Голф 4 1,9 тди генерация

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
s7anislav40
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 28 юни 2013 19:30
Автомобил: VW GOLF-4
Двигател: AHL 1999

Голф 4 1,9 тди генерация

Мнениеот s7anislav40 » Пет 11 окт 2013 19:49


Здравейте колеги, обръщам се към тези с правите траби отдолу.На моята кола (тди-90) също както и на вас махнахме катализатора заедно със крайното гърне.Сичко окей на мястото на крайното гърне сложихме права тръба но на мястото на катализатора ''майстора'' заварчик ми сложи резонансно гърне.От там започнаха базиците и моите притеснения, на който кажа че са ми сложили резонансно гърне сички ми казват че няма смисъл и нямало да се усети ефекта.Майстора ми го сложи като ми каза че като го има него по дълго време щяла да се запази турбината.И така дали съм прецакан с това гърне, да ходя ли да го махам, или наистина си върши работа- наистина след като махнахме гърнетата и сложихме това резонансното нямаше разлика във вървежа само започна да бучи и да се чува повече турбуната.




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1,9 тди генерация

Мнениеот ventotdi » Пет 11 окт 2013 20:58


такъв тип гърне слагат на бензинови мотор след премахване на катализатора за да се запази тишината на мотора . На теб реално не ти трябва .... изобщо не ти трябва колега :th_up



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kiko26, licho58 и 50 госта