Колеги , първо съжалявам ако не съм уцелил правилния раздел.
По същество:
Предстой ми смяна на колянов вал (най-вероятно) , и въпроса ми е съвместими ли са валовете с доста редкият мотор 101 коня помпа дюза ?
Сигурно ще сте любопитни , защо ще го сменям този проклет вал и веднага казвам - на ВАГ показва грешка датчик колянов вал, НО след смяна на 2 различни продължава да го прави този проблем ,а колата не може да качи повече от 3000-3200 оборота, при студен двигател първите 3-4 минути пуши стабилно бял пушек отзад,а преди 3 дена съм сменил турбо+ една ( 4-та , незнам дали има значение) помпа-дюза.
А всичко тръгна от преди около 25 дена- колата влезе в червено изпуши черно и изгасна, след което при палене припалваше и веднага изгасяше. При проверка на колянов вал, имало някакъв зъбен венец при който имаше стабилно изкривяване (незнайно защо, и майсторите също бяха в шах).Както и да е изправиха го този венец,колата запали но както казах малко по нагоре пушише и не работише както трябва (след което се смениха дюза+турбина, защото от бош бургас казаха че турбината е скъсала ос и съответно се смени,а дюзата била "пикаеща" , но след това го питам човека от бош защо пуши при студен мотор и съответно отговора беше , защото нямаш гърнета и било нормално първите минута-две да издухва сажди!!!
Очаквам вашите отговори/коментари/забележки/препоръки !
Благодаря.
С уважение, Габриел.



Голф 4 1.9 ТДИ ПД - проблем с колянов вал
- fitoplankton
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ПД - проблем с колянов вал
На този зъбен венец има интервал, т.е. няма един зъб. Това е референтната точка, именно там датчика отчита ГМТ и подава сигнал към компа. Ако има дори и милиметърм изместване в +/- всичко отива подяволите! Това се центрова само на стенд не със чук или нещо друго.
- fitoplankton
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ПД - проблем с колянов вал
Оказа се ,че зъбния венец го има в представителството на фолк.Като го сменя ще пиша да кажа резултата.
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ПД - проблем с колянов вал
Гребена по-принцип се поврежда от крива биела.Тогава закача в буталото и се изкривява.Погледни да няма отчупено парче от буталото, щом е превишила обороти.Иначе само гребена сменяш с нов лошото е ,че трябва да сваляш скоростите и да вадиш вала .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy, invisiblewin, Svetlix и 30 госта