Пасат 1.9 ТДИ AVF карета

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8992
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат 1.9 ТДИ AVF карета

Мнениеот samo_pechka » Пон 02 дек 2013 19:57


Здравейте колеги , да не отварям нова тема , леко ми се е спукал маншон - преден, външен . Дотук- добре ( всъщност не е добре , ма карай ) купих си Льобро , в кутийката гресчицата, скобите, болта и т.н. Въпроса ми е , чак толкоз ли е корав тоя маншон той кат' керемида виждал съм корави , ма чак толкоз :rolleyes . За сефте вземам Льобро А и болта - 11.5 кила + 180градуса ли е момента на стягане , не съм мн сигурен , но май болта беше М14. А при М16 колко е момента на стягане? Ако е сигурен някой - да сподели докато не съм го скъсал .
Забравих да кажа колата :banghead А4 АФН куатро .

Последна промяна от samo_pechka на Съб 11 юни 2022 17:06, променено общо 1 път.




penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат 1.9 ТДИ AVF карета

Мнениеот penko_pulev » Вто 03 дек 2013 10:08


Моето на 90Nm го стягах ама с 1.5 метра тръба. Мисля беше такова изискването ама не помня на колко градуса след това. Това за М16 болт с инбусен ключ 17. Данните ги гледах в Аутодата тогава и сега карам по спомен.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 22 госта