ventotdi написа:... С 195/65/15 гуми ..
Вит Колектор,Маховик и Преправяне на ск,кутия на AAZ Съвет
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Вит Колектор,Маховик и Преправяне на ск,кутия на AAZ Съ
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Вит Колектор,Маховик и Преправяне на ск,кутия на AAZ Съ
Да ... 195/65/15 лети джанти петолъчка и не упираха абсолютно никъде. Разбира се бях с 4 чисто нови газови амортисьора ! Колата беше много висока и стабилна на завойте.
- buller
- Мнения: 2198
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: Audi_Q5 FY
- Двигател: DJYA 2020
- Местоположение: София
Re: Вит Колектор,Маховик и Преправяне на ск,кутия на AAZ Съ
Колега izcrazy,
Послушай миналите по този път... Мненията на ventotdi не са плод на въображение, а на реална работа по колата.
Аз, когато карах AAZ (около 8-9 години) имах период, в който исках да я засиля.
Е, стигнах до извода, че е по-добре да продам двигателя/колата и да купя такава с 1z или AFN и да влагам в нея, отколкото да се опитам са съживя мъртвец...
Нито динамиката, нито издръжливостта, нито разходът съперничат на по-новите и здрави TDI.
В твоя случай, ако двигателят е читав (компресия; демпфер; помпа) и обичаш колата си:
1) кулер
2) бърникане по помпата
3) малко повече налягане на турбото
Това, мисля, ще го постигнеш с минимални средства.
Просто самият мотор не предполага кой знае какви варианти за качване на мощността.
Послушай миналите по този път... Мненията на ventotdi не са плод на въображение, а на реална работа по колата.
Аз, когато карах AAZ (около 8-9 години) имах период, в който исках да я засиля.
Е, стигнах до извода, че е по-добре да продам двигателя/колата и да купя такава с 1z или AFN и да влагам в нея, отколкото да се опитам са съживя мъртвец...
Нито динамиката, нито издръжливостта, нито разходът съперничат на по-новите и здрави TDI.
В твоя случай, ако двигателят е читав (компресия; демпфер; помпа) и обичаш колата си:
1) кулер
2) бърникане по помпата
3) малко повече налягане на турбото
Това, мисля, ще го постигнеш с минимални средства.
Просто самият мотор не предполага кой знае какви варианти за качване на мощността.
- izcrazy
- Мнения: 334
- Регистриран на: Пон 20 дек 2010 0:35
- Автомобил: Vw Golf 3 Variant 1995
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Добрич
Re: Вит Колектор,Маховик и Преправяне на ск,кутия на AAZ Съ
Привет колеги.От доста време не съм писал тук.Взех си поука и реших да пробвам.Предлагат ми интеркулер от Форд Транзит 1.9тди?
Какво мислите по въпроса
Какво мислите по въпроса
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Вит Колектор,Маховик и Преправяне на ск,кутия на AAZ Съ
Най-лесно е от Г3 ТДИ мотор барабар с тръбите и маркучите. Аз на моя Голф съм с такъв от Г3 АФН кулер + турбо пътища, взех и заборника и планката дето държи кулера. Със сигурност не е най-ефикасния , но е най-лесен за монтаж
повече от задоволителен ефект
За кулер от Транзит нямам мнение , нито му знам размерите, нито разположението на входа/изхода 
За кулер от Транзит нямам мнение , нито му знам размерите, нито разположението на входа/изхода - izcrazy
- Мнения: 334
- Регистриран на: Пон 20 дек 2010 0:35
- Автомобил: Vw Golf 3 Variant 1995
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Добрич
Re: Вит Колектор,Маховик и Преправяне на ск,кутия на AAZ Съ
samo_pechka написа:Най-лесно е от Г3 ТДИ мотор барабар с тръбите и маркучите. Аз на моя Голф съм с такъв от Г3 АФН кулер + турбо пътища, взех и заборника и планката дето държи кулера. Със сигурност не е най-ефикасния , но е най-лесен за монтажповече от задоволителен ефект
За кулер от Транзит нямам мнение , нито му знам размерите, нито разположението на входа/изхода
Еми ето това представлява (не е този който ще го вземам) http://prodavalnik.com/photos/ad/23682645/1/
Също така можеш ли да ми кажеш или покажеш на снимка,как се монтира бууст контролер на ААЗ
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Вит Колектор,Маховик и Преправяне на ск,кутия на AAZ Съ
Да споделя моя опит по AAZ
Та колата ми е Пасат Б3 комби в момента карам на 1.1 бара и различен бууст пин от оригинала и малко пусната нафта...колата ми е без кулери и тем подобни..даже и генерацията му е оригинална със катализатор..
в момента колата ми върви много повече от опел зафира 101 коня турбо дизел
други данни нямам за 0-100 или максимална скорост...но тук по нашия край има голям баир преди да барам колата там падаше скоростта от 120 на 100км/ч а сега тръгвам със 100/ч и до края на баира съм на 130 и чесно казано напоследно несе сещам да не ми е стигнал мощността и да съм минал от 5'та на 4'та
Та колата ми е Пасат Б3 комби в момента карам на 1.1 бара и различен бууст пин от оригинала и малко пусната нафта...колата ми е без кулери и тем подобни..даже и генерацията му е оригинална със катализатор..
в момента колата ми върви много повече от опел зафира 101 коня турбо дизел
други данни нямам за 0-100 или максимална скорост...но тук по нашия край има голям баир преди да барам колата там падаше скоростта от 120 на 100км/ч а сега тръгвам със 100/ч и до края на баира съм на 130 и чесно казано напоследно несе сещам да не ми е стигнал мощността и да съм минал от 5'та на 4'та

- izcrazy
- Мнения: 334
- Регистриран на: Пон 20 дек 2010 0:35
- Автомобил: Vw Golf 3 Variant 1995
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Добрич
Re: Вит Колектор,Маховик и Преправяне на ск,кутия на AAZ Съ
passatfen написа:Да споделя моя опит по AAZ
Та колата ми е Пасат Б3 комби в момента карам на 1.1 бара и различен бууст пин от оригинала и малко пусната нафта...колата ми е без кулери и тем подобни..даже и генерацията му е оригинална със катализатор..
в момента колата ми върви много повече от опел зафира 101 коня турбо дизел
други данни нямам за 0-100 или максимална скорост...но тук по нашия край има голям баир преди да барам колата там падаше скоростта от 120 на 100км/ч а сега тръгвам със 100/ч и до края на баира съм на 130 и чесно казано напоследно несе сещам да не ми е стигнал мощността и да съм минал от 5'та на 4'та
Може ли да ми кажеш какъв е този пин и от какъв двигател си го взел
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта