При смяна не еку-то не мога да вкарам буксата. На новото еку има едни зъбчета на буксата които пречат да влезне. Изрязах ги и се ровя в нета дали ще има проблем, ако се различават еку-тата(буквите накрая), цифрите са еднакви. И двете са от едни и същи коли Пасат В4 1Z. Едното беше по спомен с 028906021AK, а другото с 028906021B.
Страх ме е ако запали да не се изфорсира нещо и да строши двг-то. Моля за съвет.
Поздрави на всички.



Въпрос за смяна на еку 1Z
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Въпрос за смяна на еку 1Z
Последна промяна от bobitur на Сря 11 сеп 2013 7:44, променено общо 1 път.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за смяна на еку 1Z
Смених ги и изкарва тази грешка.
00528 - Barometric Pressure (Altitude) Sensor (F96)
31-00 - Open or Short to Ground
Не намирам никъде из нета за нея, къде се намира въпросния датчик? В самото еку ли е мапа ли мери налягането. При различните модели на 1з има ли извън еку-то датчик атмосферно налягане?
00528 - Barometric Pressure (Altitude) Sensor (F96)
31-00 - Open or Short to Ground
Не намирам никъде из нета за нея, къде се намира въпросния датчик? В самото еку ли е мапа ли мери налягането. При различните модели на 1з има ли извън еку-то датчик атмосферно налягане?
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за смяна на еку 1Z
МАП-а трябва да е вътре в компа. Няма ли щутцер за маркуче новия и стария комп ?
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за смяна на еку 1Z
И двата имат мап вътре, но стария имаше проблем с управлението на турбината. С новия е ок, но излиза грешката, затова питам като се различават буксите на еку-тата значи има защо. Сега дава атмосферно налягане по подразбиране 1024, но на високо какво ще стане с колата, ще гори ли повече, ще върви ли както сега?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], JMJ и 47 госта