Здравейте Колеги! Едно приятелче има проблем с въпросния Пасат. Днес му направих диагностика и излезе следната грешка:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
Разтърсих се из форума и стигнах до извода, че не МАП сензора е виновника за високото налягане а може би Н75 (направих Output test-те 3 пъти.1- всичко перфектно геометрията се движи леко отсечено, но се движи.2- ни звук ни картина геометрията не помръдва.3 същата история,но геометрията помръдна за секунда около 4/5 мм и това беше.) Разкачих вакума на актуатора и раздвижих геометрията с ръка, движи се без никакво затруднение и с лекота (като изключим съпротивлението на пружината на актуатора)няма скърцане няма никакви звуци освен почукването на геометрията в крайните си положения.
Прилагам и лог файл направен в движение.
Съжалявам, че е толкова кратък но "гадината" не позволява по дълъг
пп направен е в баир
На прав път ли съм със разсъжденията за "виновника" Н75 или греша
Собственика на въпросния пасат е много мой човек и не искам да го натоварвам с излишни разходи за Н75 ако не е от него проблема.



Passat B5 97' АФН + лог
- Anonymous88
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
- Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
- Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
- Местоположение: Враца
Passat B5 97' АФН + лог
- Прикачени файлове
-
- АФН.rar
- (553 Байтове) Свален 61 пъти
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта