Карам Пасат 1999г. 1.9TDI 110hp AFN от около 5 години. От скоро започнаха да се проявяват различни проблеми, които малко по-малко отстранявам (предно окачване, тампон заден мост, лагери в скоростна кутия, семеринг на коляновия вал, феродов диск на съединителя и др), но най-пресните (и най-притеснителни) са от последните седмици...
Значи сутрин паля и отзад "яко дим", че и гаден сив и мотора леко тресе, като потегля след първия километър димът изчезва, но в ниските обороти няма мощност и при ускорение леко усещам как ми тресе (до около 2000 оборота) от там нагоре върви долу горе нормално, но няма нищо общо с преди... Дори напълно да загрее пак не върви в ниските обороти. Съвета на механика беше да сложа добавка за почистване на дюзи, от която все очаквам резултат (минал се не повече от 50км)
Другия проблем, че при високи обороти на 5-та предавка някак си "забива" и не иска въобще да върви и се налага в движение да угася мотора и пак да го запаля, за да се оправи, което освен, че е досадно, не и особено безопасно.
Ще ми бъде полезно да чуя мнения на механици, които разбират от тези мотори или на колеги, които са имали подобни проблеми и са ги решили.
Благодаря
Закачана е на ВАГ КОМ няма грешки, показателите бяха в нормите, според механика.
и аз като теб я гасех и пак трагваше докато не я настъпя и пак забива6е предницата.ВАГ КОМА ми показа,4е е турбо смених го и сега варви добре.много странно,4е при теб ВАГ КОМ не показва ни6то.пробвай при друг майстор с друг ВАГ КОМ. аз сам с голф тди 110к.с.

явно няма да стане. Почти всеки с ваг-ком ще ти свърши повече работа, естествено че трябва да се гледат повече неща от "грешки" Дюзите ги остави за последно и никога не е проблема в замърсяване, че да се чистят на ултразвук! Това пушене при палене посред лято показва или лоша центровка или разбутана помпа, а може и двете. А забиването с висока скорост на висока предавка ти е или от ниско или от високо налягане на турбината или не го мери, възможно е някой вакуумно мъркуче да е спукано.
Ето този човек ти трябва: