ГНП GOLF3 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: ГНП GOLF3 TDI

Мнениеот policevidin » Пет 18 май 2012 22:47


Браво Отлична тема би трябвало да е в полезни теми ама те Админовете си знаят най-добре. Нека да съберем двете теми за по-голяма яснота.
Още за ГНП-то

Скоро и аз ще сменям гарнитурки че оплесках нещата с една добавка :063: Като хората са си написали 930мл. за 1тон гориво, а не като мен 100мл на 20л гориво (няколко пъти) :063: :063:
Кажете колко пари са гарнитурите на Бош? Или да търся Елринг!
По време на ремонта ще водя снимков матерял и (ако колегата "milmar" ми помогне) ще направя клип как се прави центровката с ВАГ КОМ и колко треа да е.




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: ГНП GOLF3 TDI

Мнениеот milmar » Съб 19 май 2012 9:05


Аз писах ЛС на колегата , но сега видях темата и ще пусна и тук , за да ме коригирате ако има нещо грешно или неточно :

1. правил си каквото си правил и сглобяваш
2. напасваш главата по белязки (които си поставил предварително) и притягаш болтовете до толкова че да не пуска нафта (тя е под налягане в помпата)
3. Палиш много "осторожно" :Mr Green Fun колата , защото може изведнъж неконтролируемо да се изфорсира . Ако стане така - гасиш веднага и с леко разхлабване местиш главата в посока към ангренажа , говорим за части от милиметъра . А ако не иска да запали - местиш леко в посока обратна на ангренажа и пак пробваш .
4. Като успееш да запалиш устойчиво започваш с настройка на подаваното гориво . Загряваш си добре колата и я оставяш на абсолютно празен ход - няма радио , фарове , климатик , абсолютно нищо включено . Местиш много финно ( с почукване) главата , така че показанията по VAGCOM за дозираното гориво да са според изискванията . По спомен беше около 2-2.4 до 3 , 3 и нещо . Имай предвид че при окончателното стягане на ГНП този параметър ще се мени поради изместването от самото притягане .
5. После проверяваш и настройваш при нужда тайминга , макар че той не би трябвало да се е променил , ако не сваляш ГНП .
6. Караш си колата :drunk


Потребителски аватар
boss_901
Мнения: 340
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пазарджик

Re: ГНП GOLF3 TDI

Мнениеот boss_901 » Съб 19 май 2012 11:09


policevidin написа:Браво Отлична тема би трябвало да е в полезни теми ама те Админовете си знаят най-добре. Нека да съберем двете теми за по-голяма яснота.
Още за ГНП-то

Скоро и аз ще сменям гарнитурки че оплесках нещата с една добавка :063: Като хората са си написали 930мл. за 1тон гориво, а не като мен 100мл на 20л гориво (няколко пъти) :063: :063:
Кажете колко пари са гарнитурите на Бош? Или да търся Елринг!
По време на ремонта ще водя снимков матерял и (ако колегата "milmar" ми помогне) ще направя клип как се прави центровката с ВАГ КОМ и колко треа да е.

Колега гледай разписанието за добавката че като се прекали :banghead: и за какво е тази добавка? Ремонтния комплект е на БОШ е 20лв. Два пъти смянях тези гарнитури отгоре на капака и на ел.блока. Първия път взеха целия ремонтен комплект(и за шест месеца пак протече)след това взех само двете гарнитури(пак на БОШ) и сега вече 7-8 месеца няма проблем. Опръстените ги сменях наскоро и са от ремонтния комплект ще видя колко време ще изкарат. На мене ми направи впечатление, че и ремонтния комплект е от БОШ и тези гарнитури където ги купих втория път и те са на БОШ(и на двете пише Made in Germany)обаче имат разлика. Ако купуваш гарнитури си купувай от AUTO1. Колегата milmar бая разбира от дизелите и на мен бая ми помогна. Бирата е от мене :beer :beer


Потребителски аватар
boss_901
Мнения: 340
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пазарджик

Re: ГНП GOLF3 TDI

Мнениеот boss_901 » Пет 29 юни 2012 15:12


didopoli написа:Тече най вероятно от "О" пръстена.Сменя се и без да се свля помпата,но се изисква точност.Ако не знаеш какво трябва да стане по-добре не се захващай.Ето линк към клипове където го сменят.Поствам само първия другите излизат мисля че до 5-ти номер бяха.http://www.youtube.com/watch?v=VR44StvcXms

Успех!

Колеги скоро ще сменям турбината и ако може да ми покажете някакви клипове как става смяната на ТУРБИНАТА и заедно с тръбите ли пада или само турбото???


Потребителски аватар
chu61
Мнения: 113
Регистриран на: Вто 27 май 2008 22:24
Автомобил: TDI GTI
Двигател: AFN 96
Местоположение: Панагюрище

Re: ГНП GOLF3 TDI

Мнениеот chu61 » Пон 29 юли 2013 17:44


Колеги аз имам следния въпрос.Трябва ли помпата да е на белега при смяната на големия "О" пръстен на разпределителя? Благодаря предварително!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта