ААЗ въпрос свързано със работата на подгряващите свещи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

ААЗ въпрос свързано със работата на подгряващите свещи

Мнениеот passatfen » Нед 18 авг 2013 23:39


Колата е Пасат Б3 със 1.9 ТД ААЗ двигател понеже запознатите със този двигател знаят , че подгряващите свети при този двигател работят и след като двигателя се запалва със цел равномерна работа през зимата..Въпроса ми е има ли как свещите да не работят след запалването т.е. само да подгреят и след запалване да не се включат.
Благодаря предварително :beer
(не ме питайте за какво ми е)




Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: ААЗ въпрос свързано със работата на подгряващите свещи

Мнениеот andon_ » Пон 19 авг 2013 18:20


Можеш да си го прекъснеш с едно 50А реле. Връзваш го така, че когато колата запали (взимаш сигнал например от датчика на маслото), релето прекъсва веригата на свещите и готово! :)


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6370
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: ААЗ въпрос свързано със работата на подгряващите свещи

Мнениеот ktamen » Пон 19 авг 2013 20:16


При толкова големи токове е крайно непрепоръчително да се добавят още релета. Намери къде ти е релето и сложи някакво маломощно ключе на веригата управляваща бобинката.


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: ААЗ въпрос свързано със работата на подгряващите свещи

Мнениеот andon_ » Пон 19 авг 2013 20:18


Не са толкова големи, а и затова съм писал 50А (50 амперово) реле. Ключето ще прегори след третото "цъкане", все едно да пробваш да си пускаш перките ръчно с обикновено ключе за 1 лв.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6370
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: ААЗ въпрос свързано със работата на подгряващите свещи

Мнениеот ktamen » Пон 19 авг 2013 20:28


Ключето ще прекъсва тока през бобинката на оригиналното реле, който едва ли е повече от 0,1 - 0,2А - никога няма да прегори.
Ако 50А (май са повечко амперите, ама да не изпадаме в подробности) не е голям ток, кое е голям ток.


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: ААЗ въпрос свързано със работата на подгряващите свещи

Мнениеот passatfen » Пон 19 авг 2013 22:41


а неможе ли примерно да се сложи реле от по-старото поколение без такава екстра ?
смисъл какво е различно примерно аз имам и пасат б2 1.6 дизел при него не е така при б3 кое е различното ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], invisiblewin и 42 госта