ASZ 2005 PD 131+ искано от ECU количество въздух

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: ASZ 2005 PD 131+ искано от ECU количество въздух

Мнениеот Dobromirski » Пет 22 мар 2013 7:41


Еййй, много разбирачи станаха тука !!!
И как разбра , че " тоя софт 101% е намерен някаде в нет-а и ти е налят в компютъра ,без да е вкарана грам мисъл в него!!! " ? :smackbum

Въпросните искани стойности , които гледаш на 3-ти канал са стойностите на мап картата на ЕГР-а. Да през Ваг-Кома , неможеш да постигнеш толкова голямо увеличение на исканите стойности на въздуха , и за това се прибягва до промяната им. Сега както виждаш, Клапана на ЕГР-а седи постоянно затворен на 4.8 % . (мога да ти обясня и алгоритъма на работа на ЕЦУ-то за тази карта , за да ти се изясни защо това е така)
И за информация на колегата hp7909 , точно така се прави. Като не знаеш, и не разбираш от нещо , не виждам защо трябва да се обаждаш.
Що се отнася до горивото , това не е 1-ва група !!! това са Smoke & torque limiter , и от направеният лог, не може да се съди, дали са вдигнати нормално .




Потребителски аватар
roskonedelchev
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 11 фев 2013 15:54
Автомобил: SEAT IBIZA 1.9 TDI 110hp
Двигател: ASV 2001
Местоположение: Разград

Re: ASZ 2005 PD 131+ искано от ECU количество въздух

Мнениеот roskonedelchev » Пет 22 мар 2013 11:50


На твоята такива ли са стойностите след чипа?
Че аз много логове гледах и не видях да е чак така.
И за турбото не пренадува ли?

Последна промяна от roskonedelchev на Пет 22 мар 2013 19:21, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
roskonedelchev
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 11 фев 2013 15:54
Автомобил: SEAT IBIZA 1.9 TDI 110hp
Двигател: ASV 2001
Местоположение: Разград

Re: ASZ 2005 PD 131+ искано от ECU количество въздух

Мнениеот roskonedelchev » Пет 22 мар 2013 11:52


И какво точно показва на 8-ми канал и къде се гледа най-добре горивото?


hp7909
Мнения: 321
Регистриран на: Пет 09 яну 2009 15:47
Автомобил:
Двигател:

Re: ASZ 2005 PD 131+ искано от ECU количество въздух

Мнениеот hp7909 » Пет 22 мар 2013 18:16


:z_n :z_n :z_n :z_n :z_n :z_n :z_n :z_n :z_n :z_n :z_n :z_n :z_n :z_n :z_n :z_n

Последна промяна от hp7909 на Пет 22 мар 2013 19:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: ASZ 2005 PD 131+ искано от ECU количество въздух

Мнениеот Dobromirski » Пет 22 мар 2013 18:44


Защото , на 3-ти канал , където гледате исканото и актуалното количество въздух, е всъщност картата за управление на ЕГР-а.
Алгоритъма на работа на ЕЦУ-то е следният :
След , като ЕЦУ-то е сметнало количеството гориво, при тези rpm , поглежда в ЕГР картата и вижда, че там заложеното количество въздух е примерно 360mg/str и именно тази стойност, която е записана в МАП картата, виждаш , като искано количество въздух на трети канал. Тъй, като ЕГР-а вкарва допълнително количество въздух СЛЕД дебитомера, то колкото повече въздух постъва след него, толкова по-малко въздух преминава ПРЕЗ него. с 2 думи , отварянето на ЕГР-а предизвиква спадане на АКТУАЛНИТЕ стойности на дебитомера. Точно това е обратната връзка на ЕЦУ-то , за положението на ЕГР-клапана, и количеството изгорели газове, които минават през него.
Тоест, връщайки се на примера , ЕЦУ-то "мисли" така :
Я да видим при тези обороти и това гориво колко ПРЕСЕН въздух трябва да засмуквам : ахам..350 .Ама аз засмуквам 420 !! Отварям малко ЕГР-а :wink . Я , паднаха на 380, я още малко ..., 320...опссс, малко да позатворя сега ....ахам...350 са вече :bowdown
Въвеждайки стойности от 850 и нагоре, ецу-то не си и помисля да отваря ЕГР-а .

А какво се случва с турбината към момента не мога да кажа, тъй, като при този лог педала на газта се е движил постоянно ! Колегата да си направи читав лог, и тогава може вече да се обсъжда.
Ако пренадува е кратък пик за около 2 секунди, или се пипа малко актуатора , или се пипа малко Н75 картата или мап/маф лимитера .


Потребителски аватар
roskonedelchev
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 11 фев 2013 15:54
Автомобил: SEAT IBIZA 1.9 TDI 110hp
Двигател: ASV 2001
Местоположение: Разград

Re: ASZ 2005 PD 131+ искано от ECU количество въздух

Мнениеот roskonedelchev » Пет 22 мар 2013 19:50


Това го разбрах колега благодаря за информацията.

Ще съм ти благодарен ако и за 8-ми канал споменеш нещо.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: ASZ 2005 PD 131+ искано от ECU количество въздух

Мнениеот blade84 » Пет 22 мар 2013 21:42


Към колегата Добромирски;
Искаш да кажеш, че тия стойности дето гледаме на горивото са колко са зададени по картите на желанието на водача, торкю лимитера и мафа, а на канал 1 се гледа вече колко истински впръсква колата, или не съм разбрал???


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: ASZ 2005 PD 131+ искано от ECU количество въздух

Мнениеот Dobromirski » Пет 22 мар 2013 22:17


От къде да знам аз на кое са !
За всяко ЕЦУ във Ваг-Кома си има Label файл, в който е описано кое за какво е .
тук на 8-канал до колкото виждам отгоре пише IQ via MAF, IQ driver's , IQ via rpm
На този двигател, ако не се лъжа , милиграмите впръскано гориво са на 1-ви канал.
Пак казвам, не съм сигурен, именно за това на всяка колонка си има "етикет" . Пише си стойностите за какво се отнасят.


Потребителски аватар
roskonedelchev
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 11 фев 2013 15:54
Автомобил: SEAT IBIZA 1.9 TDI 110hp
Двигател: ASV 2001
Местоположение: Разград

Re: ASZ 2005 PD 131+ искано от ECU количество въздух

Мнениеот roskonedelchev » Съб 23 мар 2013 10:48


Извинявай че попитах.
Не мога да си обясня какво означават IQ via MAF, IQ driver's , IQ via rpm.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: ASZ 2005 PD 131+ искано от ECU количество въздух

Мнениеот morfei1 » Чет 28 мар 2013 20:14


направи един лог на първи с десети канал



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 30 госта