Най-здравия дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 16 дек 2006 17:42


Имайте предвид че ресурса на мотора преди основен ремонт е едно ,а простия и неизискващ ремонт мотор е друго :!: Имайте предвид ,че новите електронни дизели с турбина имат доста по-меко пълнене,нови материали и постигат една и съща скорост при по.малки обороти/демек ако шофйора не е душманин тая кола ще мине и милиона/.Друг е въпроса ,че никой не е толкоз тъп дад даде 5000 евро отгоре за по-хубав мотол и да го калра в неделя на пазар с 20.След тва пък втора рака си го копува някой рацер и айде отида.Освен това сложните спомагателни системи като електроника и турбо са безброй и няма как отвреме на време някой да не дефектира-се едноче крушките на фара да не ти горят :lol: Ако ме питате кой от двата варианта е по-добър ще разберете по-колата :wink:




Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Съб 16 дек 2006 18:08


Има друг момент - производителите нямат интерес да правят "вечни" мотори. Според мен съзнателно правят новите коли с по-малък ресурс за да отидеш след няколко години да си купиш нова. Щото ако я караш 6-7 год. навъртиш и 300к км и тя вече е пътник (има си още ресус но е на издаване или поне пред ремонт), а аз не искам да се занимавам с основни ремонти и други подобни. :wink: А и тъкмо ще имат повече клиенти за новите коли, а старите заминават за по-бедните страни и ние тука ги вземаме смазани от каране и ги имаме за хубави :evil: Ама нали толко са ни кинтите.... За мен това е схемата.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 16 дек 2006 18:56


Тва е меко казано пресилено.Ако някой производител вземе тази схема на сериозно достъ бързо си отива от игралното поле-вижте американските автоконцерни и опел в края на 80те и началото на 90те.


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Нед 17 дек 2006 14:11


колеги теория на световната автомобилна конспирация ли надушвам :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 17 дек 2006 17:52


Освен всичко друго се сетих ,че маше една статия за на Ауди полигона кадето се опитват да направят "вечния автомобил"-и той вече се продава от 2-3 години А6 3.0 ТДИ с ревизирания мотор 225 коня.Имаше няква специална технология на наваряване на цилиндрите която прави разход на масло 7 мл/1000 км.Времето ще покаже дали е истина или рекламен трик.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo, Genaro76 и 115 госта