Имайте предвид че ресурса на мотора преди основен ремонт е едно ,а простия и неизискващ ремонт мотор е друго

Имайте предвид ,че новите електронни дизели с турбина имат доста по-меко пълнене,нови материали и постигат една и съща скорост при по.малки обороти/демек ако шофйора не е душманин тая кола ще мине и милиона/.Друг е въпроса ,че никой не е толкоз тъп дад даде 5000 евро отгоре за по-хубав мотол и да го калра в неделя на пазар с 20.След тва пък втора рака си го копува някой рацер и айде отида.Освен това сложните спомагателни системи като електроника и турбо са безброй и няма как отвреме на време някой да не дефектира-се едноче крушките на фара да не ти горят

Ако ме питате кой от двата варианта е по-добър ще разберете по-колата
