актуатор настройка

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mi6onI70
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:58
Автомобил: GOLF4 1.9ALH
Двигател:
Местоположение: burgas

актуатор настройка

Мнениеот mi6onI70 » Пон 11 мар 2013 16:18


здравейте имам един въпрос към разбиращите в форума проблем ли е че при настройката на актуатора лостчето е малко по дълго и при теста с ваг ком от исканото 1,9 първоначално дава 1,78 и след 2500-2800об се изравнява на 1,9 просто в по ниските е малко по мудна колата това проблем ли е да се зацапа по бързо геометрията




Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: актуатор

Мнениеот okti_1 » Пон 11 мар 2013 19:10


Не е голям проблем ,но си е проблем.
Съвета ми е да си го центроваш актуатора както си трябва и да нямаш повече проблеми с него.


mi6onI70
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 23 яну 2010 16:58
Автомобил: GOLF4 1.9ALH
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: актуатор настройка

Мнениеот mi6onI70 » Сря 13 мар 2013 12:52


добре всеки казва че проблем а никой не казва какъв е точно проблема какво става точно


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: актуатор настройка

Мнениеот Dobromirski » Сря 13 мар 2013 13:26


Това няма нищо общо със зацапването, но си го регулирай, за да изпитваш удоволствие от карането !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта