ketev написа: но ми се струва че малко славата им е преувеличена в града нещо в ниските обороти не ме кефи
ммм не просто някои хора не правят разлика между 100, 116, 130 и 150к.с. Да ти кажа 150-ките са още по-спрели

ketev написа: но ми се струва че малко славата им е преувеличена в града нещо в ниските обороти не ме кефи

ketev написа:Значи проблема не е в моя телевизор под 1800 оборота да не я търся така ли?Трябва явно да свикна с турбо лага,а след чип дали ще се тръгва по рано?

morfei1 написа:като мразиш, не си сваляй катализатора, не си слагай чип и не я карай със скапана нафта.


ketev написа:Хехе Колега ти се бъзикаш или просто не си разбрал едно е да пропуши друго е след теб да не се кара и да те псуват че нищо не виждат и все пак си мисля че когато всичко е наред с колата не пуши

Благодаря за инфото morfei1 написа:ketev, принципно чипнатите PD-та леко пропушват и то с по сериозна газ, ако започнат да пушат повечко, определено нещо не е в ред или са счупили турбо
, но сега пак ще е само по центъра и пак ще събере..маТРИял... :) Въобще кое колко пуши и как според мен зависи само и единствено от уменията на майстора на чипа и съответните желания, които той се е наел да удолетвори... 
Иначе миналата седмица имах "удоволствието" да се кача на един умрял Форд Ескорт с отработено масло в резервоара вместо нафта .. Ееее няма такъв кеф
, т'ва като тръгнах на светофара на Васил Априлов и бул. България в Пловдив, след мен другите .. не можаха да тръгнат, просто мъглата беше толкова гъста, че и на дълги светлини нищо не се виждаше... даже ме съмнява, че и камерите на светофара пострадаха (зацапаха им се стъкълцата) Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта