


АФН разход на масло
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 11 окт 2012 11:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vr
АФН разход на масло
Здравеите колеги ако може да попитам колата е Пасат АФН.Карам колата вече 70 000км и винаги разхода на масло е 2 литра на 10 000 км доливам по 200грама на 1000км без значение дали карам градско или извън града.Разлика при горенето на масло 5w40 и 10w40 е минимално.Има си омасляване по турбо пътищата и по мъркуча на картерните изпарения което си мисля че е нормално.Колата си върви много добре при настъпване не пуши никога не е забивала чистене на геометрии и т.н.включван е и VAG-COM турбото работи както трябва.Мисалта ми е ако е турбото проблема за разхода на масло за толко изминати км 70 000 нямаше ли да започне да гори повече масло или тотално да се скапе.Ако е от мотора нямали и тои с течение на времето да почне да гори повече.Може ли от тази кутиика от горе клапан ли е за картерните газове от нея да изчезва маслото.Прегледах доста теми но оплакванията на колегите са за разход от 1 литър на 1000км затова пускам нова тема ако пък не съм видял се извинявам.Ако може да ме насочите кои са евентуалните проблеми при такъв разход на масло предварително благодаря
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: АФН разход на масло
Малко е фрапиращ този разход на масло? За пример мога да дам своята кола, идентична е с твоята на 10 000 км. 500 до 800 гр. масло. Но интересно е нека, колеги които са по запознати да дадат мнение.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: АФН разход на масло
колега,аз също съм с АФН и на 10000км доливам около 600-700мл.
Като за начало може да свалиш входящия маркуч на турбото и с два пръста да разклатиш оста -за радиален и аксиален луфт.
Правилно си се насочил към клапана.Предназначението му е в него да кондензират по-голямана част от маслените пари и да се стичат обратно в главата на дв.Моя съм го свалял и съм го мил с обезмаслител.Вътре има мембрана с пружинка и някъде бях чел,че пружината омеква и запецва.
Най-добре си купи НОВ ОРИГИНАЛЕН клапан и мисля ще се изплати на втория или третия литър масло,което доливаш.
Като за начало може да свалиш входящия маркуч на турбото и с два пръста да разклатиш оста -за радиален и аксиален луфт.
Правилно си се насочил към клапана.Предназначението му е в него да кондензират по-голямана част от маслените пари и да се стичат обратно в главата на дв.Моя съм го свалял и съм го мил с обезмаслител.Вътре има мембрана с пружинка и някъде бях чел,че пружината омеква и запецва.
Най-добре си купи НОВ ОРИГИНАЛЕН клапан и мисля ще се изплати на втория или третия литър масло,което доливаш.
- sp3n5
- Мнения: 51
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 21:47
- Автомобил: Golf MK5
- Двигател: BXE 2008
- Местоположение: UK
- Контакти:
Re: АФН разход на масло
Колегата да не се плаши , оригинален е 60-80 лв , но има хубав заместител за 25.Смених го преди месец.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 11 окт 2012 11:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vr
Re: АФН разход на масло
Благодаря за отговорите колеги другата седмица ще взема един клапан
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: АФН разход на масло
А.......имате в предвид че в този пластмасовия клапан дето е отгоре на капака на главата има мембрана с пружинка вътре..много пъти съм го свалял и мил даже но си е празен.....да не е изкорубен нещо моя....да взема да си купя нов ако е важен...
Иначе колега моя АФН достигаше разход на масло до 1 л на 1000 км по магистралите по европа например.....иначе 500-600 гр на 1000 км.... И много се чудех турбо ли да правя или сегменти....и накрая смених и сегментите и сложих друго турбо ,но за съжаление по едно и също време,и не мога да кажа категорично от къде е бил разхода... Сега почти не гори маслото....може би до 500 гр на 10 000 км.
Но според мен сегментите са най вероятни...щото после слагах старото турбо и карах с него известно време и не забелязах някакъв разход на масло...
Но определено първо погледни всичко друго...този клапан щом казвате..турбото,пък дори и едни гумички на клапаните смени...
Иначе колега моя АФН достигаше разход на масло до 1 л на 1000 км по магистралите по европа например.....иначе 500-600 гр на 1000 км.... И много се чудех турбо ли да правя или сегменти....и накрая смених и сегментите и сложих друго турбо ,но за съжаление по едно и също време,и не мога да кажа категорично от къде е бил разхода... Сега почти не гори маслото....може би до 500 гр на 10 000 км.
Но според мен сегментите са най вероятни...щото после слагах старото турбо и карах с него известно време и не забелязах някакъв разход на масло...
Но определено първо погледни всичко друго...този клапан щом казвате..турбото,пък дори и едни гумички на клапаните смени...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта