


Голф 3 тди 90 коня трудно пали при загрял мотор
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: goce del4ev
Голф 3 тди 90 коня трудно пали при загрял мотор
здр всички колата е голф 3 1,9 тди 97 год при студен мотор разварта 5-6 пьти преди да запали а при загрял много вьртене много нещо.колата е с ново зацепване но и преди него пак палеше по сьщият начин,пдгревните свещи са нови.някои ако има идеи да ги споделя
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 тди 90 коня трудно пали при загрял мотор
Има доста във форума с проблем в паленето-потърси . Виждам ,че си "нов"
, затова ще помогна малко . Щом и студена пали тегаво - изпразва се помпата откъм нафта . Вече откъде смуче въздух ... Като за начало си сложи хубав горивен филтър ( сложи си от Голф 2 без клапанче) и смени маркучетата на дюзите за обратната нафта.
Инак има и доста други причини за лошото палене, изброявам основните : липса компресия, износено ГНП, уплътнения ГНП, дюзи, проблем в стартер ( най-вече топла ще го прави) ,акумулатор и клеми , както и калпава маса към блока ( в резултат върти бавно или на импулси стартера), слаба спойка в реле 109 ( не винаги ,често довежда до пълен отказ), подгревни свещи ( под нулата, ако е температурата) и т.н. ..
Има начин на проверка за топлото палене - откачи от тройника на маркучите за антифриза буксата за темп.датчик.Така имитираш студен мотор и пробваш да палиш , ако запали лесно така топла , а с включена букса-не , проблема се търси в аку и стартер . Инак си има и софтуерно решение за топлия старт , но..си е пара и се комбинира с чип-тунинг за да е рентабилно ..
Една диагностика няма да е излишна , да се видят центровка,милиграми на впръскване и др.

Инак има и доста други причини за лошото палене, изброявам основните : липса компресия, износено ГНП, уплътнения ГНП, дюзи, проблем в стартер ( най-вече топла ще го прави) ,акумулатор и клеми , както и калпава маса към блока ( в резултат върти бавно или на импулси стартера), слаба спойка в реле 109 ( не винаги ,често довежда до пълен отказ), подгревни свещи ( под нулата, ако е температурата) и т.н. ..
Има начин на проверка за топлото палене - откачи от тройника на маркучите за антифриза буксата за темп.датчик.Така имитираш студен мотор и пробваш да палиш , ако запали лесно така топла , а с включена букса-не , проблема се търси в аку и стартер . Инак си има и софтуерно решение за топлия старт , но..си е пара и се комбинира с чип-тунинг за да е рентабилно ..
Една диагностика няма да е излишна , да се видят центровка,милиграми на впръскване и др.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 01 яну 2011 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Jambol
Re: Голф 3 тди 90 коня трудно пали при загрял мотор
даи и малко предварение колега
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта