Golf 3 1.9 TD Проблем със вървежа.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
smirkb0y
Мнения: 132
Регистриран на: Пет 10 дек 2010 22:04
Автомобил: Seat Leon FR
Двигател: ARL+
Местоположение: Велико Търново

Golf 3 1.9 TD Проблем със вървежа.

Мнениеот smirkb0y » Съб 27 юли 2013 14:49


Привет колеги. Имам проблем с голфа ми, а той е че не върви както преди. Когато съм на леко нагорнище и съм на 2ра със 1200 оборота, натискам му газта, а колата не реагира. На равно същата работа, чуди се да тръгне ли, да спре ли и много ме нервира. Въздушния и нафтовия филтър са сменени, мисля в неделя да махам колекторните тръби да ги почистя, да видим ще се позасили ли ... Преди на 3та имаше д/г усещащо се ускорение, сега никво го няма и се чудя да не би да е загубил компресия нещо .... Дайте някой съвет къде да гледам и как да го посъживя малко. :drunk :beer

/edit Също може да ми кажете кое болтче е на нафтата, да му пусна малко повечко нафтичка или е много сложно и няма да има ефект? :)




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8991
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Golf 3 1.9 TD Проблем със вървежа.

Мнениеот samo_pechka » Съб 27 юли 2013 15:04


Виж си първо центровката .Щом преди е работил добре , а сега не .


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Golf 3 1.9 TD Проблем със вървежа.

Мнениеот Водния дух1 » Нед 28 юли 2013 21:42


Привет smirkb0y.
Гледам,вече колегите които са с предкамерни дизели остават все повече без отговори.Та реших и аз да се включа,понеже скоро като се връщах от Варна към Русе изпаднах в това положение - загуба на мощност.При мен беше обаче лесно откриваем проблема.маркуча (този тънкия) от турбината кум помпата се беше сцепил.По тази причина турбото когато надуе не може да "каже" на помпата да пусне повече гориво.И така: 1 погледни малкия маркуч от турбото към помпата. 2 погледни голямото коляно от турбото към всмукателния коректор дали е здраво. 3 самата турбина дали надува?. 4 за да изключиш компонента резервоар-филтър извади от филтъра маркуча които отива към помпата,натопи го в шише с чиста нафта и виж резултата.Там обаче има една тънкост:затапи с нещо щуцера на филтъра за да не започне да сълзи гориво от там.После като връщаш всичко по местата трябва да обезвъздушиш системата. 5 ти не каза отзад дали хвърля някакви пушеци и как пали колата.Там ако има тегаво палене и димилки се насочи вече към центровкара,особено ако демпфера бие.Виж демпферната шайба в какво състояние е.Ако бие много вероятно болта е охлабил и зъбчатката зад демпфера вече е пътник.Говоря за гадната шпонка.Ако проблема е там веднага отиваш на майстор,защото след това става "шопска салата" - клапани,бутала и т.н.За съжаление нашите ДВГ не са "умни" и не си казват болката,но пък и причините не са толкова много. 6 може и да е от помпата,но не от цикловата порция,която ти искаш да буташ,болта не може сам да се разхлаби от само себе си. 7 въздух в системата - често срещан проблем.
Поздрави


Потребителски аватар
smirkb0y
Мнения: 132
Регистриран на: Пет 10 дек 2010 22:04
Автомобил: Seat Leon FR
Двигател: ARL+
Местоположение: Велико Търново

Re: Golf 3 1.9 TD Проблем със вървежа.

Мнениеот smirkb0y » Пон 29 юли 2013 22:51


Благодаря колега, огледах всичко това, което описа и нямам нито един от горепосочените проблеми. Един приятел със опел астра 1.7д си разви болтчето, което пуска нафта до край и каза, че има разлика в вървежа и почти никаква в разхода. Ако направя същото на моята помпа, какво може да се случи. Благодаря :)


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Golf 3 1.9 TD Проблем със вървежа.

Мнениеот milenski_77 » Вто 30 юли 2013 6:59


Не пипай помпата!
Иди на майстор да ти види колата.
Освен ако не искаш да се вкараш в приключение.
Това болтче за което говориш определя цикловата порция.
Не си мисли че като пуснеш повече нафта и колата ще литне.
Освен нафта трябва и въздух да вкараш, а това става по малко по-различен начин.
Общо взето ако не знаеш какво правиш по-добре да не пипаш
Ако не искаш да ходиш на майстор, то тогава сядаш и почваш да четеш. Има много материал в нета.
След като ти се изяснят нещата на теория тогава пристъпваш към практиката.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Golf 3 1.9 TD Проблем със вървежа.

Мнениеот buller » Вто 30 юли 2013 7:14


От днес за утре няма как да загуби толкова компресия, че да не си го усетил.
Сигурен ли си, че имаш спад в мощността или просто караш в най-топлата част на деня (като си без кулер се усеща много - личен опит :mhihi ).
Да не ти задържа някой спирачен апарат (отново личен опит :mhihi )?
Варианти има много, но щом си сменил горивния и въздушния филтър, което е най-логичното - то май, май си за майстор - да види надув на турбината и центровката.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Golf 3 1.9 TD Проблем със вървежа.

Мнениеот Водния дух1 » Вто 30 юли 2013 20:29


Провери и разпръсквачите в какво състояние са, да не би да са задръстени.А това болтче за цикловата порция което толкова искаш да буташ мога да ти гарантирам,че влияе пряко на разхода на автомобила.Аз моето Венто съм го докарвал да върви много от там,но започна и да харчи с литър,литър и половина повече,и го върнах в първоначално положение.Не знам защо,но все ми се струва,че проблема се върти около турбината.Да не би пък да разтоварва по-рано.И все пак ако си намерил решение на проблема пиши! :gruebel



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта