


Голф 5 - пали трудно при загрял двигател
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 21 апр 2013 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
Голф 5 - пали трудно при загрял двигател
Здравейте, от скоро съм собственик на Голф 5 2.0 TDI 2005г. Проблемът е следния, сутрин като паля колата всичко е наред, когато загрее до 90 градуса и я изгася примерно, за да заредя на бензиностанция и тръгна да паля около 5-6 секунди колата върти и се мъчи докато запали. Защо се получава това сутрин на студен мотор да пали без проблем а когато загрее да изпитва такива затруднения?
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 5 - пали трудно при загрял двигател
Има много писано във форума колега.Пробвай с търсачката.Само трябва да напишеш проблем с топлото палене и можеш да си вземеш
и да започваш да четеш докато ти почервенеят очите.
Акумулатор за смяна(опит с друг-читав), стартер за ремонт,температурен датчик или промяна на софта за да пуска малко по-рано гориво.
Може да пробваш като откачиш температърния датчик от буксата дали ще запали по-лесно

Акумулатор за смяна(опит с друг-читав), стартер за ремонт,температурен датчик или промяна на софта за да пуска малко по-рано гориво.
Може да пробваш като откачиш температърния датчик от буксата дали ще запали по-лесно
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 21 апр 2013 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 5 - пали трудно при загрял двигател
колата ми е автоматик, доколкото прочетох промяна на софта се прави с ръчни скорости и се качва софт на автоматични.
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Голф 5 - пали трудно при загрял двигател
Четките на стартера са ти за смяна. И аз бях така. Отиваш в ел сервиз, разглобяват стартера, почистват втулките , сменят четките и си кибрит. Успех
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 5 - пали трудно при загрял двигател
vw_golf_5_2013 написа:колата ми е автоматик, доколкото прочетох промяна на софта се прави с ръчни скорости и се качва софт на автоматични.
Това с промяната на софта от ръчни към автоматични скорости не е решение на проблема. Променят се картите на софта,а може даже ако имаш желание да ти повдигнат малко и мощтността-чип
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 21 апр 2013 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 5 - пали трудно при загрял двигател
не мисля, че е от стартера защото си върти нормално, проверих тук там и ми казаха, че имало някакъв датчик на температурата и той правил проблема.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 21 апр 2013 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 5 - пали трудно при загрял двигател
оказа се, че е датчик на разпределителния вал, около 80лв. ми казаха, че му е цената.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Голф 5 - пали трудно при загрял двигател
Не е проблема ти в датчика. И стартера да смениш пак ще е така с леки подобрения.
Проблема е описан тук и важи с пълна сила и за твоя автомобил.
http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=70
Решението е смяна на софтуера.
Проблема е описан тук и важи с пълна сила и за твоя автомобил.
http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=70
Решението е смяна на софтуера.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 21 апр 2013 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 5 - пали трудно при загрял двигател
така и така го дава като грешка при свръзване към комп. така че ще го сменя, не искам да слагам чип и т.н, надявам се така да се оправи, ще ви пиша когато приключа с лекуването :)
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 5 - пали трудно при загрял двигател
Може и да не ти я правят да въврви повече,а само да ти оправят проблема с топлото палене,но моя съвет е ако даваш пари давай ги за всичко накуп и ще се
на какво е способен мотора ти.Никой не те кара да го натискаш постоянно,но никога не е излишно малко повечко сила да едно МПС

Re: Голф 5 - пали трудно при загрял двигател
Има мн изписано за този проблем, но как се получава (така си излиза от завода или някой "майстор" я е "разработил" допълнително)?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 10 госта