Актуатор от АFN на AHF

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
evn
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 8:53
Автомобил:
Двигател:

Актуатор от АFN на AHF

Мнениеот evn » Вто 17 сеп 2013 13:53


Здравейте колеги, искам да ви попитам съвместими ли са описаните клапани, стария беше много лош /ръжда от всякъде/.Сложих от AFN но вървенете в ниските обороти не е същото,/няма го това "изтрелване"/,
като свалиха стария клапан от AHF-а ми направи впечатление, че е с доста по-голям размер спрямо този от АFN.Майсторите казаха, че било половин ден настройка на актуатора и пак нямало гаранция, че ще върви така.Въпроса ми е дали има значение това, че се клапана е от Passat AFN, а не от Golf AHF, и дали външния вид има значение?




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Актуатор от АFN на AHF

Мнениеот nasko1978 » Вто 17 сеп 2013 14:16


Ако клапана на АФН-а е жълтеникав,значи е от първите монтирани и следователно е много стар.
По-добре е да си намериш от каквото и да е ТДИ 1,9 ,но да е запазен и неръждясал.Най-добре от Пасат или Ауди А4,щото са горе високо разположени и не ръждясват лесно! icon_idea

p.s - А за настройката половин ден май нещо са се объркали твойте хора,ама нищо. :mhihi


evn
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 8:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Актуатор от АFN на AHF

Мнениеот evn » Вто 17 сеп 2013 14:35


nasko1978 написа:Ако клапана на АФН-а е жълтеникав,значи е от първите монтирани и следователно е много стар.
По-добре е да си намериш от каквото и да е ТДИ 1,9 ,но да е запазен и неръждясал.Най-добре от Пасат или Ауди А4,щото са горе високо разположени и не ръждясват лесно! icon_idea

p.s - А за настройката половин ден май нещо са се объркали твойте хора,ама нищо. :mhihi


Клапана е перфектен и държи мембраната яко, няма грам ръжда по него и не е от старите.От Пасат 1/9 тди 110К.С. променлива геометрия.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Актуатор от АFN на AHF

Мнениеот nasko1978 » Вто 17 сеп 2013 14:37


А сетили се някой да размени лостчетата ,ЗАЩОТО са много различни???


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Актуатор от АFN на AHF

Мнениеот °niksi° » Вто 17 сеп 2013 20:26


Ееее за 10 мин се настройва.


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Актуатор от АFN на AHF

Мнениеот ka4o_pi4a » Вто 17 сеп 2013 20:29


Колега дай накратко как се настройва. Въртиш, контрираш и правиш лог на висока предавка с пълна тяга.... това ясно, но как точно трябва да се държи добре настроен актуатор ? Питам защото и аз се мъча да настроя моя :question


evn
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 8:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Актуатор от АFN на AHF

Мнениеот evn » Вто 17 сеп 2013 21:06


nasko1978 написа:А сетили се някой да размени лостчетата ,ЗАЩОТО са много различни???


Да използвахме старото лостче.На компа даваше, че нормата е 1200 а реалната стойност 1099 (незнам каква е мерната единица)


Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: Актуатор от АFN на AHF

Мнениеот SCALE » Вто 17 сеп 2013 21:24


Не съм го правил , но има 2 момента според мен - 1. първична настройка с ваг кома на бейсик сетингс 11 канал да се види лостчето да отива в двета крайни положения до упор , като по-важно е подхода в посока към затваряне на геометрията т.е тръгваш от по-дълго лостче и постепенно докато стигне до упора . 2. в движение логове с пълно натоварване на мотора 100% газ на баир нагоре и исканото да следва актуалното със 1-2 сек закъснение макс. Аз бих натягал лостчето докато актуалното направи пик до около 1.2 ( т.е към 20% и после да се стабилизира на искано) и до тук . А който иска по-екстремно -докато му сработи аварийния режим :death и после леко назад... и пак проба...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: JMJ, vaneca и 26 госта