Лагване 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vanko.vw
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Лагване 1Z

Мнениеот vanko.vw » Пон 05 авг 2013 8:48


Колеги колата от доста време лагва когато се състезавам предимно или края на 3-та,но най вече като вкарам 4-та тръгва за миг и забива трябва да пусна газта и пак да я натисна за да тръгне.

Последна промяна от vanko.vw на Пон 05 авг 2013 16:17, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Лагване 1Z

Мнениеот bobitur » Пон 05 авг 2013 16:06


vanko.vw написа:Колеги колата от доста време лагва когато се състезавам предимно или края на 3-та,но най вече като вкарам 4-та тръгма за миг и забива трябва да пусна газта и пак да я натисна за да тръгне.

+1 за дебитомер. При н75 направо като забие трябва да ресетнеш с ключа иначе с педала на газта не става.


Потребителски аватар
vanko.vw
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Лагване 1Z

Мнениеот vanko.vw » Пон 05 авг 2013 16:16


Аз нямам H75 с турбо от ТД съм


Потребителски аватар
svetliosabev
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 18:59
Автомобил: Golf 3
Двигател: 1Z 1995
Местоположение: V.Tyrnovo

Re: Лагване 1Z

Мнениеот svetliosabev » Пон 05 авг 2013 19:44


Да не пренадува нещо.То 1z точно тей си излиза от сервизен режим-с отнемане на газта.При моя има друго явление-като го изрязвам на 3та около 3500 оборота спира да ускорява за секунда и после пак наема :gruebel .
Още го диря,ама на VAG-COM всичко си е перфектно.Съветвам те да направиш някой друг LOG.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Лагване 1Z

Мнениеот Zinoto » Пон 05 авг 2013 19:48


vanko.vw написа:Аз нямам H75 с турбо от ТД съм

Как без N75?!? Кой да управлява налягането? Дори и с това турбо в един момент прави по-голямо от исканото налягане и ЕКУ-то намаля горивото.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2706
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Лагване 1Z

Мнениеот Vasseto » Пон 05 авг 2013 21:03


vanko.vw написа:Аз нямам H75 с турбо от ТД съм



А 1Z ли си ?


Потребителски аватар
vanko.vw
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Лагване 1Z

Мнениеот vanko.vw » Пон 05 авг 2013 23:26


1z e kolata :)


Потребителски аватар
vanko.vw
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Лагване 1Z

Мнениеот vanko.vw » Вто 06 авг 2013 16:18


А ако трябва H75 как трябва да се върже като на клапана са 3 изхода и букса а при мен са останали буксата и вакума който идва от другия клапан този от турбината го няма и от една тръбичка идваше друг при старата турбина а тука как да се върже


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Лагване 1Z

Мнениеот ifidik » Вто 06 авг 2013 20:03


виж си цедкaтa в резервоaрa и горивния филтър.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта