Log след смяна на актуатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ali
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 12 сеп 2010 21:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград

Log след смяна на актуатор

Мнениеот ali » Съб 04 май 2013 19:03


Голф 4 1,9 тди 90 ALH дали всичко е в норми колеги след смяна на актуатора, че забиваше от него?
Прикачени файлове
LOG-02-003-010-011.xls
(26.5 KиБ) Свален 301 пъти




minimalizum
Мнения: 212
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
Автомобил: OCT1
Двигател: AHF
Местоположение: ПЛОВДИВ - - -

Re: Log след смяна на актуатор

Мнениеот minimalizum » Съб 04 май 2013 19:36


На мен не ми харесва налягането на турбото. колегите с повече опит да кажат :)


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Log след смяна на актуатор

Мнениеот okti_1 » Нед 05 май 2013 0:15


Колега ти да не се бъзикаш с нас нещо.Гледам че имаш хубав и нов кабел ,а един актуатор ти се опера.Затова скъси хода около 1/2 обор. :th_up
А лостчето свободно ли с движи.


ali
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 12 сеп 2010 21:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград

Re: Log след смяна на актуатор

Мнениеот ali » Нед 05 май 2013 14:06


Колега не се бъзикам не съм в час с някои неща,благодаря за отговора ще скъся хода на актуатора с половин оборот иначе лоста се движи свободно турбината я чистих ама актуатора ми се опря :biggrin
А кабела си го взех защото ми омрузна да давам по 30 кинта за диагностика.Весело искарване на празниците :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: invisiblewin, К.Одаджийски и 41 госта