Въпрос за смяна на еку 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Въпрос за смяна на еку 1Z

Мнениеот bobitur » Пон 09 сеп 2013 18:34


При смяна не еку-то не мога да вкарам буксата. На новото еку има едни зъбчета на буксата които пречат да влезне. Изрязах ги и се ровя в нета дали ще има проблем, ако се различават еку-тата(буквите накрая), цифрите са еднакви. И двете са от едни и същи коли Пасат В4 1Z. Едното беше по спомен с 028906021AK, а другото с 028906021B.
Страх ме е ако запали да не се изфорсира нещо и да строши двг-то. Моля за съвет.
Поздрави на всички.

Последна промяна от bobitur на Сря 11 сеп 2013 7:44, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за смяна на еку 1Z

Мнениеот bobitur » Вто 10 сеп 2013 13:52


Смених ги и изкарва тази грешка.
00528 - Barometric Pressure (Altitude) Sensor (F96)
31-00 - Open or Short to Ground
Не намирам никъде из нета за нея, къде се намира въпросния датчик? В самото еку ли е мапа ли мери налягането. При различните модели на 1з има ли извън еку-то датчик атмосферно налягане?


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за смяна на еку 1Z

Мнениеот ventotdi » Вто 10 сеп 2013 16:24


МАП-а трябва да е вътре в компа. Няма ли щутцер за маркуче новия и стария комп ?


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за смяна на еку 1Z

Мнениеот bobitur » Вто 10 сеп 2013 16:40


И двата имат мап вътре, но стария имаше проблем с управлението на турбината. С новия е ок, но излиза грешката, затова питам като се различават буксите на еку-тата значи има защо. Сега дава атмосферно налягане по подразбиране 1024, но на високо какво ще стане с колата, ще гори ли повече, ще върви ли както сега?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], JMJ и 47 госта