Сега да вметна какво се оказа до тук.
Относно започналото трудно палене се оказа, че имам един протрит вакум, който се е протрил от кората на мотора-тая която е отгоре. И една окислена маса. Сега колата започна да пали перфектно.
А относно повдигачите отворихме капака на клапаните да се види за кво иде реч..... най-голямото ми притеснение-вала няма поражения-никакви, повдигачите обаче са поизносени защото не задържат маслото в тях достатъчно дълго време и ги смених с INA 38.80 лв бройка с отсъпка 5%
Сега развносметката: 410 лв за ремонта и частите, гарнитурата на капака на клапаните я взех от евро 07 защото е по дебела от другите, които се предлагат и допълнително леко намазахме с чер силикон виктор ренц за да е по сигурно. Колата преседя така 24 часа да стегне силикона и стартирах мотора. За първи път на чух повдигачи повече от 2 секунди като се има предвид, че не са били пълни никога. Дано са наред милиарди километри. Останалите неща, които смятах да сменя не съм ги сменял поради факта, че няма сухо сега, а и не ми правят проблем - поне за сега. И сега ГООУФУ лети. Добре, че не ми е бе прецакана и тандем-помпата че.....ужаст.
Изказвам големи благодарности на колегите, които се претекоха на помощ особено на колегата Evil_Master, които ми помогна с доста информация за магазини, гарнитури и ОСОБЕНО МНОГО за тандем-помпата



AJM проблем с повдигачи - решен
Re: Проблем с повдигачи на AJM
Здравей,колега.Много се радвам,че си си решил проблемите с колата,възмножно най-безболезнено
Аз имам същия мотор но на ауди,и за сега съм много доволен!Но малко съм притеснен заради този мистериозен филтър за картернита газове,който се намира под капака на клапаните.... Ти си го виждал наскоро,та какво представлява туй чудо,чисти ли се,сменя ли се , кога или как... никой нищо не пише за него.Аз не съм отварял капака на клапаните и незнам нищо за тоз хайванин
.Чувал съм че може да направи куп поразии ако не се смени (почисти
) навреме.Ако някой знае моля да сподели.Благодаря предварително!
Поздрави!



Поздрави!
- Evil_Master
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Re: Проблем с повдигачи на AJM - решен
Ами както излиза не се чисти не се и сменя само филтъра, а целия капак, които според инжинерите във Фолкс ваген се сменя и когато отвориш капака на клапаните за каквото и да е. Няма ремонтна гарнитура която да реши пробелма с теча след това без да се маже със силикон. Тоя въпросния филтър представлява една недомислица голяма, но се оказва че след определен пробег започва да прави някое друго проблемче. Общо взето нов капак решава проблема.Колегата ще каже нещо да не е открил ама надали.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 04 мар 2012 23:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем с повдигачи на AJM - решен
Oт това което видях останах с впечатлението, че не се сменя както казва колегата в горния пост. Малко е неприятно но...това е истината
единствен вариант е с нов капак или промивка на стария филтър според майстора, но аз лично се съмнявам малко.
единствен вариант е с нов капак или промивка на стария филтър според майстора, но аз лично се съмнявам малко.
Re: Проблем с повдигачи на AJM - решен
как може да се пробва за изправност тоя филтър?аз се пробвах да надувам с уста и в двете посоки при отворена капачка си имаше свободна циркулация а като свалях капака да сменям гарнитурата не видях друго освен двойно дъно? колата е ауди а4 б5 AJM но нещата са идентчни
Re: AJM проблем с повдигачи - решен
дайте цена на тоя проклет капак който го е пазарувал човек да си знае
Re: AJM проблем с повдигачи - решен
300 лева,брат! Много тъпо, ама това е положението. Тези дето се продават,само гарнитурите имам предвид, не стават,не се подлъгвайте.Видимо са по-тънки и въпреки убежденията на майсторите,текът та се късат. Внимателно сваляш старата,после малко силикон и пак нея. Това е. Аз сложих една която уж ставала ама за 50 км в града литър и половина масло вънка
. А за мотора,няма да ви разправям какво беше. И после ,гарнитура втора у-ба, (Да е жив и здрав колегата Мишо Петков от Варна,още веднъж - БЛАГОДАРЯ ТИ МИШЕЕЕ),малко силиконче и всичко заспа.Тва е!



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 47 госта