


пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
Най важното сега е да кажеш когато тресе волана движи ли се на ляво и на дясно и има ли вибрации по него.Ако има не е от никакви карета нито пък съединител, не са и тампони на двигателя.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 31 яну 2013 16:02
- Автомобил: VW GOLF 4
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Sofia
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
След баланс при читави гумаджии нещата са по добре. Има лека вибрация след 160, но ме предупредиха че задните гуми не са мн. читави и едната задна джанта е леко крива. Казаха ми че тези които преди това са ми правили баланс сигурно са били пияни. Като махнаха старите тежесте джантите бяха по-добе,от колкото с тежестите които бяха сложени.
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
здравейте колеги по моя въпрос с тресенето нямам никакви резултати, след смяна и на двете вътрешни карета няма никакъв ефект колата пак тресе,баланс на гуми,казаха ми че маи било от маховика, някои има ли идея за цена и стабилен майстор за сто процентов отговор
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
И защо този маховик ще тресе при някакви обороти на двигателя когато подадеш газ, а няма да тресе като отпуснеш газта пак при същите обороти? Състоянието, начина на въртене и т.н. на маховика зависи от оборотите и евентуално ускорението, а няма как да зависи от това колко въртящ момент се предава от мотора.
Пробвай как се държи колата при набиране на 4-та предавка в лек наклон и от скорост 40-50 до около 80-100 км/ч.
Пробвай как се държи колата при набиране на 4-та предавка в лек наклон и от скорост 40-50 до около 80-100 км/ч.
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 14:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово / София
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
Колега, аз мога да споделя само моя опит( http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=269222 ).
След много проверки излезнаха и двете външни карета. Мога само да отбележа, че при ускорение нагоре със 130+ км/ч имаше силни вибрации във волана и в цялото купе(все едно карам на път, който е целият на чести напречни вълнички) и на 4-та и на 5-та скорост. При мене външните карета тракаха по завои, но само под точно определен наклон(пътя се изкачва, завивам на дясно и пътя е леко надолу). В други случaи нямаше никакво тракане. Мисълта ми е да отидеш на полигон и да ги провериш(на 2-ра по завой със спирачка се чуват!).
Успех.
След много проверки излезнаха и двете външни карета. Мога само да отбележа, че при ускорение нагоре със 130+ км/ч имаше силни вибрации във волана и в цялото купе(все едно карам на път, който е целият на чести напречни вълнички) и на 4-та и на 5-та скорост. При мене външните карета тракаха по завои, но само под точно определен наклон(пътя се изкачва, завивам на дясно и пътя е леко надолу). В други случaи нямаше никакво тракане. Мисълта ми е да отидеш на полигон и да ги провериш(на 2-ра по завой със спирачка се чуват!).
Успех.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
andrey_hr написа:Колега, аз мога да споделя само моя опит( http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=269222 ).
След много проверки излезнаха и двете външни карета. Мога само да отбележа, че при ускорение нагоре със 130+ км/ч имаше силни вибрации във волана и в цялото купе(все едно карам на път, който е целият на чести напречни вълнички) и на 4-та и на 5-та скорост. При мене външните карета тракаха по завои, но само под точно определен наклон(пътя се изкачва, завивам на дясно и пътя е леко надолу). В други случaи нямаше никакво тракане. Мисълта ми е да отидеш на полигон и да ги провериш(на 2-ра по завой със спирачка се чуват!).
Успех.
Точно за това мисля да рискувам с външни и аз. Проблема ми е идентичен с колегата alchnia. Освен това съм забелязал че проблема леко варира когато се е човъркало нещо около главините, затова също се насочвам към външни. А и ти май единствен си си решил тоя проблем

- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
Ако тресенето е от маховик, се усеща от някъде 1600 до към 1900 оборота най-осезателно на 3-та,4-та предавка , при леко тръгнал да речем , се усеща при определени ситуации, да речем лек наклон нагоре, при средно подаване на газ , при по-леко или по-рязко ускорение- не се усеща
.Понякога тресенето се предизвиква от уморени/скъсани тампони по ауспуха , интересното е ,че по начало този проблем се усеща при по-топло време
явно доп. се разпъват и.. тресе доста дразнещо при преминаване от едни обороти на други .


- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
samo_pechka написа:Ако тресенето е от маховик, се усеща от някъде 1600 до към 1900 оборота най-осезателно на 3-та,4-та предавка , при леко тръгнал да речем , се усеща при определени ситуации, да речем лек наклон нагоре, при средно подаване на газ , при по-леко или по-рязко ускорение- не се усеща.Понякога тресенето се предизвиква от уморени/скъсани тампони по ауспуха , интересното е ,че по начало този проблем се усеща при по-топло време
явно доп. се разпъват и.. тресе доста дразнещо при преминаване от едни обороти на други .
Не вярвам някой в тая тема да има проблем с маховика. Моя поне е чисто нов комплект и мога веднага да го изключа

- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
Аз го написах ,като инфо , не съм казал , че маховик е проблемът, споделих го за да знаят колеги,които имат някакви съмнения , а не са сигурни отде да почнат 

Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
привет колеги като сменях вътрешните карета бяха комплект с цялата полуоска и тресенето намаля но много малко.А при набиране на 4 от 40 -50 до 80-100 до достигане на 65-70 почти не се усеща но след това от 70 до 95-100 изчезва, и при набиране на всяка скорост след 3000 обор. също почти не се усеща
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
При плавно набиране или каране почти без газ на висока предавка при обороти 1600-2200, ако има тресене (друсане и придърване много осезамо) понякога е признак за затлачена ГНП.
Ако е каре, тампон или нещо друго, то се различава лесно- основното което се усеща е по-силен или по-слаб шум, тракане и в много по-малка степен придърпване. А ако е ГНП- няма някакви особени и силни чукания и шум, а най-вече лашкане. При подаване изведнъж на повече газ - проблемът изчезва веднага.
Ако е каре, тампон или нещо друго, то се различава лесно- основното което се усеща е по-силен или по-слаб шум, тракане и в много по-малка степен придърпване. А ако е ГНП- няма някакви особени и силни чукания и шум, а най-вече лашкане. При подаване изведнъж на повече газ - проблемът изчезва веднага.
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
здравейте колеги, при каране в обороти не тресе, а при каране с 60 на 4 и подаване пална газ почва да тресе и към 90-95 изчезва. може ли маслените тампони на двигателя да спомагат за тресенето
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта