Здравейте наскоро се сдобих с моя звяр - VW GOLF 3 1.9 AAZ.
Количката е барана в Германия , разбира се хората които са я вкарали са ошушкали всичко по нея и така стигна до мен! Колата е с присаждан интерколер, boost pin, бууст контролер.
Тея дни си сложих буустметър и установих че турбото бая надува и ме притеснява:) Буустметърчето е от евтините китайски!
Значи при нормално подаване на газта при 2500 оборота показва около 0.4-0.5 , но при рязко подаване отива на 1.5 и колкото повече задържам газта до доло се качва налягането отива 1.6 - 1.7 , това е при завит буустконтролер :)
Притесняваме това налягане , какво бихте казали
Tурбото е К14



ААZ Високо налягане на турбото
- samo_pechka
- Мнения: 8991
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: ААZ Високо налягане на турбото
Много е ! Повече от 1.1 с пик до 1.2 не допускай ! Инак ще има други теми пуснати от теб 

-
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 05 апр 2009 15:45
- Автомобил: Golf3
- Двигател: TDI AFN
- Местоположение: Троян
Re: ААZ Високо налягане на турбото
Като се има предвид,че китайците показват с 3-4 десети отгоре значи надува ти е по-малко ;)
Re: ААZ Високо налягане на турбото
Проблема е разрещен излезе от залепнал бууст контролер! Сега при завито кранче 1.3 при развито 1.7
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта