Здравейте колеги, искам да ви попитам съвместими ли са описаните клапани, стария беше много лош /ръжда от всякъде/.Сложих от AFN но вървенете в ниските обороти не е същото,/няма го това "изтрелване"/,
като свалиха стария клапан от AHF-а ми направи впечатление, че е с доста по-голям размер спрямо този от АFN.Майсторите казаха, че било половин ден настройка на актуатора и пак нямало гаранция, че ще върви така.Въпроса ми е дали има значение това, че се клапана е от Passat AFN, а не от Golf AHF, и дали външния вид има значение?



Актуатор от АFN на AHF
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Актуатор от АFN на AHF
Ако клапана на АФН-а е жълтеникав,значи е от първите монтирани и следователно е много стар.
По-добре е да си намериш от каквото и да е ТДИ 1,9 ,но да е запазен и неръждясал.Най-добре от Пасат или Ауди А4,щото са горе високо разположени и не ръждясват лесно!
p.s - А за настройката половин ден май нещо са се объркали твойте хора,ама нищо.
По-добре е да си намериш от каквото и да е ТДИ 1,9 ,но да е запазен и неръждясал.Най-добре от Пасат или Ауди А4,щото са горе високо разположени и не ръждясват лесно!

p.s - А за настройката половин ден май нещо са се объркали твойте хора,ама нищо.

Re: Актуатор от АFN на AHF
nasko1978 написа:Ако клапана на АФН-а е жълтеникав,значи е от първите монтирани и следователно е много стар.
По-добре е да си намериш от каквото и да е ТДИ 1,9 ,но да е запазен и неръждясал.Най-добре от Пасат или Ауди А4,щото са горе високо разположени и не ръждясват лесно!![]()
p.s - А за настройката половин ден май нещо са се объркали твойте хора,ама нищо.
Клапана е перфектен и държи мембраната яко, няма грам ръжда по него и не е от старите.От Пасат 1/9 тди 110К.С. променлива геометрия.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Актуатор от АFN на AHF
А сетили се някой да размени лостчетата ,ЗАЩОТО са много различни???
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Актуатор от АFN на AHF
Ееее за 10 мин се настройва.
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Актуатор от АFN на AHF
Колега дай накратко как се настройва. Въртиш, контрираш и правиш лог на висока предавка с пълна тяга.... това ясно, но как точно трябва да се държи добре настроен актуатор ? Питам защото и аз се мъча да настроя моя 

Re: Актуатор от АFN на AHF
nasko1978 написа:А сетили се някой да размени лостчетата ,ЗАЩОТО са много различни???
Да използвахме старото лостче.На компа даваше, че нормата е 1200 а реалната стойност 1099 (незнам каква е мерната единица)
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Актуатор от АFN на AHF
Не съм го правил , но има 2 момента според мен - 1. първична настройка с ваг кома на бейсик сетингс 11 канал да се види лостчето да отива в двета крайни положения до упор , като по-важно е подхода в посока към затваряне на геометрията т.е тръгваш от по-дълго лостче и постепенно докато стигне до упора . 2. в движение логове с пълно натоварване на мотора 100% газ на баир нагоре и исканото да следва актуалното със 1-2 сек закъснение макс. Аз бих натягал лостчето докато актуалното направи пик до около 1.2 ( т.е към 20% и после да се стабилизира на искано) и до тук . А който иска по-екстремно -докато му сработи аварийния режим
и после леко назад... и пак проба...
