит на темата, моля поне да се напише коментар защо е заключена темата. Благодаря предварително! Ако е ясен проблема, то нека каже преди да заключи, щото при условие, че всичко е направено правилно, не виждам какво може да е.
Проблема е следния - колата пали с много въртене след продължителен престой. След това няма никакви проблеми. Има си мощност, върви си както нормално. Като запали след много въртене изкарва бели пушеци.
Проблема се появи след смяна на ангренажен ремък - сменен е правилно съобразно белезите. Заедно с това сменихме и маслото, задния мост, тампони макферсони.
Горивен филтър не е сменян. Мислех си да смуче въздух отнякъде, но нищо не сме правили по горивната система.
Подгревни свещи - може, ама пушеците откъде?
Или е съвпадение или?
Предположения който има да каже.



Голф 3 1Z 1995 - трудно първоначално палене - решено
Голф 3 1Z 1995 - трудно първоначално палене - решено
Последна промяна от genata82 на Пон 04 мар 2013 23:15, променено общо 1 път.
- iavor89
- Мнения: 295
- Регистриран на: Пон 22 дек 2008 18:33
- Автомобил: Golf AFN
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 3 1Z 1995 - трудно първоначално палене.
Провери центровката с ваг-ком, сигурно е на закъснение.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Голф 3 1Z 1995 - трудно първоначално палене.
От задния мост ще е да знаеш
Няма да е от свещите,защото се постопли,а изправен двигател пали дори и с 4 изгорели свещи при такава температури.Виж си центровката както вече са ти казали.

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 3 1Z 1995 - трудно първоначално палене.
Гаранция, че зацепването е сбъркано, а може и да е мръднала зъбчатката на коляновия вал. По-принцип се сменя и тя. Зацепването на разпределителния вал се гледа по белезите като се тръгва от белега на маховика, а центровката на помпата не се прави по белези, а единственото точно е с диагностична програма примерно ВАГ-КОМ.
Re: Голф 3 1Z 1995 - трудно първоначално палене.
[quote="IvailoOo"]От задния мост ще е да знаеш
......quote]
Знаех си
Някой може ли да ми каже какви са нормалните стойности за помпата като се гледа с ваг-кома? Няма да я гледам аз, щото не разбирам, ама най-мразя да отида някъде и да почнат ми обясняват, че едва ли не е тоталка колата.

Знаех си

Някой може ли да ми каже какви са нормалните стойности за помпата като се гледа с ваг-кома? Няма да я гледам аз, щото не разбирам, ама най-мразя да отида някъде и да почнат ми обясняват, че едва ли не е тоталка колата.
Re: Голф 3 1Z 1995 - трудно първоначално палене - решено
Решено, цетровка на помпата
Благодаря на отзовалите се.

Благодаря на отзовалите се.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта