Несъм чел съветите на колегите, но провери си тройника, който се намира от дясната част на мотора, когато си отпред колата. Доста е забутан на вътре, почти отзад и трудно можеш да видиш. Мисля се налага сваляне на казанчето за антифриза за по-добър достъп, само се разкача от стойката без да се откачат мъркучите.
Както казах мястото е доста неудобно и е с едни шибани скоби където се свалят доста трудно. Опитай се да напипаш с пръст, ако сълзи от него ще усетиш.



пасат в5 1.9 116кс губи антифриз
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 22:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: пасат в5 1.9 116кс губи антифриз
Аз знам за един тройник този който е от страната на водача и на него е монтиран температурния датчик,там сълзеше само като запаля колата и докато загрее след това теча спираше,отне ми доста време докато го открия, но след това смених "О" пръстена и сега няма проблем.Моето казанче не е от тази страна така че с него нямах проблем.Има ли такъв тройник и от страната на ремъка аз поне не видях такова нещо да не заврян някъде по- надолу ?
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: пасат в5 1.9 116кс губи антифриз
на ПД няма такъв троиник-единствено на задния краи на главата има водни разклонения
- marttyy
- Мнения: 124
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 22:29
- Автомобил: vw passat 5.5 1.9TDI
- Двигател:
- Местоположение: Драгоман
Re: пасат в5 1.9 116кс губи антифриз
Аз имах същия проблем като теб. Колата е бора ПД 116 . Оказа се гарнитура на главата, и така както казваш и при теб ми се струва така. При мен нямаше никакъв друг проблем, не вкарваше антифриз в маслото, даже като я карах по леко нямаше ядове, след 160 го изхфърляше. Смених гарнитурата и сега няма проблеми.
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 22:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: пасат в5 1.9 116кс губи антифриз
Мотора е 110 AHF не е помпа дюза, но 10к километра след като сипя добавката /течна/ не губи и грам антифриз, а редовно си карам с 160 км/ч или пълня оборотомера така, че не е гарнитура на главата,няма колебание в показанията на температурата и повишено налягане в системата.Най - вероятно някъде просълзява може да е и от радиатора но нищо не се вижда.Карал съм я на няколко сервиза, но там също не се ангажират с конкретно мнение така, че си карам с добавка и си свиркам.Благодаря за мненията и се извинявам,че се намесих в темата добре, че колегата си реши успешно проблема.
Re: пасат в5 1.9 116кс губи антифриз
kondzhagyulo написа:Колега, не е задължително да смесва маслото и антифриза. Най вероятно май е прегрявана някой и друг път или топлообменникшек. Има няколко варианта на "изчезване" на антифриза. Единият е да вкарва антифриза директно в цилиндъра-те и да изгаря - тогава няма масло в антифриза и обратното. Признак за товае, че излиза бял пушек от ауспуха, но не е задължително да осетиш това. Става след загряване на двигатела. Другия вариант - смесването се получава при пробив на гарнитурата извън зоната на цилиндрите при магистралите на маслото и антифриза, където циркулират. В този случай трябва да има пяна по щеката на маслото и трябва да се покачи неговото ниво, още като развъртиш капачката за доливане на масло на капака на клапаните, в маслото по нея също трябва да има сиво-бели ивици или пяна. Третия вариант - може да има пробив в масления охладител или както го наричат още маслен топлообменник. Тогава има маслени петна в разширителния съд на антифриза + пушек и пяна (но винаги има изключения). Тогава гарнитурата не е пострадала и може без да се сменя. И най гадното е спукан блок. Тогава приготвяш от 1500 до 2000 лв. и нямаш грижи.
Това го знам от собствен опит.
Колега, я кажи за този маслен топлообменник-лесно ли се пука и маслото пълни ли се с антифриз, или само антифриза има масло в себеси ? По подробно да обясниш за АВФ мотор. Незнам еднакъв ли е за Пасат 5 и 5.5 този топлообменник ?
При спукването на топлообменика ще надува ли водните съединения още при леко топъл мотор и ще губи ли антифриз при продължително каране извънградско от капачката ?
И ако има маслено-саждени отлагания в разширителният съд около връщащата тръбичка и капачката, може ли това да е от гарнитурата на мотора ?
При смяна на термостат на АВФ мотор стария фланец, може ли да се ползва ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта