За статистиката - смяна на турбо.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 17 окт 2006 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- motomarzel
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 18:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:

Здравейте колеги!
От декември 2005 съм горд собственик ( Smile лизнгополучател де...) на OCTAVIA II 1.9 TDI, 77 kW (105 к.с.) и съм наистина страшно доволен от колата. Вече и навъртях 27 000 без никакви проблеми - само малко тенекеджийство Sad , но то не се брои тука. Колата си я пазя повече от жената - карам я само аз и то много внимателно. Всичко сменям по график - масло, филтри, антифриз, гуми, джанти, баланс... Нафтата само от проверени и реномирани бензиностанции... абе гледам всичко да е на 6 без никакви компромиси въпреки някои ценички Mad .
За съжаление обаче ми гръмна турбото. Двигателят работеше на място, на паркинг и аха всеки момент да тръгвам и стана страшно - загуби мощност, гъст бял пушек с нафта и масло от ауспуха... Crying or Very sad просто се поболях, ви казвам. Закарах я с пътна помощ в ЕТ и си изчаках "нормалния срок от 2 до 3 седмици" за доставка на ново турбо. Добре, че е още гаранционна. Вчера си я взех отремонтирана и все така хубава Very Happy.
Междувременно обаче, поразпитах и се оказа, че този двигател имал фабричен дефект в турбото, който се появявал именно на 25-30 000 км. Разказаха ми за още два такива случая, които са станали през последната година, две при коли, които са произведени 2004/2005. Проблемът бил, че турбо компресорът, който е на тези партиди бил произведен в Румъния и дефектирал доста често - 30% от всички фабрични дефекти по колата били от турбото. Та, въпросът ми е: знаете ли нещо повече по темата? Дайте малко акъл какво да се прави, че да не се повтаря тая история, щото вече сигурно ще откача напълно...
СЪЧУВСТВИЯ!!! И на мен ми смениха турбото-гаранционно, заради теч на масло от него, на 10500 км!!! Но аз чаках 5 седмици за доставка....
И аз глезя колата си само с хубава нафта(OMV Srint/Alpin diesel), карам я много внимателно и т.н., но явно тия компресори не са много добри.Четох в АutoBild, че при VW Golf 4 TDI се сменяли постоянно и имало много оплаквания на клиенти.
Въпреки това съм доволен от колата си и пак бих си взел TDI (следващия път по възможност 6 цилиндрово...)
Последна промяна от L&R на Вто 12 дек 2006 23:18, променено общо 1 път.
- slavi tsvetkov
- Мнения: 936
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
- Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
- Двигател: 2023
- Местоположение: Harlow, UK
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта