Голф 3 1Z 1995 - трудно първоначално палене - решено

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
genata82
Мнения: 534
Регистриран на: Чет 29 юли 2010 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Голф 3 1Z 1995 - трудно първоначално палене - решено

Мнениеот genata82 » Чет 28 фев 2013 9:31


Втори опит на темата, моля поне да се напише коментар защо е заключена темата. Благодаря предварително! Ако е ясен проблема, то нека каже преди да заключи, щото при условие, че всичко е направено правилно, не виждам какво може да е.

Проблема е следния - колата пали с много въртене след продължителен престой. След това няма никакви проблеми. Има си мощност, върви си както нормално. Като запали след много въртене изкарва бели пушеци.
Проблема се появи след смяна на ангренажен ремък - сменен е правилно съобразно белезите. Заедно с това сменихме и маслото, задния мост, тампони макферсони.
Горивен филтър не е сменян. Мислех си да смуче въздух отнякъде, но нищо не сме правили по горивната система.
Подгревни свещи - може, ама пушеците откъде?
Или е съвпадение или?
Предположения който има да каже.

Последна промяна от genata82 на Пон 04 мар 2013 23:15, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
iavor89
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 22 дек 2008 18:33
Автомобил: Golf AFN
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Голф 3 1Z 1995 - трудно първоначално палене.

Мнениеот iavor89 » Чет 28 фев 2013 9:39


Провери центровката с ваг-ком, сигурно е на закъснение.


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Голф 3 1Z 1995 - трудно първоначално палене.

Мнениеот IvailoOo » Чет 28 фев 2013 11:24


От задния мост ще е да знаеш :icon_lol Няма да е от свещите,защото се постопли,а изправен двигател пали дори и с 4 изгорели свещи при такава температури.Виж си центровката както вече са ти казали.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 3 1Z 1995 - трудно първоначално палене.

Мнениеот Zinoto » Чет 28 фев 2013 13:37


Гаранция, че зацепването е сбъркано, а може и да е мръднала зъбчатката на коляновия вал. По-принцип се сменя и тя. Зацепването на разпределителния вал се гледа по белезите като се тръгва от белега на маховика, а центровката на помпата не се прави по белези, а единственото точно е с диагностична програма примерно ВАГ-КОМ.


Потребителски аватар
genata82
Мнения: 534
Регистриран на: Чет 29 юли 2010 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Голф 3 1Z 1995 - трудно първоначално палене.

Мнениеот genata82 » Чет 28 фев 2013 14:41


[quote="IvailoOo"]От задния мост ще е да знаеш :icon_lol......quote]

Знаех си :mhihi
Някой може ли да ми каже какви са нормалните стойности за помпата като се гледа с ваг-кома? Няма да я гледам аз, щото не разбирам, ама най-мразя да отида някъде и да почнат ми обясняват, че едва ли не е тоталка колата.


Потребителски аватар
genata82
Мнения: 534
Регистриран на: Чет 29 юли 2010 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Голф 3 1Z 1995 - трудно първоначално палене - решено

Мнениеот genata82 » Пон 04 мар 2013 23:15


Решено, цетровка на помпата :bowdown
Благодаря на отзовалите се.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта