За статистиката - смяна на турбо.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...

Турбо - смяна и ремонт:

Рециклиране/ремонт на старото.
20
20%
Подмяна с ново.
15
15%
Подмяна с втора употреба.
16
16%
Не съм сменял, защото нямам проблеми.
50
50%
 
Общо гласове: 101
IndiaVictorMike
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 17 окт 2006 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот IndiaVictorMike » Вто 17 окт 2006 16:00


Моето за сега си е добре.(Голф 3 ,1995, TDI)




Потребителски аватар
motomarzel
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 18:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот motomarzel » Сря 29 ное 2006 23:49


Голф 2 1.6 GTD JR 240000 км. - строши лопатките!Взех си втора ръка ама бая се оръсих май - 300лв.!Ама нали знаете като си на зор и...!Още не го знам това карал сум само има няма 800-1000 км.!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 30 ное 2006 0:08


:shock цитати от друг VAG форум::shock
Здравейте колеги!
От декември 2005 съм горд собственик ( Smile лизнгополучател де...) на OCTAVIA II 1.9 TDI, 77 kW (105 к.с.) и съм наистина страшно доволен от колата. Вече и навъртях 27 000 без никакви проблеми - само малко тенекеджийство Sad , но то не се брои тука. Колата си я пазя повече от жената - карам я само аз и то много внимателно. Всичко сменям по график - масло, филтри, антифриз, гуми, джанти, баланс... Нафтата само от проверени и реномирани бензиностанции... абе гледам всичко да е на 6 без никакви компромиси въпреки някои ценички Mad .

За съжаление обаче ми гръмна турбото. Двигателят работеше на място, на паркинг и аха всеки момент да тръгвам и стана страшно - загуби мощност, гъст бял пушек с нафта и масло от ауспуха... Crying or Very sad просто се поболях, ви казвам. Закарах я с пътна помощ в ЕТ и си изчаках "нормалния срок от 2 до 3 седмици" за доставка на ново турбо. Добре, че е още гаранционна. Вчера си я взех отремонтирана и все така хубава Very Happy.

Междувременно обаче, поразпитах и се оказа, че този двигател имал фабричен дефект в турбото, който се появявал именно на 25-30 000 км. Разказаха ми за още два такива случая, които са станали през последната година, две при коли, които са произведени 2004/2005. Проблемът бил, че турбо компресорът, който е на тези партиди бил произведен в Румъния и дефектирал доста често - 30% от всички фабрични дефекти по колата били от турбото. Та, въпросът ми е: знаете ли нещо повече по темата? Дайте малко акъл какво да се прави, че да не се повтаря тая история, щото вече сигурно ще откача напълно...


СЪЧУВСТВИЯ!!! И на мен ми смениха турбото-гаранционно, заради теч на масло от него, на 10500 км!!! Но аз чаках 5 седмици за доставка....
И аз глезя колата си само с хубава нафта(OMV Srint/Alpin diesel), карам я много внимателно и т.н., но явно тия компресори не са много добри.Четох в АutoBild, че при VW Golf 4 TDI се сменяли постоянно и имало много оплаквания на клиенти.
Въпреки това съм доволен от колата си и пак бих си взел TDI (следващия път по възможност 6 цилиндрово...)

Последна промяна от L&R на Вто 12 дек 2006 23:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
slavi tsvetkov
Мнения: 936
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
Двигател: 2023
Местоположение: Harlow, UK
Контакти:

Мнениеот slavi tsvetkov » Вто 12 дек 2006 22:59


Не че аз съм човека който да ти каже но все пак прочети първо правилата и пиши на КИРИЛИЦА!!!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта