Пасат 5.5 1.9тди 130к.с. ремонт на главата

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Пасат 5.5 1.9тди 130к.с. ремонт на главата

Мнениеот stanimir1123 » Пет 03 май 2013 20:05


Колеги захванах се с ремонта на един Пасат 1.9 ПД 130к.с. проблема беше че буботеше в смукателния колектор и при форсиране чукаше, свалих главата :Mr Green Fun и на втори цилиндър единия повдигач издълбан и гърбицата на вала направо се е износила.Клапана отваряше 2мм :eek
както и да е ще се прави, но за първи път разглобявам такъв мотор, някакви съвети и идеи да ми дадете ако има някаква тънкост :redface

мисля да разобурудвам главата,да я шлаифам и напасна клапаните,ново гумички, нови болтове.....




Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Пасат 5.5 1.9тди 130к.с. ремонт на главата

Мнениеот vasko__2 » Пет 03 май 2013 22:04


Не трябваше да сваляш главата.Да беше питал преди това. Само смяна на разпределителен вал с лагери и повдигачи и се оправя.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Пасат 5.5 1.9тди 130к.с. ремонт на главата

Мнениеот okti_1 » Съб 04 май 2013 8:53


stanimir1123 написа:Колеги захванах се с ремонта на един Пасат 1.9 ПД 130к.с. проблема беше че буботеше в смукателния колектор и при форсиране чукаше, свалих главата :Mr Green Fun и на втори цилиндър единия повдигач издълбан и гърбицата на вала направо се е износила.Клапана отваряше 2мм :eek
както и да е ще се прави, но за първи път разглобявам такъв мотор, някакви съвети и идеи да ми дадете ако има някаква тънкост :redface

мисля да разобурудвам главата,да я шлаифам и напасна клапаните,ново гумички, нови болтове.....

Както си го замислил така се прави най-добре и повече с главата няма да имаш проблеми за години напред.
vasko__2 написа:Не трябваше да сваляш главата.Да беше питал преди това. Само смяна на разпределителен вал с лагери и повдигачи и се оправя.

Това е лесния и бърз вариан,който също е ефективен :th_up


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: Пасат 5.5 1.9тди 130к.с. ремонт на главата

Мнениеот stanimir1123 » Съб 04 май 2013 13:54


okti_1 написа:
stanimir1123 написа:Колеги захванах се с ремонта на един Пасат 1.9 ПД 130к.с. проблема беше че буботеше в смукателния колектор и при форсиране чукаше, свалих главата :Mr Green Fun и на втори цилиндър единия повдигач издълбан и гърбицата на вала направо се е износила.Клапана отваряше 2мм :eek
както и да е ще се прави, но за първи път разглобявам такъв мотор, някакви съвети и идеи да ми дадете ако има някаква тънкост :redface

мисля да разобурудвам главата,да я шлаифам и напасна клапаните,ново гумички, нови болтове.....

Както си го замислил така се прави най-добре и повече с главата няма да имаш проблеми за години напред.
vasko__2 написа:Не трябваше да сваляш главата.Да беше питал преди това. Само смяна на разпределителен вал с лагери и повдигачи и се оправя.

Това е лесния и бърз вариан,който също е ефективен :th_up


Да, реших да сваля главата да я ревизирам да припасна клапаните, нови гумички и тн.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Пасат 5.5 1.9тди 130к.с. ремонт на главата

Мнениеот morfei1 » Нед 05 май 2013 2:22


Сменяш вал, черупкови лагери, повдигачи и си правиш реглаж на дюзите и синхронизация. Останалото са излишни гимнастики и разходи, ако нямаш реален проблем с главата.

Неслучайно им казват "кашкавалените" валове. 130-ките и 150-ките ги ядът като вафли "Боровец".

Аз лично съм го имал този проблем, а и много други.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy, invisiblewin, radotom, Svetlix и 33 госта